הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש עכשיו יותר מתמיד – הכי מקצוענים סל יועצים

✅ שכירים רבים הבינו שכדאי להם לפתוח עסק חדש דווקא בימים אלו ושהפתרון הנכון והזמין הוא לבקש בעזרת יועץ מקצוע ומנוסה הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, על מנת שיוכלו להגשים את חלומם להקים עסק חדש בישראל.

צלצלו לבדיקת זכאות!

✅ צפו בממליצים >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש?

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס העסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה

מחשבון הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה

ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, יעקב אלון מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

אין ספק שלכל אדם יש את התקופה שבה הוא שוקל לבצע שינוי בחיים שלו, זה יכול לקורא בימים של שגרה שבה אדם חוזר מעבודתו ומרגיש שהוא נותן את כל כולו לעבודה, אבל אינו מקבל את המגיע לו, שהרי הוא זה שעושה את כל העבודה, הלקוחות פונים אליו ומבקשים ממנו לבצע פרויקט, הוא מתכנן את הפרויקט, הוא מנהל את הפרויקט, הוא מבצע את הפרויקט, הוא גובה את הכסף מהלקוח. ומי שמקבל את כל הכסף זה הבעלים של העסק. ופה מגיע תחושת החוסר של הקבלה בין מה שמגיע לי לבין מה שאני מקבל. ישנם מקרים של תקופות משבר שנוצרות עקב מצב כלכלי משברי בישראל או בעולם, או משבר אישי שיש לאדם שנובע ממצב כלכלי או ממצב של הרגשה של חוסר מיצוי עצמי. והרגשה של אני יכול יותר.

ומכאן הדרך קצרה אל מחשבות לפתוח עסק. ואז עולה השאלה הגדולה, האם אני זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק? האם מגיע לי? האם אני מתאים לקריטריונים? הרי יש לי ניסיון וידע בתחום, זה ממש מגיע לי. ופה אנחנו מציגים לכם את התשובה המפורטת שתוכלו לבחון בכוחות עצמכם:

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש?

כדי לקבל הלוואות בערבות מדינה הכי חשוב לבדוק זכאות לקבלת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש. רק בדיקה נכונה של מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה תיתן לכך את התשובה הנכונה. לכאורה זו תשובה פשוטה. אבל לא.

מומלץ לקרוא בעיון את הקריטריונים ולהבין את האפשרות לקבל, או מצד שני להבין מה חסר ולעבוד להשלים את החסר, ורק אז להגיש את בקשת הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש.

ואנחנו נעמוד כאן על כל הקריטריונים:

  • ניסיון מקצועי בתחום – בכדי להבין מה הגדרה של ניסיון מקצועי צריך להבין שמנהלי הקרן מעוניינים לתת את הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק ליזמים שהם חושבים שיצליחו להעמיד עסק טוב בזכות הכישורים האישיים שלהם ובזכות הניסיון המקצועי שלהם. ברור לחלוטין שמי שעבד כשכיר וניהל משמרת של עובדים בבית קפה, ושהבעלים של העסק סמך עליו לנהל אזי הוא מתאים גם לנהל עסק דומה בתחום המזון. ללקוחות כאלו הקרן מעוניינת לתת הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק. שדורשים? הפשוט ביותר זה כאשר טבח עם שנתיים ניסיון רוצה לפתוח חנות לבורקס, או שמנהלת חנות אופנה מעוניינת לפתוח חנות אופנה, אבל כמו שאנחנו יודעים החיים שולחים אותנו למקומות שהם על גבול האישור, לדוגמא מנהל בחנות תבלינים רוצה לפתוח חנות למזון בעלי חיים, הרי ברור שליזם יש ניסיון בניהול חנות, ואולם הוא אינו מכיר את המוצרים של חנות מזון בעלי החיים, הוא אינו מכיר את הספקים של מזון בעלי חיים, והוא אינו מכיר את מחירי הקניה של המוצרים, והוא עלול לא להצליח בעסק החדש מאחר ויכולות לקרות לו תקלות כמו לקנות את המוצרים במחירים גבוהים מידי ולהסתכן בחוסר רווחיות שתגרום לו לסגור את החנות, או שהוא לא יביא את המוצרים הנכונים לחנות ויבזבז את כספו ברכישת מלאי מת שהלקוחות לא דורשים, ולכן יזם כזה שיגיע עם ליווי של רשת מזון בעלי חיים שתתמוך בו ותמכור לו זיכיון בכל הנושא של ספקים, מחירי קניה, בחירת המוצרים וכדומה יקבל אישור מהקרן לקבל הלוואה בערבות מדינה, לעומת יזם אחר שלא יקבל בגלל חוסר התאמה.

יעקב אלון & אביטל דברת המקצוענית, הלוואה בערבות מדינה למסעדת חוף דולפינריום החדשה בתל אביב:

הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

יעקב אלון עם ענאן האלוף עם ניסיון ניהולי גדול בפתיחת קונדיטוריה שני עזריאלי בעכו

  • עבר פיננסי ומשפטי – ההיסטוריה של כל אדם מעידה על עתידו. גם אם זה לא נכון כך חושבים בקרן בערבות מדינה שנותנת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש. שהרי אם אדם יודע לתכנן את ימיו ולהתכונן לימים קשים שבם הפרוטה אינה בכיסו. אז סביר להניח שגם אם הוא יפתח עסק הוא ידע לנהל את עצמו ולהתכונן לימים טובים, והכי חשוב להתכונן לימים רעים שהרי אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר. וצריך לדעת להתכונן לכל תרחיש. ולכן הבדיקה של ההתנהלות הפיננסית בנקאית של בעל העסק המיועד שנבדקת במערכת נותני האשראי של בנק ישראל, מגלה על כל אחד את כל מה שקרה לו בעבר. מצד אחד זה רע מאוד שהרי אם המערכת תספר לכולם על כל בעיה שהייתה לי ואפילו שטותית, אז מצבי יהיה רע. זה מצד אחד. אבל מצד שני המערכת של נתוני האשראי של בנק ישראל היא גם “סלחנית” ואם קרתה לך תקלה חמורה של “חשבון מוגבל” או חזרה של צ’קים היא “מוחקת אותם לאחר תקופת מה. לדוגמא אם היה לך חשבון מוגבל אז המערכת “תעלים” את המידע הרע הזה לאחר שלוש שנים מסיום ההגבלה. כמו כן גם בקרנות יש סלחנות מסוימת לכל כמות של צקים שחזרה. כך לדוגמא אם חזר לך צ’ק אחד, אזי תוכל להגיש בקשה בתום שלושה חודשים של התנהלות תקינה במערכת הבנקאית, ולא יפסלו אותך בגלל תקלה זו. אבל אם חזרו לך חמישה צ’קים בתוך תקופה של שנה, כאן “העונש” הוא חמור יותר ותצטרך להמתין תקופה של שנה וחצי עם התנהלות תקינה לפני הגשת בקשה למדינה. זה לא נורא. העיק שיודעים מה לעשות בכל “תרחיש” ואז החיים הם פשוטים. הכי חשוב זה לדעת. הידיעה יוצרת תיקון. התיקון יוצר את הגשמת החלום. גם אם זה לוקח זמן.
  • רווחיות העסק החדש – בבואך לבקש הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש ברור שאתה רוצה “להרוויח כסף טוב” ולא רק למצוא לעצמך עבודה. אם תעבוד כמלצר במסעדה טובה סביר להניח שתקבל משכורת וטיפים של כ שבעת אלפים שקלים. כלומר, המטרה שלך בפתיחת עסק היא להגדיל את ההכנסה החודשית שלך לפחות בפי שתיים ממה שהיית מקבל כשכיר, כלומר אנחנו מדברים על מינימום הכנסה לאחר תשלומי מס והחזרים של כל ההוצאות של העסק החדש שהם: עלות המוצרים שאתה רוכש עבור לקוחותיך, פחות ההוצאות הקבועות של העסק החדש שהן חשמל, מים, שכירות, ארנונה, ביטוח לעסק, תשלומים להנהלת חשבונות, רואה חשבון, דלק, ליסינג, תקשורת וטלפון ועוד הוצאות קבועות שונות כגון שכר עובדים אם קיים.

ולכן הקרן בערבות מדינה מעוניינת שהיזם יהיה לו עסק טוב שיהיה זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה, ומהו אותו עסק טוב? ובכן העסק צריך לפרנס את בעליו למחייתו החודשית בסכטן חודשי מינימלי של 9 אלף ש”ח, בנוסף העסק צריל לשלם את חובותיו הקודמים של בעל העסק. בואו נניח שבמקרה זה לבעל העסק המיועד יש הלוואה של 50 אלף ש” שהוא מחזיר עליה החזר חודשי של 1000 ש”ח, ועכשיו בעל העסק המיועד מבקש מהמדינה הלוואה נוספת של 200 אלף ש”ח שההחזר עליה לפי הטבלה הלו “מחשבון הלוואות בערבות מדינה” היא 3680 ש”ח בכל חודש.

בכדי לדעת מה בעל העסק המיועד ישלם בכל חודש לאחר פתיחת העסק נסכם את הסכומים: 9000 שח בכדי לחיות + 1000 שח הלוואה קודמת+ 3680 שח הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק בגובה 200 אלף ש”ח = 14,800 שקלים בכל חודש.

משמעות המספר הזה היא שזה קו הגבול של בדיקת הקרן בערבות מדינה לגבי היזם המיועד להיות בעל עסק חדש.

איך נוכל להוכיח לקרן בערבות מדינה לתת לנו הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש? נעשה חישוב לדוגמא חנות פלאפל שעובד בה עובד אחד

נעשה חישוב של מספר מנות פלאפל מינימלי שבעל העסק ימכור בכל יום: נניח 100 במחיר 22 שקלים פלוס מעמ שזה כולל שתיה כגון פחית קולה = זה מביא אותנו להכנסה יומית של 2200 ש”ח, נכפיל את הסכום היומי ב – 25 ימי עבודה ונגיע להכנסה חודשית של 55 אלף ש”ח, נניח שעלות חומרי הגלם לרכישת השתייה הקלה + הכנת מנת הפלאפל היא 50 אחוז מעלות המכירה, כלומר נשאר לנו 27,500 ש”ח רווח (גולמי) לפני הוצאות קבועות, עכשיו נסכם את סה”כ הוצאות השכירות של המקום, ארנונה, חשמל, גז, מים, רואה חשבון והנהלת חשבונות, משכורות לעובדים הרי אין. ולכן מה שנשאר לנו זה סכום מקסימלי של הוצאות קבועות מותרות לצורך הצלחת הבקשה של הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק. הסכום הוא הגבול שחישבנו קודם שעמד הל 14,500 ש”ח שכלל את כלל התשלומים החודשיים של בעל העסק המיועד

ולכן ההפרש הוא 27500 פחות 14500 = 13 אלף ש”ח הוצאות קבועות, הבדיקה הזו תבהיר למנהלי הקרן בערבות מדינה האם לאשר לך היזם את ההלוואה או לא.

פשוט? כן.

שיהיה בהצלחה!!

שני האלופים של מסעדת הדוקטור בנתניה קיבלו הלוואה בערבות מדינה

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש 

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות המדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן 

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה 

*** אנחנו בחברת סל יועצים משתדלים לתת לכם את המידע הנכון ביותר, המעודכן ביותר, מידע שמבוסס על ניסיוננו בטיפול מול הקרנות השונות, אנחנו מקבלים עדכונים ישירים מכל הקרנות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם כל הקרנות שאנחנו עובדים איתם ומנסים לתת לכם את הפתרון הנכון בהתאם למי שאתם, לא פעם מתקשרים אלינו מקרן זו או אחרת ומודיעים לנו על טעויות שנפלו, אנחנו בודקים כל מידע שמתקבל ומעלים אותו לאתר באותו היום, ללא עיכובים.

***אם נפלה טעות כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתקשר ישירות לטלפון הנייד של יעקב אלון שמופיע באתר במקומות רבים או פשוט לחייג בתוך מדינת ישראל ( +972) לטלפון 050-762-7623, לשלוח הודעה באתר בדף צור קשר , או לשלוח מייל ישיר אל יעקב אלון jacob@www.sal1.co.il  , אנחנו זמינים עבורכם תמיד. תודה.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button