הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה – הכי מקצוענים סל יועצים

השוואת מחיר של הלוואות בערבות מדינה, איך מחשבים את שווי עבודתו של היועץ, מה חשוב לדעת כאשר שוכרים יועץ הלוואות בערבות מדינה, כמה עולה ומומלץ לשלם עבור גיוס הלוואה בערבות מדינה. כל התשובות לבעלי עסקים קיימים ושכירים שמעוניינים לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש

על כל אלה תלמד בכתבה הבאה.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה + קורונה?

מה הוא למעשה יועץ הלוואות בערבות מדינה?

יועץ הלוואות בערבות מדינה הוא כמו מהנדס בניין שחותם על כך שהבניין שהוא מגיש לרשויות המדינה מוכן וניתן לפתוח אותו לשירות הציבור, מדובר באחריות מאוד גדולה שבה המהנדס בדק היטב כל פרט ופרט בבניין ואישר את מוכנותו לפתיחת הבניין, יועץ טוב הוא יועץ שבודק היטב את המוכנות של הלקוח שלו להגשה לקרן, יועץ שבודק היטב את כל הקריטריונים של הלוואות בערבות מדינה בהתאמה לבעל העסק הקיים או זה שרוצה לפתוח עסק. רמת המקצועיות של היועץ גבוהה יותר ככל שהוא מבצע בדיקות מקדימות לפני הסכמתו לעבוד עם הלקוח.

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה

מחשבון הלוואות בערבות מדינה

סכום –  הלוואה בערבות מדינה תקופה – הלוואה בערבות מדינה גרייס – הלוואה בערבות מדינה ריבית ממוצעת 2018 – הלוואות בערבות מדינה סכום לתשלום חודשי בשקלים – הלוואה בערבות מדינה סה”כ ריבית בשקלים – הלוואה בערבות מדינה
100,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 1,860 11,600
150,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 2,790 17,400
200,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 3,720 23,200
250,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 4,649 28,940
300,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 5,579 34,740
350,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 6,509 40,540
400,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 7,439 46,340
450,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 8,369 52,140
500,000 5 שנים חצי שנה P+2.7% 9,299 57,940

המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, יעקב אלון מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

זה קצת מוזר, היועץ צריך לבדוק היטב את בעל העסק, ואם בעל העסק לא מתאים לקריטריונים של הלוואות בערבות מדינה הוא צריך לומר לו שהוא לא רוצה לעבוד איתו, ולעשות פעולה הפוכה להגיון האנושי של עסקים ולומר לבעל העסק שהוא לא מציע לו לעבוד איתו ולבטל את האפשרות של תשלום, והרי כל בעל עסק רוצה שההכנסות שלו יהיו הגדולות ביותר האפשריות. אז כן פה יש נקודת כשל גבוהה אצל יועצים מסוימים שמתעלמים מ”בעיות קטנות לכאורה” של הלקוחות שלהם ובכל זאת מגישים אותם להלוואה בערבות מדינה. לכאורה לא קרה דבר. אבל היועץ שהחליט להגיש את הלקוח ש”אינו זכאי” לקבל הלוואה בערבות מדינה. זכה מצד אחד בתשלום מהלקוח. אבל מצד שני הפסיד מוניטין גדול אצל שורה ארוכה של בעלי תפקידים שנחשפים “לעבודתו הכושלת” בבחירת הלקוח. מי הם אותם גורמים שהיועץ הפסיד אצלם מוניטין? ראשית הבודק הכלכלי מטעם הגוף המתאם שנפגש עם בעל העסק ונחשף לבעייתיות שלו ומרים גבה לגבי היועץ שהגיש את בעל העסק בכלל. לאחר מכן הבקשה עוברת למנהל הקרן בגוף המתאם, שגם הוא מוריד את המוניטין של היועץ. לאחר שני שלבים אלו מנהל סניף הבנק בקרן גם הוא נחשף לבעייתיות של הבקשה. ולאחר מכן מנהל הבנק בוועדה נחשף, ובסופו של תהליך גם המנהל של משרד האוצר נחשף לבעייתיות של הגשת בעל העסק לקר. וכאן היועץ מאבד מוניטין, והופך ליועץ שהוא חסר “חוט שדרה”, יועץ שמגיש בקשות סרק, יועץ שהלקוחות לא מעריכים ולא ממליצים עליו.

איך בוחרים יועץ הלוואות בערבות מדינה?

פעולת בחירת היועץ היא קריטית להצלחת המהלך, בחירת יועץ מקצועי היא נקודת המפתח בהצלחת ביצוע המהלך, בוחרים את היועץ ששואל הכי הרבה שאלות, שבודק את כל הדברים ברמת הניסיון של בעל העסק, שואלים את כל השאלות האפשריות בנושא התנהלות פיננסית, ורואים שבעל המקצוע אותו אנחנו רוצים לשכור מבין היטב את העסק שלנו ולמד אותו על בוריו, יועץ מקצוען לא מדבר בססמאות אלא שואל שאלות שנכנסות לפרטי פרטים של בעל העסק והעסק. חשוב לראות שאתה לא מדבר עם איש מכירות אלא מדבר ישירות עם יועץ שהוא זה שמבצע את העבודה. שואלים את האדם איתו אנחנו מדברים האם הוא זה שיעמוד מול הקרן? האם הוא זה שיעמוד מול בעל העסק? אם רואים משרד גדול אז מבינים שיש חלוקה של אנשי מכירות ואנשי מקצוע, ומבינים שפה אתה מקבל תשובות של מכירה, כאן יש אנשים שיש להם יעדי מכירות ולא יעדי הצלחה. ולכן מתקדמים רק כאשר כל התשובות חיוביות. רק אז ניתן להתקדם בתהליך ולקדם בקשה.

מומלץ לקרוא היטב את הסעיף הזה ולבדוק את הדברים כי זה קריטי להצלחת התהליך

שני האלופים של מסעדת הדוקטור בנתניה קיבלו הלוואה בערבות מדינה

כמה זה עולה הלוואה בערבות מדינה? ואיך מחשבים?

שיטה ראשונה – עבודה לפי עלות שעת עבודה

עלות שעת עבודה במגזר העסקי של יועצים עסקיים היא די זולה ועומדת על סכום שנע בין 300-500 לשעת עבודה אבל פה זה יכול להיות בור ללא תחתית שהרי היועץ יכול לבצע הרבה פגישות, לכתוב את התכנית העסקית במשך מספר שעות, ולהגיע ל”התייעצויות” נוספות וכך אתה חשוף לעלות אין סופית ללא גבול של העבודה, ולכן שיטה זו היא פסולה ואינה מומלצת כלל, כמו כן ישנם יועצים שגובים בין 750 ש”ח ועד 1500 ש”ח לפגישה, דבר שמגביר את הסיכון לשלם תשלום גבוה ומיותר.

שיטה שנייה – אחוזים מסכום ההלוואה

בשיטה זו היועצים סכום של 5-10 אחוזים מסכום הגיוס, לדעתי זה לא הגיוני שלקוח ישלם על הלוואה של 200 אלף ש”ח סכום של 10-20 אלף ש”ח, זהו סכום מופקע ולא הגיוני. בשיטה זו ישנם חסרונות רבים לשני הצדדים. ליועץ יש סיכון שהוא יבצע עבודה לחינם ללקוח, שהרי אם הלקוח לא יספר לו את כל האמת ברמת הקריטריונים מה שיקרה זה, שהבקשה תוגש על ידי היועץ ללא קבלת תשלום כל שהוא מהלקוח, כלומר תבוצע עבודה בחינם, ואז אם יגיע סירוב לבקשה מי שיספוג את הנזק זה היועץ, הלקוח מבחינתו ישב וחיכה , לא שים, ולא קרה לו דבר. ומדוע הבקשה נפסלה? בגלל שהלקוח לא סיפר ליועץ את מלוא האמת על נתוניו מאחר והוא ידע שיש בעייתיות בבקשה שלו, ולכן הלקוח העדיף את סוג הבקשה הזה. מצד שני אם הלקוח עומד בקריטריונים, אזי הוא יכול לקבל עבודה ” לפי משקל” ולמה הכוונה, ובכן היועץ יכול להפעיל פקידה בשכר נמוך שהיא לא מבינה הרבה בהלוואה בערבות מדינה, כאן היועץ מגישה נניח 100 בקשות, ורק עשר בקשות עוברות, היועץ מבחינתו הרוויח הרבה כסף , משום שאם נניח הוא מקבל סכום של כ-15 אלף ש”ח בממוצע על לקוח ונכפיל זאת בעשרה לקוחות הוא קיבל סכום עצום של 150 אלף ש”ח, החיסרון הגדול מבחינת הלקוח הוא שהוא קיבל יועץ ברמה מאוד נמוכה שעשה לו עבודה. ואם בסופו של דבר הוא ל קיבל הלוואה אז הלקוח הפסיד הרבה מאוד מכך שהעסק שלו לא גדל או לא התפתח, או שכיר שחלם לפתוח עסק וכל חלומו נגוז בגלל בחירה לא נכונה שלו יועץ.

שיטה שלישית – תשלום ראשוני + תשלום בהצלחה

בשיטה זו הלקוח משלם שני תשלומים, תשלום ראשון במועד התחלת העבודה, תשלום זה הוא עבור כתיבת התכנית העסקית, ליווי והדרכה של הלקוח בתהליך. וכאן ככל שהיועץ יותר מקצועי התמורה שהלקוח מקבל היא הרבה יותר גבוה. שהרי מטרתו של בעל העסק היא להגדיל את העסק. אנחנו מדברים על הפרש בגדילה של העסק של עשרות אלפי שקלים בחודש!, ולכן כדאי לבעל העסק או לשכיר לבחור את היועץ הטוב ביותר שיעשה עבורו את העבודה. יועץ טוב מייעץ ללקוח בהרבה תחומים, כמה כסף כדאי לבקש, כיצד בעל העסק יכול להרוויח בעסק שלו כמה שיותר, שיטות שיווק להגדלת העסק, שיטות של ניהול תזרים מזומנים שמקלות על בעל העסק בניהול התזרים של העסק, וכאן אנחנו רואים שהתמורה של היועץ עבור התשלום היא הגבוהה ביותר עבור הלקוח. כמו כן בשיטה זו המחויבות ההדדית בין יועץ הלוואות בערבות מדינה לבין בעל העסק או היזם שרוצה לפתוח עסק ולקבל הלוואה לפתיחת עסק היא הגדולה ביותר והטובה ביותר.

בהצלחה!

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

ויקיפדיה לשכת היועצים העסקיים והניהוליים של ישראל

דף הפייסבוק של סל יועצים

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button