הלוואה לפתיחת עסק

שלום, אני יועץ הלוואות לפתיחת עסק חדש מקצועי ומנוסה, לשכירים בדרכם לעסק חדש / משכנתא למסורבי בנקים

✅ הלוואות לפתיחת עסק חדש על בסיס הצלחה ☝️גם אם סורבת בבנק

✅ צלצלו לזכאות!

✅ צפו בממליצים >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש?

לא רק גולים! גד עובדיה הסקורר של אשקלון פותח חנות צעצועים “קוקו טויז” בבקעת רימון בסיוע של יעקב אלון

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס – עסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק גן ילדים

טבלת ההחזר החודשי הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק / הלוואות לפתיחת עסק חדש

טבלה שמראה את סכומי הלוואות בערבות מדינה הנפוצים, עם ההחזר החודשי. *מעודכן לפרסום האחרון של הלוואות בערבות מדינה

הלוואה לפתיחת עסק חדש – מי זכאי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש?

כיועץ הלוואות לפתיחת עסק חדש מקצועי ומנוסה, ברור שהמחסום לפתיחת עסק הוא הלוואה לפתיחת עסק חדש ✅צלצלו אלי לבדיקת זכאות 🙂 ותדעו במדויק היכן אתם עומדים.

נציג בפניכם את הקריטריונים שלפיהם מחליטים בקרנות האם אתם זכאים. נציין רק שכל אחת מהנקודות שאנחנו מזכירים היא מהותית, ואי אפשר להגיד טוב אז רק משהו קטן לא מתאים לקרן והם לא ישימו לב, או הקרן תוותר על הנקודה הזו כי היא לא כל כך חשובה, ולכן תקראו טוב את מה שכתבתי בהמשך, או פשוט תראו את סרטון היוטיוב הזה שאורכו 4:40 דקות בלבד, שווה השקעה :

גם בקורונה פותחים עסק חדש

יעקב אלון ואיגור – הלוואות לפתיחת חנות חומרי בנין חדשה בחיפה:

ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, סל יועצים מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

ניסיון – כדי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש אתה צריך להיות בעל ניסיון בתחום שאתה מעוניין לעסוק בו, מהו אותו ניסיון שדורשים? דוגמא פשוטה ביותר היא כאשר טבח עם שנתיים ניסיון רוצה לפתוח חנות לבורקס, או שמנהלת חנות אופנה מעוניינת לפתוח חנות אופנה, אבל כמו שאנחנו יודעים החיים שולחים אותנו למקומות שהם על גבול האישור, לדוגמא מנהל בחנות תבלינים רוצה לפתוח חנות למזון בעלי חיים, הרי ברור שליזם יש ניסיון בניהול חנות, ואולם הוא אינו מכיר את המוצרים של חנות מזון בעלי החיים, הוא אינו מכיר את הספקים של מזון בעלי חיים, והוא אינו מכיר את מחירי הקניה של המוצרים, והוא עלול לא להצליח בעסק החדש מאחר ויכולות לקרות לו תקלות כמו לקנות את המוצרים במחירים גבוהים מידי ולהסתכן בחוסר רווחיות שבר שיגרום לו לסגור את החנות, או שהוא לא יביא את המוצרים הנכונים לחנות ויבזבז את כספו ברכישת מלאי מת שהלקוחות לא דורשים, ולכן יזם כזה שיגיע עם ליווי של רשת מזון בעלי חיים שתתמוך בו ותמכור לו זיכיון בכל הנושא של ספקים, מחירי קניה, בחירת המוצרים וכדומה יקבל אישור מהקרן לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש, לעומת יזם אחר שלא יקבל בגלל חוסר התאמה.ניתן לקבל משכנתא למסורבי בנקים – ניתן ליצור קשר בעניין ולקבל מידע חדש שלא היה ידוע לכם

יעקב אלון & אביטל דברת המקצוענית, הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק מסעדת חוף דולפינריום החדשה בתל אביב:

התנהלות פיננסית בנקאית – כאן יש חשיבות לכל ההיסטוריה של בעל העסק, הקרנות שמאשרות את ההלוואות ללא יוצא מהכלל מניחות שאם היזם שחולם לפתוח עסק התנהל עד היום בצורה שקולה ומאוזנת אז סביר להניח שהוא יודע לכלכל את צעדיו קדימה בפתיחת העסק החדש. יש לשים לב שהיום יש מערכות משוכללות ביותר שמחוברות בחיבור מקוון (חוק נתוני האשראי של בנק ישראל) וכל בעיה שיש ליזם תקפוץ לנציגי הקרנות ותפסול את הבקשה, אז נא לא להתעלם בבקשה מנתונים כאלה ואחרים ולומר רק אני יודע שיש לי בעיה, ואף אחד לא ישים לב לחשבון הזה שיש לי בבנק קטן.  זה פשוט לא יעבור, פשוט לא. תתייעצו בכל שאלה מהסוג הזה שעולה, יזמים רבים מגיעים אלי אם שאלה כגון חזרו לי שני צ’קים לפני חודשיים מה עלי לעשות, במקרה כזה אני נותן תשובה פשוטה בואו ונמתין עוד חודש אחד. והקרנות יתעלמו מנקודה זו. לעומת זאת ישנם מקרים שהקרנות יסכימו להתעלם מחזרה אחת של הוראת קבע או חזרה של צ’ק אחד עם א.כ.מ – אין כיסוי מספיק, משום שלעתים קורים דברים לאנשים כולנו בני אדם, איך אמר לי פעם המנהל בקרן בערבות מדינה “אז מה, גם לי חזר צ’ק אחד כולנו בני אדם”, יש לשים לב שניתן לקרוא למטה על חריגים של התנהלות פיננסית בנקאית בסוף הכתבה

יעקב אלון & הנא עזאם מעצבת אופנה מדהימה מטייבה הלוואה לפתיחת עסק חדש

עסק טוב וריווחי – נו, אז איזה מין שאלות הם שואלים, מי יכול לדעת אם חנות מסוימת במיקום מסוים תצליח? איך אפשר להוכיח שגנן שמבקש הלוואה לרכישת ציוד גינון יצליח עם העסק החדש שלו? הרי הוא עדיין לא פתח אותו ומי יודע אם הלקוחות יבואו, או שהלקוחות לא ייכנסו לחנות והיא תיכשל. התפקיד שלנו הוא להביא רמת בטחון גבוהה לנציגי הקרנות ויותר מזה עבורנו שהרי אנחנו הולכים להשקיע בחנות החדשה סכום כסף גדול שאנחנו צריכים להתחייב לגביו למינימום של חמש שנים. מה שאנחנו עושים זה אנחנו מבקשים מהגנן הפוטנציאלי שיביא מספר מכתבים פשוטים בכתב יד מלקוחות שמעוניינים לרכוש את שירותיו, מכתבים אלו מהווים בסיס לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש, גם עבורנו וגם עבור מנהל הקרנות, משום שכולם מניחים שמי שמעוניין בשירותים שלנו עשה בדיקות לגבינו והוא למד שיש לנו ערך מוסף ביכולות שלנו. אבל איך מוכיחים שחנות מחשבים ברחוב מרכזי בפתח תקווה תצליח? כאן אנחנו מזכירים בתכנית העסקית את קיומם של “חנויות וגופי עוגן” שגורמים לתנועה רבה של אנשים, לדוגמא חנות של סופר פארם בקרבת החנות שלנו, סניף של בנק גדול, משרדים של הדואר, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מעבר חצייה גדול שגורם לאנשים לעצור ליד החנות שלנו, וכך הלוואה. כמובן שאם היזם נמצא בקשרים מתקדמים עם לקוחות שמכניסים הזמנות לקוח אז זו הוכחה ניצחת, אבל אלה הם המקים שבדרך כלל אינם קיימים.

הלוואה לפתיחת עסק חדש – יעקב אלון עם  ענאן האלוף עם ניסיון ניהולי גדול בפתיחת קונדיטוריה שני עזריאלי בעכו

תעבדו עם יועץ שמאמין שתקבלו הלוואות לפתיחת עסק חדש, רק לפי הצלחה!

תבחרו ביועץ מקצוען שמבין עניין ויודע לבצע בדיקת זכאות הלוואות לפתיחת עסק חדש, הרי מישהו צריך להאמין בך ולהאמין שיוכל להגשים את החלום שלך. כי בסופו של דבר, החיים הם פשוטים, אחרי שיודעים איך הגלגל מסתובב אז פתאום זה ברור ופשוט, ולכן המלצתי היא תבחר יועץ מקצוען ומנוסה ותעבוד איתו רק על בסיס הצלחה אמיתי, שלם ליועץ מאות שקלים בודדים דמי רצינות בתחילת התהליך, ושלם ליועץ שהביא אותך אל הבאר לשתות מים במדבר, רק לאחר שתגיע ליעד שלך. שלם לו בכיף. מגיע לו. אז בהצלחה, מדינת ישראל גובה ממך אלפי שקלים בתחילת עבודה, אם תרצה לעבוד איתי בשיטה זו זה גם אפשרי, אבל למה לך להסתכן?

יעקב אלון & יעקב וגיל פתיחת אסתריקה פיצת שף הכי טעימה בתל אביב :

הון עצמי מהבית – כאן צריך להבדיל בין הלוואה לפתיחת עסק בערבות מדינה שדורשת 15-20 אחוז הון עצמי מהבית לפתיחת העסק , לבין קרנות של נדבנים פילנתרופים שאינם מקשיחים עמדות בנקודה זו. גם אם אין לכם הון עצמי לפתיחת עסק תתקשרו אלינו וניתן לכם פתרון בקרנות שנותנות הלוואות ללא ריבית לפתיחת עסק

הלוואה לעסק חדש

התהליך שלי לפתרון הנדרש שלך לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש.

אני יועץ שמלווה אתכם בכל תהליך קבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש, המחויבות שלי ליזם היא מוחלטת, כלומר אני מלווה את היזם עד לקבלת הלוואה לפתיחת עסק, אני לא מוותר על היזם, אם אני החלטתי בשלב הראשון של ההיכרות בינינו שאני יכול לעזור לו, מכאן והלאה אני עושה כל מה שאני יכול בכדי שהיזם יפתח עסק, אני אומר ליזם את המשפט הזה: ” שים לב, אן אתה מתחיל לעבוד איתי אז תיזהר, משום שאני אפתח לך עסק!, אם אתה בטוח שאתה רוצה לפתוח עסק אז תתקדם איתי, אם לא אז אתה מוזמן לברוח עכשיו, כי אם אני לוקח את היזם אז הסבירות היא מאוד גבוהה שהוא יקבל את ההלוואה לפתיחת עסק, ומדוע, משום שכל מנהלי הקרנות, מנהלי הבנק והבודקים הכלכליים של הקרנות מכירים אותי ויודעים שאם אני בוחר לקוח אז בדקתי היטב שניתן לתת לו הלוואה לפתיחת עסק, ומכאן הדרך קצרה לקבלת הלוואה לפתיחת עסק. אני בונה לכל יזם חליפה שתאפשר לו לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש שתהיה מתאימה רק לו, לכל יזם יש נתונים אחרים ולכל אחד נדרש לתת פתרון אחר בהתאם למי שהוא , זה נכון שכדאי ללכת תמיד ולהגיש בקשה לקרן בערבות מדינה ולבקש הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק, ואולם ישנם מגבלות של הקרן בערבות מדינה שהן ידועות ליועצים שימנעו את הצלחת הבקשה המוגשת לקרן בערבות מדינה, במקרים כאלה אני מדלג על הגשת בקשה לקרן בערבות מדינה, ואני ממשיך לקרן  עוגן או קרן נתן או קרן סולם יעקב , אני בונה שילובים של בקשות בין מספר קרנות על מנת להבטיח את הצלחת הבקשה ולהגשים ליזם את החלום של פתיחת עסק חדש.

יום פתיחת מינימרקט חדש בחולון הלוואות לפתיחת עסק חדש, יעקב וסרגיי מרימים לחיים

רועי אוחיון ממליץ על יעקב אלון סל יועצים, הוא עבד בעבר עם יועצים אחרים ומי שעזר לו לפתוח עסק חדש זה יעקב אלון

כיום קיימות שתי קרנות מרכזיות שניתן לגשת אליהן בשלב הראשון ובמקביל בכדי לקבל הלוואה לעסק חדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש, אנחנו עושים זאת על מנת לחסוך זמן מיותר של המתנה לתשובות.

  • הקרן הזמינה הראשונה שעומדת לרשותכם היא הקרן בערבות מדינה.
  • הקרן הזמינה השנייה שעומדת לרשותכם היא קרן עוגן לעסקים.

יזמים רבים חושבים שבמידה והם קיבלו תשובה שלילית משתי הקרנות המובילות בישראל לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש אז נגמרה דרכם וחלומם לפתוח עסק נגוז, ✅ אולם כאן נפתח ליזמים חלון הזדמנויות נפלא לקבל הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי ללא ריבית, הסיבה היא שהקרנות הנדבניות מצפות שהיזם יפנה אליהן רק במידה והוא יקבל סירוב משתי הקרנות המרכזיות, שלוש הקרנות הנוספות והטובות מוגשות לכם כאן לפי הסדר הנכון להגשה:

  • קרן נתן.
  • קרו סולם יעקב.

יעקב פותח חנות ירקות ופירות חדשה – יום חג!

הלוואה לפתיחת עסק חדש משאית עם מנוף וגם מכתב תודה של שריף חסנין ליעקב אלון

הלוואות לעסקים חדשים

פירוט הקרנות המעניקות הלוואה לפתיחת עסק

הקרן הראשונה והזמינה שנותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש היא “הקרן בערבות מדינה”.

הקרן הגדולה שעומדת לרשותכם היא הקרן בערבות מדינה. שנותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש בערבות מדינה, משרד האוצר והכלכלה תומך בסיוע לפתיחת עסקים חדשים בעלי פוטנציאל כלכלי למדינת ישראל. לשם כך הוקם מסלולי הלוואות לפתיחת עסק בערבות המדינה. מסלול זה מאפשר לקבל הלוואה לפתיחת עסק בתנאים הטובים ביותר לבעל העסק החדש, המדינה היא זו אשר נותנת את הערבות לבנק ופותר את הבעיה גם ליזם שמעוניין לקבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק, וגם לבנק שמעוניין לתת את ההלוואה אבל הבנק מפחד להסתכן ללא בטחונות , ולכן במידה שהעסק הוא נראה טוב מצד אחד ומצד שני הבעלים עומדים בקריטריונים ניתן לקבל את ההלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק בזמן של שלושה עד ארבעה שבועות בלבד, יש לשים לב שזמן זה הוא במידה ואתם עובדים עם יועץ מקצוען שיודע לנהל את התהליך, יועץ שהוא מחויב לכם, עובד אתכם בשיתוף פעולה צמוד, מעדכן אתכם בכל שלב כיצד הוא מתקדם ומה נדרש כדי לקדם את השלב הבא, במידה והתהליך לא מנוהל הבקשה יכולה לקחת שלושה חודשים בקלות. יש לשים לב שאם פנית אל בנק בבקשת הלוואה לפתיחת עסק, זמן האישור ארוך הרבה יותר, אם בכלל יהיה אישור כאשר סיכוי להלוואה בנקאית מסחרית רגילה שואף לאפס. יש לשים לב שתנאי ההחזר של הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק הם הרבה יותר נוחים לעומת מסלולי הלוואה לפתיחת עסק אחרים שקיימים בשוק, ההלוואה ניתנת לחמש שנים, בעל העסק החדש מקבל גרייס של חצי שנה שמאפשר לו לפתח את העסק, להתחיל להרוויח, ורק אז להתחיל לשלם את החזרי ההלוואה, הריבית בקרן בערבות מדינה היא הריבית הנמוכה ביותר שאפשרית לאדם שמעוניין לפתוח עסק, כך שאין ספק שזו האפשרות המושלמת לפתיחת עסק חדש.

הלוואה בערבות מדינה הוא הפתרון הטוב ביותר  – אבל לא האחרון

שני האלופים של מסעדת הדוקטור בנתניה קיבלו הלוואות לפתיחת עסק חדש הלוואה בערבות מדינה + הלוואה בסיוע קרן פועלים לעסקים

נדרש להבהיר לכל היזמים שמעוניינים לפתוח עסק חדש היא שהסכום המקסימלי שיזם יכול לקבל מהקרן בערבות מדינה בצורת הלוואה בערבות מדינה הוא 300-200 אלף ש”ח, ישנם אתרי אינטרנט רבים שמבטיחים 500 אלף ש”ח, זה לא נכון וחבל שמבטיחים ליזמים דברים שלא יכולים לעמוד בהם, יותר מזה בקשות רבות נפסלות מאחר וסכום הבקשה הוא גדול מידי ואז מנהל הקרן מפחד לתת הלוואה קטנה יותר שלא תספיק ליזם.

נקודת הגיל בקרן בערבות מדינה היא מהווה נקודת בדיקה חשובה, ישנם אתרי אינטרנט שמבטיחים הלוואות בערבות מדינה לקהל של צעירים מגיל 18, זו טעות חמורה והטעייה.

משיחות עם מנהל הגוף המתאם בקרן בערבות מדינה הובהר שהגיל הנכון לקבלת הלוואה הוא מעל גיל 22 במינימום, אבל צריך לשים לב שנדרש ניסיון בתחום של מספר שנים, וברור לחלוטין שזה נדיר ולא סביר שלבחור בן 18 יהיה ניסיון ניהולי ומקצועי של מספר שנים.

עמיקם כותב “שחקן נשמה”

צילום מסך של דירוג גוגל – חמישה כוכבים מנצנצים של גוגל + הערה פשוטה לכאורה ” שחקן נשמה”

עקב אלון & פריאל פרץ הקליבר, הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק למוצרים חד פעמיים

הקרן השנייה והטובה בישראל והיא באותה הרמה של מדינת ישראל! שנותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש היא “קרן עוגן”

קרן עוגן היא הדבר החדש והחם במדינת ישראל במתן הלוואות לעסקים, ואכן קרן עוגן נחשבת היום הגוף השני בכוחו במסלול הלוואות לפתיחת עסק חדש. וכך נוצר מסלול חדש לשכירים שרוצים לפתוח עסק חדש בישראל, הקרן נותנת הלוואות לפתיחת עסק בתנאים הבאים:

  • הלוואות לפתיחת עסק חדש עד 300,000 ₪.
  • קרן עוגן דורשת חתימה של ערב אחד בלבד לצורך הלוואות לפתיחת עסק חדש.
  • הלוואות ניתנות לחמש שנים.
  • הריבית היא קבועה ולא צמודה ועומדת על פריים פלוס 3.5.
  • ההגשה מתאפשרת רק בסיוע של יועץ עסקי מוסמך ומורשה של קרן עוגן, בעל מספר יועץ וסיסמה אישית, היועץ מגיש לקרן תכנית עסקית מלאה לצורך קבלת אישור מהקרן להלוואה.

עוגן מתחילת שנת 2020 בחודש ינואר השתנה הייעוד של האגודה הישראלית ללא ריבית, והיא התחילה לתת הלוואות לפתיחת עסק עד 300 אלף ש”ח עם ריבית קבועה של פריים פלוס 3.5 אחוז , יש לשים לב שניתן להגיש לקרן זו תכניות עסקיות אך ורק באמצעות יועץ,  קרן עוגן מאפשרת ליזמים או שכירים לקבל הלוואה לפתיחת עסק, קבוצת עוגן, הנמצאת בשלבי הקמה של הבנק החברתי הראשון בישראל, הודיעה על השקת הלוואות לעסקים זעירים וקטנים בהיקף של עד 300 אלף שקל בריבית קבועה של פריים פלוס 3.5 אחוז כנגד העמדת ערב אחד וללא פקדון או בטוחות, קרן עוגן מייעדת את ההלוואות עבור מי שמעוניין להקים עסק או לפתוח עסק, יתרון נוסף של קרן זו הוא שהיא מעניקה את ההלוואות גם לאחר תקופת ההרצה של העסק, מה שנמנע מכם בקרן נתן או בקרן סולם יעקב, ותוכלו לקבל את ההלוואה גם אם אתם זקוקים להון חזר על מנת להפעיל את העסק ולחזק אותו, אנחנו שמחים שקרן זו מביאה רוח חדשה ותחרותית בשנת 2020 שבאה עלינו לטובה, קרן זו תקשה על קרנות אחרות בהמשך מאחר והאטרקטיביות של הקרן הזו היא מאוד גדולה. אני משווה את הריבית של קרן זו לקרן בערבות מדינה שעומדת על 4.5 אחוז בממוצע, אכן תחרות גדולה!

אנחנו מציינים שהסכום שהקרן נותנת היום הוא עד 300  אלף ש”ח, שהוא סכום משמעותי ומאפשר פתיחת עסק חדש בצורה טובה, דבר שלא היה אפשרי כאשר סכום ההלוואה היה בשנת 2019 רק 90 אלף ש”ח.

כפי שקבעתי בעבר קרן שנותנת סכום שהוא נמוך מ-150 אלף ש”ח לפתיחת עסק חדש היא קרן לא רלוונטית, אף אחד לא יכול לפתוח עסק בסכום כזה. נזכיר כאן לדוגמא את חברות כרטיסי האשראי שנותנות הלוואות זעומות של 20-50 אלף ש”ח במקסימום וריבית בשמיים של 12-14 אחוז. אנחנו לא איתם בתנאים כאלו

טבלת ההחזר החודשי הלוואות לפתיחת עסק חדש מסלול מפרשים – קרן עוגן

טבלת ההחזר החודשי לפתיחת עסק חדש של קרן עוגן מסלול מפרשים

הלוואות לפתיחת עסק חדש רכישת מסגרייה – המלצה

הקרן השלישית והכי טובה ליזמים שנותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש היא “קרן נתן”

יזמים רבים חושבים שהלוואה בערבות מדינה היא ההלוואה הטובה ביותר לפתיחת עסק חדש, ובכן, קרן נתן נותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא הון עצמי וגם ללא ריבית שהן עדיפות משמעותית ליזם שמעוניין לפתוח עסק, יזמים רבים מופתעים לשמוע על הפתרון של קרן נתן, קרן נתן נתנה עד היום מעל 1,000 הלוואות ללא ריבית וללא הון עצמי, מכאן ש- קרן נתן היא ללא עוררין! הקרן הגדולה והטובה ביותר מבין כל הקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק או הלוואות לפתיחת עסק חדש.

הרי ברור לחלוטין שכל יזם בישראל יעדיף לקחת הלוואה לפתיחת עסק חדש ללא ריבית ללא הון עצמי מקרן נתן , ולא לקחת הלוואה בערבות מדינה שמעניקה הלוואות לפתיחת עסק בערבות מדינה בריבית ממוצעת של פריים + 2.7%.

נקודה נוספת שמצדיקה את העליונות של קרן נתן בנושא הלוואות לפתיחת עסק ללא ריבית ללא הון עצמי היא נקודת ההון העצמי, יש לשים לב שהקרן בערבות מדינה דורשת מהיזם להביא 20 אחוז הון עצמי, דבר לא פשוט. לא לכל אחד יש בבית 40 אלף ש”ח לפתוח עסק  חדש, קרן נתן המהממת נותן את ההלוואה לפתיחת עסק ללא תנאי מקשה זה כלומר היא נותנת הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי.

אז מדוע יועצים רבים אומרים שהקרן בערבות מדינה נותנת הלוואות יותר טובות? משום שהם אינם מכירים את קרן נתן, או שהם מתעצלים לכתוב תכנית עסקית נוספת אחרי התכנית שנכתבה לקרן בערבות מדינה.

מעבר לזה התהליך בקרן נתן דורש ממני היועץ לכתוב תכנית עסקית מיוחדת ושונה, ודרך אגב הרבה יותר מדויקת מהתכנית שנכתבת לקרן בערבות מדינה, ובנוסף קרן נתן דורשת ממני כיועץ להכין תזרים מזומנים לפתיחת העסק החדש של היזם, דבר זה מקשה עלי כיועץ. אבל אצלי המטרה מקדשת את האמצעים, אנחנו רוצים לפתוח עסק ליזם שסמך עלינו בתחילת  התהליך ואני עושה כל מה שאפשרי על מנת שהיזם יפתח את העסק שהוא חלם עליו בלילות חודשים רבים. הסברנו כבר שאצלי הלקוח משלם “הכול כלול” ולכן ההגשה לקרן נתן לא עולה לו כסף נוסף

קרן נתן היא קרן של נדבן מדרום אפריקה, הקרן נותנת הלוואה לפתיחת עסק חדש ללא הון עצמי ללא ריבית, קרן זו נותנת הלוואה משמעותית שמאפשרת ליזם לפתוח את העסק ללא הון עצמי

הקרן היא של נדבן מדרום אפריקה שמעוניין לפתוח עסקים חדשים בישראל, עד היום הקרן נתנה יותר מאלף הלוואות לפתיחת עסק חדש בישראל, זו קרן מדהימה עם אנשים מדהימים שמעוניינים לעזור ליזמים לפתוח עסק, קרן נתן נותנת הלוואות לפתיחת עסק קטן ללא ריבית ללא הון עצמי, מדובר ההלוואות לעסק חדש עד 240 אלף ש”ח – יש לשים שהלוואות לפתיחת עסק חדש ניתנות רק לאנשים שהם עכשיו אינם  עצמאים, יש לשים לב שקרן נתן נותנת הלוואות לפתיחת עסק ליזמים שהיה להם עסק בעבר והם סגרו אותו בעבר.

הלוואה לפתיחת עסק חדש יעקב אלון & ואסים גיזאווי התכשיטן:

ואסים מדגים כיצד הוא מייצר טבעת זהב 14 קראט

לאחרונה אנחנו רואים אופנה חדשה של חברות כרטיסי אשראי שהגדילו לכאורה את ההלוואות שהן נותנות לעסקים, ולכאורה הן גם נותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש, לאחרונה נחנו רואים את MAX ואת ישראכרט מציעות הלוואות לעסקים של 100 אלף ש”ח ועד 500 אלף ש”ח, אל תצפו ואל תתקשרו אליהן, אף אחד בחברות כרטיסי האשראי לא נותן כסף לפתיחת עסק או לעסק חדש. אם אתה חזק ויש לך בטחונות או פיקדונות או נכסים תוכל לקבל הלוואה בקלות מחברות כרטיסי האשראי, אבל אם אתה מחפש הלוואה לפתיחת עסק חדש ברור לחלוטין שאין לך שקל אחד לפתוח את העסק וחסר לך סכום משמעותי שעולה על 100 אלף ש”ח, אז תתעלמו מכל ההצעות של חברות כרטיסי האשראי, מי שנותן הלוואות לפתיחת עסק זה רק הקרנות שאנחנו מציגים כאן , ולא אחרות, חברות כרטיסי אשראי אוהבות לתת הלוואות לאנשים פרטיים ולא לעסקים, כמו כן חברות כרטיסי אשראי אוהבות לתת הלוואות של 20 אלף ש”ח בממוצע, חברות כרטיסי אשראי אינן מעוניינות להסתכן במתן סכום של 200 אלף ש”ח שהוא הסכום הממוצע שנדרש לפתיחת עסק בישראל, שהרי אם יזם פותח חנות הוא צריך לרכוש מלאי של כ-100 אלף ש”ח, תוסיפו “זמן אוויר ראשוני לפתיחת העסק” שנדרש ליזם שהוא כולל מחייה של כעשרת אלפים שח בחודש, שכירות ממוצעת של 7 אלף ש”ח בחודש, תוסיפו הוצאות חשמל, מים ורואה חשבון תגיעו לסכום נוסף של 40 אלף ש”ח לשלושת החודשים הראשונים של העסק, תוסיפו מקררים, מדפים, שיפוץ, ציוד, שלט, קופה, ויטרינה יפה, הוצאות פרסום ותגיעו לסכום של 200 אלף ש”ח, אז נו באמת יש לי שאלה: אם חברת כרטיסי אשראי נתנה ליזם הלוואה של 20 אלף ש”ח מהיכן הוא יביא את הסכום העיקרי הנוסף של כ-180 אלף ש”ח שנדרש לו לפתוח את העסק? וכאן הקשר לקרן נתן, שהיא נותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש של עד 240 אלף ש”ח, זו הלוואה משמעותית ללא ריבית שכורכת בחובה את כל הסיכונים האפשריים לקרן נתן, אז אל תספרו לי שחברות כרטיסי אשראי נותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש, זה פשוט שטויות במיץ עגבניות. עם 20 אלף ש”ח אפשר אולי ללכת לקנות מקרר טוב וטלוויזיה טובה לבית, אבל לא ניתן לפתוח עסק עם סכום כזה מצחיק, אז נסכם את העניין בצורה פשוטה, חברות כרטיסי האשראי רוצות למכור הלוואות פרטיות כמה שיותר ובסכומים קטנים ולא לתת כסף לפתיחת עסק חדש.

טבלת הלוואות קרן נתן לפתיחת עסק חדש

טבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש קרן נתן ליזמים שרוצים לפתוח עסק חדש

הטבלה מציגה את סכומי הלוואות לפתיחת עסק חדש של קרן נתן הנפוצים ביותר, המחשבון מציג את הנתונים בהתאם לריבית של כלל העסקים שקיבלו הלוואות לפתיחת עסק חדש בסיוע קרן נתן, המחשבון מציג את הנתונים ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של קרן נתן שנותנת הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי וללא ריבית.

שריף חסנין המצטיין מקבל הלוואה לעסק חדש, בסיוע קרן נתן

רועי אוחיון הקליבר מקבל שלוש הלוואות לפתיחת עסק חדש!: קרן פועלים לעסקים, קרן עוגן וגם קרן סולם יעקב

רועי אוחיון מקבל שלוש הלוואות לפתיחת עסק! – כי לא הספיק הכסף לפתיחת העסק: קרן פועלים לעסקים, עוגן, וגם סולם יעקב

הקרן הרביעית והטובה שנותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש היא “סולם יעקב”

קרן סולם יעקב היא הקרן המהירה ביותר מבין כל הקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי וללא ריבית, ניתן לקבל את הכסף תוך מספר ימים בודד בהליך מהיר, ההליך הוא מקצועי ורציני כאשר בעל העסק והעסק נבדקים היטב, יחד עם זאת המהירות כאן היא יתרון גדול, הקרן נותנת הלוואות לפתיחת עסק קטן או הלוואה לעסק חדש ללא ריבית עד 100 אלף ש”ח – יש לשים שהלוואות לפתיחת עסק חדש ניתנות בקרן סולם יעקב לכל מי שפותח עסק חדש, גם אם הוא היה עצמאי בעבר או שהוא עצמאי היום שפותח עסק נוסף חדש.

טבלת הלוואות קרן סולם יעקב לפתיחת עסק חדש

טבלת חישוב הלוואות לפתיחת עסק חדש קרן סולם יעקב – טבלה שמראה בדיוק מה גובה ההלוואה ומה ההחזר החודשי בקרן סולם יעקב

נזכיר כאן שוב, חברות כרטיסי אשראי כגון MAX אינן נותנות הלוואות בסדרי גודל של 250 אלף ש”ח ליזמים שרוצים לפתוח עסק, ההלוואות שהן נותנות עומדות על כ20-40 אלף ש”ח במקסימום לפתיחת עסק.

אתן כאן דוגמא ליזם שפנה אלי בבקשה לקבל הלוואה של 440 אלף ש”ח, מיד אמרתי לו שהמקסימום שלו עומד על 200 אלף ש”ח, ושהוא יצטרף להסתפק במשאית משומשת בשלב הראשון של פתיחת העסק שלו, בסופו של דבר היזם קיבל 210 אלף ש”ח לפתיחת העסק החדש שלו ללא הון עצמי, וכך אני והיזם שמחנו שמחה גדולה בפתיחת העסק שלו, תמיד היזם יוכל להמשיך ולהתקדם כאשר העסק שלו יצמח.

אוראל לוינשטיין האשף מקבל הלוואה לפתיחת עסק בסיוע קרן פועלים

תעבדו עם יועץ שמאמין בכם ושיפתח לכם עסק, תעבדו רק לפי הצלחה!

המלצתי היא פשוטה תבחר יועץ מקצוען ומנוסה שיפתח לך עסק, ותעבוד איתו רק על בסיס הצלחה אמיתי, שלם ליועץ מאות שקלים בודדים דמי רצינות בתחילת התהליך, ושלם לו את מה שמגיע לו לאחר שתגיע ליעד שלך, שלם לו בכיף. מגיע לו. יש לך עסק! אז בהצלחה!

הבטחונות שהמדינה נותנת להלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

מדינת ישראל מעודדת יזמים לפתוח עסק חדש בישראל. המדינה נותנת לבנקים 75 אחוז, ובעל העסק החדש צריך להעמיד 10 אחוז בטחונות, וכאשר גובה ההלוואה לפתיחת עסק חדש עולה על סכום של 300 אלף שח בעל העסק החדש נדרש להעמיד 25% בטחונות. תמיד קיימת אפשרות לבעל העסק החדש לתת ערב נוסף של עד 40% מסכום ההלוואה.

לכל בקשת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש נדרשת ערבות אישית של הבעלים על כל סכום ההלוואה.

הלוואות לעסק חדש

מי זכאי לקבל הלוואה לעסק חדש

שאלות שכדאי לשאול בכדי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש

כמה זמן זה לוקח?

כפי שהבנתם היטב מכל הסרטונים שהעליתי, אז הלוואה לפתיחת עסק היא בקשה מקצועית מאוד, הגופים שמאשרים ליזם לפתוח עסק רוצים לדעת על היזם ועל העסק שלו מידע רב מאוד, ואין להם אפשרות לתת הלוואה מהירה תוך ימים בודדים או שבוע (למעט קרן סולם יעקב, שהיא נותנת סכום מקסימלי של 100 אלף ש”ח).

כל בקשה בקרנות הגדולות עוברות בדיקה של שישה אנשים לפחות, כך שמשך הזמן הצפוי לבדיקה בקרן בערבות מדינה הוא בדרך כלל 4 שבועות, יש לשים לב שבמידה ובעל העסק מעכב את הבאת המסמכים הבדיקה נעצרת עד לקבלת המסמכים הנדרשים, ואז משך הבדיקה מתארך מאוד, לכן התהליך יכול להתקצר כאשר אתם מלווים על ידי יועץ מקצועי צמוד בתהליך.

לכמה זמן ההלוואות ניתנות?

קרן עוגן הלוואות לעסקים מאפשרת החזר תוך חמש שנים, וגם הקרן בערבות המדינה המציעה החזר תוך 5 שנים.

האם קיימת תקופת גרייס להלוואות?

קרן עוגן הלוואות לעסקים מאפשרת החזר עם גרייס חצי שנה , לעומת הקרן בערבות מדינה המציעה גרייס של חצי שנה.

ואסים מומחה בחסד עליון מקבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק

מה קורה עם הריבית?

הריבית בקרן עוגן הלוואות לעסקים היא גבוהה באחוז אחד לעומת הקרן בערבות מדינה המציעה הלוואות זולות יותר.

למה יש קרנות שנותנות הלוואות ללא הון עצמי וגם ללא ריבית – זה לא הגיוני?!

כל אחד היה מעדיף לקבל הלוואה ללא ריבית לפתיחת עסק והקרנות שנותנות הלוואות ללא ריבית רוצות להיות הגוף המרכזי שיעזור ליזם לפתוח את העסק ושלא יהוו גלגל חמישי לפתיחתו.

קרנות הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי או ללא ריבית – קרנות אלו מלוות ליזמים שביקשו הלוואות מהבנקים והקרנות השונות וקיבלו מענה שלילי, לאור חשיבותו הגדולה של הנושא ליזמים שמעוניינים לפתוח עסק נפרט כאן את הנושא בהרחבה:

שלושת הקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק ללא ריבית הן “המפלט” האחרון שיש לשכיר יזם שמעולם לא היה עוסק מורשה לפתוח עסק חדש, וזאת לאור הסיכון שקיים בפתיחת עסקים חדשים, יש מספר גופים מצומצם שמוכן לדון באפשרות של מתן הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי או ללא ריבית, ומה שקורה זה שהקרנות מסרבות לתת הלוואה לפתיחת עסק ליזמים ואז נשארת ליזם האפשרות של הלוואות ללא הון עצמי או ללא ריבית מקרן נתן, סולם יעקב ועוגן, רק יזמים ש”קיבלו סירוב” בקרן בערבות מדינה נפתחת האפשרות לקבל הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי וללא ריבית מהקרנות קרן נתן, סולם יעקב, ועוגן מתחילת 2020 ריבית 5 אחוז.

קרנות אלו נותנות הלוואות לפתיחת עסק קטן ללא הון עצמי וללא ריבית עד 240 אלף ש”ח – ההלוואות הן מיועדות אך ורק לפתיחת עסק חדש.

הדרישות בקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי וללא ריבית הם : ניסיון ומקצועיות ללא פשרות בתחום הפעילות של העסק החדש, היסטוריה בנקאית פיננסית תקינה, והעסק חייב להיות טוב וריווחי, הדבר החשוב ביותר בקרנות אלו הוא שהיזם צריך להכיר היטב את העסק החדש שהוא מעוניין לפתוח , היזם צריך להכיר את המתחרים, להכיר את המוצרים, המחירים, הספקים ואת הסיכונים של העסק שהוא מעוניין לפתוח, היזם צריך לשלוט היטב בנתוני העסק החדש: תזרים מזומנים,תנאי התשלום של הספקים, תנאי תשלום של הלקוחות עונתיות של העסק.

בקרנות אלו החשיבות של המקצועיות והבנת העסק החדש היא קריטית, ובמידה ועמדת בתנאים של הקרן – קיבלת את ההלוואה

עלא המקצוען עובר מסטטוס שכיר לעצמאי – קיבל הלוואה לפתיחת עסק חדש

הבנתי שכולם נותנים הלוואות לפתיחת עסק – זה נכון?

בואו נדייק, באופן ישיר הבנקים וחברות כרטיסי האשראי הרבות בשוק לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק חדש, אני רואה בתוצאות החיפוש בגוגל בדף הראשון בנקים וחברות כרטיסי אשראי, אל תבזבזו את זמנכם לריק – הם לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק.

רק ארבעת הקרנות שציינו כאן נותנות הלוואות לפתיחת עסק – “הקרן בערבות מדינה”, “קרן נתן”, “סולם יעקב” ואחרונה חביבה “עוגן הלוואות לעסקים”.

הלוואה להקמת עסק – מי זכאי ומי נותן הלוואות לפתיחת עסק חדש

תפקידו של יועץ מקצוען בליווי שכירים או עצמאים שמעוניינים לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש

התהליך של קבלת הלוואה לפתיחת עסק הוא המורכב ביותר מבין כל גיוסי ההלוואות לפתיחת עסק חדש, המורכבות קיימת בגלל ההגבלות שהקרנות מטילות על היזמים שמעוניינים לפתוח עסק חדש, כאן חשיבותו של היועץ היא קריטית ביותר משום שכל טעות קטנה שנובעת מחוסר ניסיונו של היזם בדרישות של הקרנות והקריטריונים יפילו את הבקשה, היועץ נדרש ללוות את בעל העסק החדש בכל צעד קטן שקורה בתהליך, אנחנו מדברים על שלבים רבים בתהליך ורק יועץ מומחה מקצוען בתחום הלוואת לפתיחת עסק חדש יכול לנווט את הספינה ליעד החלומי של פתיחת עסק חדש, כמו כן המחויבות של היועץ ללקוח היא קריטית, משום שהיועץ יכול להודיע ליזם שהבקשה שלו נפסלה בקרן מסוימת והוא לא רואה אפשרות לקדם אותו יותר, אולם לי ידוע שאם אני בחרתי לקוח שאני יעזור לו בתהליך, אז אני בחרתי בלקוח בדיוק כפי שהלקוח בחר בי, היועץ צריך להאמין שהיזם החדש שרוצה לפתוח עסק מסוגל לנהל עסק חדש ולא ליפול ולהעניק ללקוח את עצות הזהב לפתיחת עסק שהרי משמעותה של הלוואה לפתיחת עסק שייפתח עסק, ועסק שמנוהל לא על ידי בעל מקצוע טוב כישלונו הוא מובטח בעסק.

צילום המלצה חמישה כוכבים + “עבודה מקצועית, ממליץ” הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חנות אופנה במלון הילטון בתל אביב

לא אחת קרה לי שיזמים נפסלו בקרן אחת וגם בקרן שנייה, והנחישות שלי לפתוח להם עסק באמצעות הלוואה גרמה לי להמשיך ולהגיש אותם לקרנות נוספות שכן יאמינו ביזם ויתנו לו הלוואה לפתיחת עסק ויגשימו לו את החלום, כמו כן ידוע לי שבקרנות הלוואות לפתיחת עסק ללא ריבית יש משקל מכריע ליועץ המלווה, מאחר והקרן ללא ריבית זקוקה לעוגן מקצועית שתמליץ על היזם, ברגע שנוצרים קשרי אמון בין הקרן לבין היועץ הדרך להצלחת הבקשות היא יותר קצרה, מכאן שיש אמון גבוה יותר באמינות הנתונים בין הקרן ליזם הנרגש שרוצה לקבל הלוואה לפתיחת עסק חלומותיו

היועץ צריך להבין היטב מי בעל העסק שעומד מולו, מה היתרונות שלו ומה החסרונות שלו, היועץ צריך לדעת לנתח את העסק החדש ותכונותיו, מה היתרונות של העסק החדש, היועץ צריך לנצל את הידע שלו על מנת שיוכל לכתוב תכנית עסקית נבונה תגיש בצורה נכונה את העסק בפני מנהלי הקרנות, ושמנהלי הקרנות יוכלו לעמוד על היתרונות של העסק החדש במהירות ויוכלו לאשר את הבקשה בלי לחפש יותר מידי בתוך הבקשה, הרי ידוע שאם יש מחט בערימת שחת ז אף אחד לא ימצא אותה, ואם צריך לחפש את המחט והיא אינה בולטת אז הסיכוי לאבד אותה ולאבד את האישור להלוואה לפתיחת עסק הדרך קצרה.

בכל התהליך הזה היועץ צריך לעזור ללקוח לבחור נכון את הבק ואת הגוף המתאם הנכון שיסכים לעזור ליזם לפתוח תא העסק, מי כמונו יודע שיש הבדלים בין בני אדם, לכל אדם יש רמת פחדים ברמה אחרת, וישנם מנהלי בנקים או קרנות שלא מאמינים בעסקים חדשים, ומכאן הדרך להצלחה או כישלון הבקשה שמוגשת לקרן היא קצרה, זהו ים סוער עם גלים ענקיים ורק מלחים מקצוענים יודעים לנווט בתוך הגלים האלה לטובתו של היזם שרק מחכה בכל רגע ברעד להודעה המשמחת של אישור הלוואה לפתיחת עסק חדש

כמו כן תפקידו של היועץ הוא לשווק את היזם והיכולות שלו לקרן הנכונה מתוך מגוון הקרנות הקיים, ולהתאים את הפתרון הנכון לקרן הנכונה.

תפקידו של היועץ הוא לבנות תהליך נכון לפתיחת העסק, מי הקרן הראשונה שתקבל את בקשת ההלוואה, להכין תכניות מילוט של מה יקרה אם קרן מסוימת תדחה את הבקשה, מדובר כאן על ידע עצום שהיועץ חייב לשלוט בו לפני שהוא מבטיח ללקוח הבטחות שהוא לא יוכל לעמוד בהן.

אני מאמין שחלק מעבודת הייעוץ היא בחינת העסק החדש, קורה לא פעם שאני כותב תכנית עסקית ואני מגלה שאין לעסק החדש רווחיות נכונה, אז אני ממליץ ליזם לשנות מרכיבים מסוימים בתכנית העסקית כגון בתמחור, בשיטת שיווק, המלצות על מספר עובדים מקסימלי שיעזרו לבעל העסק להגיע לרווחיות נכונה שתאפשר לו להפעיל את העסק שנים רבות

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש

סרטון הדרכה חתימות עורך דין ורואה חשבון ומסמכים נדרשים להגשת בקשות הלוואות לפתיחת עסק חדש

לנוחותכם, מצורף סרטון הדרכה שנותן לכם הסבר מפורט כיצד לחתום על מסמכי הבקשה של הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, ההסבר בפנים מסביר לכם איזה מסמכים לא נדרש להציג מאחר ואתם לא בעלי עסק, ואין לכם מסמכי רואה חשבון. ניתן להתקשר לצורך קבלת הסבר, זה הכי פשוט והכי קל.

טלפון הנייד: 050-762-7623

מכאן שהמסקנה הסופית פשוטה: בעל עסק צריך לפנות ליועץ שיעזור לו לקבל את ההחלטות הנכונות בכדי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש .

אני מזמין אתכם להתקשר ולהתייעץ איתי, מטרתי היא לעזור לך להגיע ליעד שהיא פתיחת עסק חדש, אני בוחר את היזמים שאני רואה שאני יכול לעזור להם, אני בונה לכל יזם את המסלול שלו בהתאם לנתונים של היזם, העצה שלי שווה לכל יזם, גם אם תקבל ממני תשובה שאתה לא מתאים לקרנות השונות הרווחת!

בהצלחה!!

ריאיון באולפן אצל אורלי אסיה “איך מקבלים הלוואות בערבות מדינה”

האם בנקים, חברות כרטיסי אשראי, קרנות של אנשי עסקים, קרנות חברתיות של אנשי עסקים וחברות הביטוח? האם הן נותנים הלוואות לפתיחת עסק או הלוואות לעסק חדש?

התשובה היא פשוטה: לא!

לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק חדש – למרות הפרסומים שלהם! הם נותנים הלוואות רק דרך הקרנות.

לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק, אלא רק במקרים בודדים ורק עם בטחונות מלאים – זה לא רלוונטי ל-99 אחוז מהיזמים שמעוניינים לפתוח עסק.

חברות כרטיסי האשראי

לא נותנות הלוואה לפתיחת עסק / הלוואה לעסק חדש.

קרנות של אנשי עסקים

לא נותנות הלוואה לפתיחת עסק / הלוואה לעסק חדש.

קרנות חברתיות של אנשי עסקים

לא נותנות הלוואה לפתיחת עסק / הלוואה לעסק חדש.

קרנות של חברות ביטוח

לא נותנות הלוואה לפתיחת עסק / הלוואה לעסק חדש.

אז למה הם לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי

כל רשימת הגופים שצוינו כאן לא נותנים הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי או ריבית, וזאת למרות הצהרתם של הגופים שהם כן נותנים הלוואות לפתיחת עסק, הגופים הנ”ל מסרבים לתת ליזם החדש הלוואה לפתיחת עסק, ורק במקרים יוצאי דופן יתנו הלוואות לפתיחת עסק, מקרה יוצא דופן הוא כאשר היזם מביא איתו בטחונות של נכסים שיש לו ושישמשו כערבות להלוואה, דבר שהוא לא סביר שהוא קיים בידי היזם, בנוסף הגופים שציינו דורשים מינימום שנתיים פעילות של העסק, דבר שהוא לא הגיוני, שהרי היזם רוצה לפתוח עסק ויש לו אפס זמן פעילות.

הלוואות לעסקים בהקמה – הלוואות לפתיחת עסק מסלול מרכזי של הלוואות בערבות מדינה

הלוואה לפתיחת עסק באופן עצמאי וללא עזרת יועץ מלווה

אם לאחר כל ההסברים שלנו הבנתם שכדאי לכם להגיש את הבקשה בכוחות עצמכם, אז אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה, שמאפשרת לכל יזם להגיש בקשת הלוואה לעסק חדש או הלוואה לפתיחת עסק באופן עצמאי , לדעתנו הסיכוי שלכם הוא אפסי לעשות זאת לבד, אך בכל זאת צירפנו כאן לינק לכתבה בכדי שתתנסו בכוחות עצמכם, אנחנו חייבים לומר לכם שאם תקבלו סירוב בקרנות הנ”ל תאלצו להמתין שישה חודשים בין מועד הסירוב למועד הבקשה החדשה.

אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הפרק הנכון בכתבה הבאה על חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה מקרנות מדינה או שאר הקרנות שהמלצנו עליהן כאן.

הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא הון עצמי

יזמים רבים פונים אלינו בשאלה האם ניתן לקבל הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי – ובכן, כל הקרנות דורשות להביא מהבית סכום של עשרה עד עשרים אחוזים מסה”כ תכנית ההשקעה, יחד עם זה יזם שמעוניין לקבל הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי צריך להוכיח לקרן שהוא מוכן להשקיע מכספו האישי ושהוא לא בא עם כיסים ריקים, דבר זה סותר את הכותרת של המאמר, מאחר וכל הקרנות שנותנות הלוואות לעסק חדש דורשות שהיזם יביא מהבית הון עצמי שנע בין עשרה לעשרים וחמש אחוז מהיקף ההשקעה הכולל שנדרש להקמתו של העסק, אנחנו בסל יועצים נבחן ביחד את מצבך ונציע לך הצעות מעשיות כיצד לפתור בעיה זו, יחד עם זאת צריך להבין שלא לכל סוג עסק יש אפשרות להגיש בקשת הלוואה לפתיחת עסק עד לסכום מקסימלי, כאן בא לידי ביטוי חישוב שמשקלל את סה”כ החובות הקיימים של בעל העסק החדש במערכות הבנקאיות והפיננסיות, אנחנו נוכל לבדוק את הנתונים שלך ולהסביר לך באופן אישי איזה סכום כדאי לך לבקש, מאחר ואתה עלול לקבל תשובה שלילית אם הקרן תחשוב שאתה צריך סכום גדול מהסכום שביקשת מהקרן, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו בכדי שנלמד ונבין את העסק החדש שלכם, וכך נוכל להדריך אתכם כיצד לקבל הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי.

מהיכן אני יביא את הפיקדון בכדי לקבל הלוואה לפתיחת עסק?

אחת השאלות ששואלים יזמים שרוצים לפתוח עסק היא הדרישה של המדינה לגבי הפיקדון הדרוש בכדי לקבל את ההלוואה.

נסביר קודם כל לגבי הלוואה בערבות מדינה, שהמדינה דורשת מיזמים שרוצים הלוואה לפתיחת עסק להשכיב פקדון של 10 אחוז בחשבון, יש לציין שיזמים שרוצים לקבל הלוואה בערבות מדינה עד 100 אלף ש”ח לא נדרשים להפקיד פיקדון בכלל.

נקודת הפיקדון צריכה להילקח בחשבון ליזם שרוצה לקבל הלוואה בערבות מדינה, אם היזם מבקש הלוואה בערבות מדינה של 200 אלף ש”ח, והמדינה “לוקחת” 20 אלף ש”ח שנסגרים בפיקדון שאינו מאפשר שימוש בו אז מבחינת היזם זהו “כסף מת” והוא נדרש לגייס אותו, כאשר אנחנו ממליצים לקחת אותו מתוך סכום ההלוואה.

אז מהיכן יביא היזם את ה-37,500 ש”ח שחסרים לו? שהרי הוא ביקש 150,000 ש”ח הלוואה לפתח את העסק ולא 112,500.

הפתרון הראשון האפשרי שמאפשר ליזם שרוצה לפתוח עסק הוא לפנות אל קרן BTB שהיא קרן חברתית שמעניקה הלוואות לעסקים קטנים או בינוניים עד מיליון שקלים, שהיא מאפשרת ליזם לקבל הלוואה משלימה את סכום הפיקדון. הסכום ש-BTB נותנים הוא בהתאם לסכום שמופיע באישור שמתקבל מהקרן בערבות מדינה. כלומר היזם בעל העסק במקרה שלנו יקבל את המימון הנדרש לו לפיקדון בגובה 37,500 שקלים מקרן BTB.

נציין כאן כמו שאנחנו מציינים תמיד בחיוב את שלושת הקרנות המדהימות שהן: קרן נתן, קרן סולם יעקב ועוגן שהצטרפה לאחרונה למאגר הקרנות הרלוונטיות ליזמים שרוצים לפתוח עסק חדש – קרנות אלו לא דורשות פקדון בכלל!

מה ההבדל בין פיקדון להון עצמי בהלוואה בערבות מדינה?

רוב היזמים שמבקשים הלוואות בערבות מדינה או לצורך פתיחת עסק, לא יודעים את ההבדל בין הפיקדון שנדרש להפקיד עבור קבלת ההלוואה, לבין הון עצמי שנדרש להביא עבור קבלת ההלוואה.

יזמים שרוצים לפתוח עסק ורוצים לקבל הלוואה בערבות מדינה יש מחויבות להביא הון עצמי של 20 אחוז מסך בקשת ההלוואה שהם מבקשים מהקרן. זו דרישה סופית ואינה ניתנת לוויכוח.

לעומת זאת יש דרישה לפיקדון בהלוואה בערבות מדינה שיעמוד על 0 אחוז במקרה וההלוואה תהיה עד 100 אלף ש”ח, לעומת זאת כאלה שיבקשו הלוואות גדולות ממאה אלף ש”ח יצטרכו להעמיד פיקדון של 10 אחוז בלבד.

לגבי שלושת הקרנות הנוספות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק: עוגן, קרן נתן וסולם יעקב אין שום צורך להפקיד פיקדון, וגם כאן יתרונן עולה ללא שיעור על הלוואה בערבות מדינה.

האם ניתן לשבור הלוואות לפתיחת עסק?

יזמים רבים שואלים האם ניתן לשבור הלוואות לפתיחת עסק חדש, והאם יש קנס שבירה, יזמים רבים שפותחים עסק חושבים שהם יוכלו להרוויח כל כך טוב בשנת הפעילות הראשונה שלהם שהם יוכלו לשבור את ההלוואות לפתיחת עסק חדש. אז לגבי הלוואות בערבות מדינה יש מחויבות שהוטלה עליהם מבנק ישראל של שבירת הלוואות ללא קנס, ישנם שני סייגים להנחיה זו: הראשונה היא שיש להמתין עשרה ימים מרגע הבקשה לשבירת ההלוואה. ודבר שני הוא שיש תשלום זעום שאינו משפיע על נוטל ההלוואה של 60 שקלים בלבד. וההלוואה נשברה בעצם ללא קנס. לעומת זאת כרגיל שאר שלושת הקרנות קרן נתן, עוגן וסולם יעקב אינן מטילות קנסות על שבירת הלוואות, שם הכל חיובי.

הבדלים בין הלוואה לעסק חדש ולבין הלוואה לפתיחת עסק?

הלוואה לפתיחת עסק חדש היא הלוואה לפתיחת עסק, כלומר נדרש לבצע הרבה פעולות הקמה על מנת שהעסק ייפתח, לעומת זאת הלוואה לעסק חדש היא בעצם רכשיה של עסק קיים, ומי שהוא בעל עסק חדש הוא היזם בלבד, מאחר והוא רוכש עסק קיים. במקרה כזה היזם שמעוניין לרכוש עסק קיים יקבל רק עבור 35 אחוז מסכום רכישת העסק הקיים והנרכש

הבדלים בין הלוואה לפתיחת עסק לבין הלוואה לעסק חדש

מיהו הבנק הכי ידידותי לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש?

מטרתו של כל יזם שמעוניין לפתוח עסק היא לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש, הידידותיות של הגוף אליו היא המדד החשוב ביותר, שאר הפרמטרים כגון ריבית, גרייס, מספר שנים להלוואה הם פחות חשובים ליזם שרוצה לפתוח עסק. היזם יהיה מוכן לשלם לבנק ריבית מקסימלית גבוהה ובלבד שהבנק יהיה כלפיו ידידותי וייתן לו את ההלוואה המצופה, להבדיל מבעל עסק פעיל שעושה “שופינג” בין הבנקים עם דוחות כספיים טובים והתנהלות פיננסית תקינה, שם הדלת של הבנקים היא פתוחה לרווחה והבנקים נלחמים עליו שיהיה לקוח שלהם.

לגבי הלוואה לפתיחת עסק חדש אנחנו מצביעים על שתי קרנות ידידותיות ביותר ליזמים שרוצים לפתוח עסק חדש, הראשונה היא קרן נתן שאין ספק שהיא נותנת את הפתרון הטוב ביותר, עם ההלוואה שהיא המתאימה ביותר לפתיחת עסק חדש. קרן נתן נותנת הלוואה בלוח זמנים קצר ביותר ללא ריבית עד סכום של 240 אלף ש”ח, ומדוע אנחנו אומרים שהיא הידידותית ביותר? משום שמניסיוני אני רואה שיזמים רבים שאני אפילו לא יכול לחשוב להגיש אותם לקרן בערבות מדינה יקבלו הלוואה לפתיחת עסק חדש מקרן נתן, לדעתי הניתוח של קרן נתן הוא הנכון ביותר לגבי הלוואות לפתיחת עסק חדש, הראייה של הקרן לא נמצאת בתוך “חוקים” שנקבעו לקרן מראש וחוסמים את מנהלי הקרן מלתת הלוואה לפתיחת עסק למרות שהם חושבים שכדאי לתת ליזם את ההלוואה. הקרן השנייה הידידותית ביותר ליזם שרוצה לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש היא קרן סולם יעקב, אנחנו מציינים את קרן נתן במקום השני משום שקרן זו מוגבלת בסכום שהיא נותנת למאה אלף שקלים, לרוב היזמים סכום זה הוא אינו מספיק, אבל בשאר הפרמטרים קרן סולם יעקב היא מעולה והיא נמצאת במיקום זהה לקרן נתן.

לאחר שהצגנו את שתי הקרנות שנותנו הלוואות שהן הכי ידידותיות ליזמים נגיע לבנקים ולקרנות הבנקאיות. אנחנו מתייחסים כאן לקריטריון שצריך להיות הכי חשוב ליזם לצורך פתיחת העסק והוא רמת הפתיחות של הבנק לתת הלוואה לפתיחת עסק, שהרי אם נקבל סירוב כל החלום שלנו לפתוח עסק ייגנז מיד לתקופה ארוכה של מספר שנים, אני ממליץ להגיש את הבקשות לבנקים לפי סדר העדיפויות שאני מציג כאן:

  • הבנק הידידותי ביותר הוא ללא ספק בנק פועלים – אני תמיד אומר שבכל “מתחיל בראש”, ואכן כאן ההנהלה של בנק פועלים נתנה למנהלי הסניפים ומנהלי המחלקות העסקיות את היכולת להחליט על סמך ניסיונם ועל סמך קריטריונים שנקבעו מראש והוצגו בכתבה זו, הדבר מאשר ליזם להיבחן “בנפש חפצה”
  • הבנק השני הידידותי הוא בנק לאומי – בנק לאומי ללא ספק הוא הבנק השני בגודלו בישראל, והוא פועל דרך הקרן בערבות מדינה שנותנת הלוואות בערבות מדינה, ההנהלה שלו פועלת בצורה נכונה, ואני רואה את הבנק לוקח החלטות טובות ונותן ליזמים שהם זכאי לקבל הלוואה לפתיחת עסק את ההלוואה שמאפשרת ליזמים להגשים את החלום שלהם.
  • מעבר לשני הבנקים הגדולים, במקום השלישי ניתן לציין את בנק מזרחי
  • במקום הרביעי נמצא הבנק הבינלאומי
  • במקום החמישי נמצאים שני בנקים שהם באותו סדר גודל: בנק אוצר החיל ובנק מרכנתיל.

נזכיר רק שמשרד הכלכלה פרסם מדד חדש של ידידותיות של הבנקים לעסקים, יש לציין שהמדד שהתפרסם נגע לעסקים פעילים ולא לעסקים חדשים.

הלוואה לפתיחת עסק חדש – עשה זאת בעצמך ללא עזרת יועץ

ישנם יזמים בעלי תעוזה שחושבים שהם יכולים להגיש את הבקשה בכוחות עצמם, אנחנו לא ממליצים לכם לעשות זאת, אבל כן נעזור לכם כאן להתמודד עם המטלה הזו, כמו כן אתם יכולים להיעזר בכתבה שהופיעה באתר הכלכלי המוביל במדינה “גלובס” שמדריך כיצד ניתן להגיש בקשת הלוואה לפתיחת עסק בכוחות עצמכם “עשה זאת בעצמך”.

אנחנו נציג כאן את החלקים הקשים בכתיבת התכנית עם צילומים ודוגמאות, וכך אם נוכל להקל עליכם את המשימה של כתיבת התכנית העסקית -אז דיינו:

מבנה התכנית העסקית:

  • תיאור בעל העסק וניסיונו.
  • תיאור מפורט של העסק שכולל את הרעיון העסקי, שיטות העבודה, תהליכים בעסק ושיטת הרווחיות, תנאי תשלום של הלקוחות המרכזיים, תנאי התשלום לספקים.

הצגת נתונים פיננסיים של בעל העסק ושל העסק עצמו, כולל פרטים על הלוואות קודמות לעסק כולל הלוואות בערבות מדינה שנלקחו בעבר

  • מטרת הבקשה של הלוואה בערבות מדינה, ומהו הסכום המבוקש.
  • הצגת השוק, מתחרים, ספקים ולקוחות.

הצגת חישוב הרווח הגולמי של העסק, הצגת ההכנסות וההוצאות בצורה מפורטת חודשית.

צילום החישוב של הרווח הגולמי החודשי של העסק החדש בשקלים, הצגת חישוב אחוז הרווח הגולמי של העסק החדש

הצגת הוצאות הנהלה וכלליות בתכנית העסקית, דוגמא:

הצגת התחזית הפיננסית של העסק לשלושת השנים שלאחר קבלת הלוואה בערבות מדינה כולל תחזית רווח והפסד

  • כפי שהגדרנו, אלה הם הסעיפים הכי חשובים בתכנית העסקית, יש להציג את הנתונים בצורה שמרנית, משום שאם נציגי הקרן יחשבו שהפרזתם בתחזית ההכנסות ויחשבו שהתכנית אופטימית הם יפסלו את הבקשה, או מצד שני אם נציגי הקרן יחשבו שהרווח שאתם מציגים אינו מספק הם יפסלו את הבקשה כי לא תהיה לכם יכולת החזר.
  • שימו לב שיש לכם כאן מחשבונים קלים ביותר בהם תוכלו לדעת בקלות מה יהיה ההחזר החודשי שיהיה עליכם לשלם, בהתאם לכל קרן וקרן שנותנת הלוואות לפתיחת עסק.

הלוואות להקמת עסק

כיועץ הלוואות להקמת עסק מקצועי ומנוסה, ברור לי שהמחסום להקמת עסק הוא הלוואה להקמת עסק ✅ צלצלו אלי לבדיקת זכאות 🙂 ואבדוק את האפשרות שלכם לקבל את ההלוואה הדרושה להקמתו.

לא פעם, הלוואה להקמת עסק היא ההלוואה הקטנה הנוספת שהיזם צריך, וזאת לאחר שהוא החליט שיש לו מספיק כסף לפתוח את העסק, רק דרושה לו השלמה קטנה יחסית לסכום הכסף שנדרש לפתיחת העסק. את החסר יכולים למלא ברוב המקרים חברות כרטיסי אשראי שנותנות הלוואות קטנות ליזמים של 20-40 אלף ש”ח במקרה המקסימלי, כפי שאמרנו בעבר זהו סכום זעיר שאינו משפיע בצורה מהותית על פתיחת העסק ויכול להוות “גלגל חמישי” שהוא הגלגל הרזרבי לפתיחת העסק. במידה והיזם פותח עסק בסכום גדול וזקוק להלוואה משלימה של מעל מאה אלף ש”ח אז כל המסלולים שהצענו כאן רלוונטיים ליזם.

הלוואה להקמת עסק עלולה להיות הלוואה קשה להשגה. מאחר והיזם אינו מתכנן את פתיחת העסק בצורה מושלמת, אלא משאיר את הקצוות פתוחים תוך הנחה שהסכום הקטן הנוסף שהוא צריך יושג בקלות. אתן דוגמא ליזם שהקים עסק בפועל בסכום של 1.2 מיליון שקלים שכולם הוא השיג מהונו הפרטי שחסך במשך שנים רבות, ולאחר שהיזם הקים את העסק הסתבר לו שנדרשים עוד 150 אלף ש”ח בלתי מתוכננים, היזם היה כבר חודשיים בתוך עסק פעיל עם מחזור ורווח נמוכים, וכאן אין אפילו טעם לפנות לקרנות שהן הקרן בערבות מדינה וקרן עוגן הלוואות לעסקים, משום שבקשה כזו נענית בתשובה שלילית בטוחה, מאחר והקרנות הללו יאמרו ליזם שלמרות ההשקעה הגדולה שהוא ביצע בעסק, העסק שלו אינו מציג תוצאות טובות, והוא אינו מצדיק את קבלת ההלוואה הדרושה ליזם, יש לשים לב שאם יזם זה היה מבקש הלוואה בשלב מוקדם יותר ניתן היה להשיג לו הלוואה בסכום גבוה מאוד ומקסימלי של 350-300 אלף ש”ח. אבל כעת ניתן לפנות רק לקרנות הנוספות שהן: קרן נתן, עוגן וסולם יעקב בלבד. ולכן צריך להיות ברור שהפסדנו מספר אפשרויות טובות שהיו פרושות בפנינו אם היזם היה מתכנן היטב את הבקשה שלו.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

כלכליסט 09/20  – עוגן היא הצומחת ביותר – הלוואות בערבות מדינה

כלכליסט 09/20 – האוצר ממשיך להגדיל את הלוואות בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

יעקב אלון יועץ הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש בישראל 

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

הקרן העולה וכי חברתית בישראל – קרן עוגן הלוואות לעסקים 

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

תכנית עסקית נכונה ואיכותית לפתיחת עסק חדש

מה עדיף ? יועץ הלוואות בערבות מדינה או יועץ פיננסי ועסקי מלווה

הלוואות בערבות מדינה עדכון 2020

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הבלוג שלי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות המדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות בערבות מדינה לתעשיינים – שיתוף פעולה עם סל יועצים

עידוד עסקים קטנים בעזרת הלוואות בערבות מדינה כנסת ישראל

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

*** אנחנו בחברת סל יועצים משתדלים לתת לכם את המידע הנכון ביותר, המעודכן ביותר, מידע שמבוסס על ניסיוננו בטיפול מול הקרנות השונות, אנחנו מקבלים עדכונים ישירים מכל הקרנות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם כל הקרנות שאנחנו עובדים איתם ומנסים לתת לכם את הפתרון הנכון בהתאם למי שאתם, לא פעם מתקשרים אלינו מקרן זו או אחרת ומודיעים לנו על טעויות שנפלו, אנחנו בודקים כל מידע שמתקבל ומעלים אותו לאתר באותו היום, ללא עיכובים.

***אם נפלה טעות כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתקשר ישירות לטלפון הנייד של יעקב אלון שמופיע באתר במקומות רבים או פשוט לחייג בתוך מדינת ישראל (+972) לטלפון 050-762-7623, לשלוח הודעה באתר בדף צור קשר , או לשלוח מייל ישיר אל יעקב אלון jacob@sal1.co.il , אנחנו זמינים עבורכם תמיד. תודה.

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button