יצרן רהיטים קיבל הלוואות בערבות מדינה ליבוא פרזול ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

אנחנו מביאים כאן את סיפורו של בעל מפעל רהיטים אשר קיבל הלוואות בערבות מדינה ליבוא פרזול אשר מאפשר ליזם להגדיל את הרווח על כל מוצר בצורה משמעותית מאחר וערך פרזול בתוך רהיט הוא גבוה.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

יזם שכיר אשר עבד כמנהל מפעל שנים רבות החליט ליטול את גורלו בידיו, והחליט לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת מפעל רהיטים חדש בישראל, מנהל המפעל מנוסה ביותר ומקצוען גדול בתחומו, הרחיב את העסק שלו והיום כיצרן רהיטים הוא מייצר רהיטים לבית כגון: מזנונים, שולחנות, פינות אוכל, חדרי שינה וסלונים ברמה גבוהה, מדובר ביצרן בעל מוניטין וניסיון רב שנים שמייצר רהיטים חדשים ומגוונים שאת פרסול המוצרים הוא אינו מבצע בכוחות עצמו אל קונה אותם מן המוכן מספקי פרזול שנמצאים בישראל, שומר על חדשנות ויש לו כל הזמן דוגמאות חדשות שהוא מציג לבעלי החנויות שאתם הוא עובד. המפעל נמצא באזור התעשייה, והוא עובד רק עם חנויות ועסקים גדולים, היצרן אינו משווק ללקוחות פרטיים. היצרן מקבל הזמנות מהחנויות , מוצרים סטנדרטיים או מוצרים מותאמים ללקוחות, ותוך שבועיים ההזמנה מוכנה היצרן מספק את המוצר ללקוח ישירות.

גם בתחום הרהיטים – סל יועצים – הלוואות בערבות מדינה

תקציר התכנית העסקית של הלוואות בערבות מדינה ליבוא פרזול עבור בעל מפעל רהיטים:

בעל העסק אדם נעים הליכות ויודע לעבוד בצורה מצוינת עם לקוחותיו, במסגרת התכנית העסקית הוצג היתרון היחסי של העסק ושל בעל העסק בתחום הפעילות שלו: כאשר למוצרים שבעל העסק מייצר יש איכות, גימור וסטייל שהלקוחות אוהבים, היצרן נחשב לאחד מהיצרנים הטובים בארץ, המוצרים של העסק נחשבים למותג, את הפרזול לרהיטים הוא רוכש בישראל ממשווקים מקומיים של פרזול, ואולם הכמויות של הפרסול שהוא רוכש גדלות מיום ליום עם הביקוש הגובר לרהיטים שלו, שהרי מן הסתם כל רהיט כולל בתוכו פרזול רב שהוא זה שמייצב את הרהיט, או שהפרזול משמש ליופי, שבסופו של מוצר הלקוח רוכש את הרהיט בזכות יופיו. בעל העסק בוחן את השוק גם מבחינת מוצרים ומחירים, ומביא מוצרים איכותיים במחירי שוק, ולכן הלקוחות שלו רוכשים ממנו את המוצרים. נקודה חשובה היא שבעל העסק לא נדרש לתת שירות, מאחר והמוצרים שלו איכותיים וברמת גימור גבוהה, כך שהלקוחות מרוצים ואינם מתלוננים – ופה נמצא גם הרווח. בעל העסק משקיע את כל מרצו בעסק, הוא יצירתי ובעל חוש טכני מצוין, כך שהוא יודע היטב את המגבלות של המכונות שלו, את המגבלות של העובדים שלו. זה מאפשר לבעל העסק שליטה מלאה על כל תהליך הייצור, שיווק ושינוע ללקוחות. כמו כן בעל העסק הוא מאוד יצירתי, והלקוחות יודעים שכאשר יש להם פתרון שהם זקוקים לו, יש להם אוזן קשבת, ולקוחות אוהבים כאשר בעל העסק יצירתי ויודע להתאים את המוצרים שלו לבקשות שלהם.

מטרת ההלוואה:

בעל העסק מעוניין לייבא ריהוט, מחירי היבוא של העץ והפרזול הוא שליש מהמחיר שהוא רוכש בישראל, ולכן הוא זקוק להון חוזר למימון עובדים, חשמל ודלק שמשולמים מידי חודש, כאשר מוצרי היבוא וחומרי גלם, משולמים מראש לספק בחו”ל. ההכנסות והרווחיות של העסק יגדלו בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת ההלוואה בצורה הבא: היצרן יגדיל את המחזור שלו במינימום של עשרים אחוז, ואחוז הרווח שלו יגדל בעשרה אחוזים לפחות בגלל פערי המחירים בין היבוא למחירים בישראל. הלקוח קיבל הלוואה לחמש שנים עם גרייס לחצי שנה. הלוואה זו למימון של יבוא פרזול תאפשר לו להגדיל את המכירות וגם את הרווחיות של החברה באופן משמעותי. ולכן כאשר בעל העסק רצה לפתח את העסק פנה אלי, ואני כאן נמצא כדי לעזור לבעל העסק להבין את האפשרויות שלך להתקדם. או שהדרך חסומה בפניו.

המדדים החשובים של הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או להרחבת עסק קיים

כל בעל עסק שרוצה להרחיב את הפעילות שלו, וכל יזם שכיר שחלומו לפתוח עסק בישראל שואל את עצמו את השאלה הזו של מה מאפשר לקבל הלוואות בערבות מדינה, שהרי האו נמצא כפסע לפני הגשמת החלום, ולא משנה אם מדובר בהרחבת העסק, או פתיחת עסק חדש, החלום הוא חלום. ומה שמפריד בינו ובין ההצלחה היא אותם מדדים עלומים שאינם מוכרים עבורך, מדד מרכזי וחשוב הוא האם העסק הוא עסק טוב, ומהו עסק טוב, עסק טוב הוא מסוגל לפרנס את בעליו בצורה שיוכל לקבל את כל צרכיו למחייתו מהעסק, אולם האם זה מספיק? הרי כל שכיר מסיים את עבודתו בשעה חמש בכל יום ושוכח מהעסק, אז מדוע בעל עסק צריך לשבור כל היום את הראש בניהול של עסק אם הוא מרוויח משכורת של שכיר? אז זהו שעסק טוב לדעתי צריך לתת לבעל עסק מינימום של עשרים אלף שקלים בחודש, זה סכום שהוא לא יוכל לקבל בעבודה רגילה, ופה נכנסת הלוואות בערבות מדינה למשחק, הרבה פעמים יזמים מצליחים להחזיק את הראש מעל למים, אבל הם לא מרוויחים כמו שבעל עסק טוב צריך להרוויח, ופה הלוואות בערבות מדינה כמו בסיפור שלנו להרחבת העסק על ידי הגדלת מרכיב היבוא של העסק שיאפשרו לבעל העסק להגדיל את הרווח שלו מהעסק ולממש את ההשקעה הכספית הגדולה שלו בעסק, וגם את השקעת הזמן האדירה, החשיבה היומיומית על הגדלת העסק. וכדי להגיע לתמורה הזו נדרשת עזרתה של מדינת ישראל במנגנון הלוואות בערבות מדינה שהיא הקימה.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button