הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש קליית פיצוחים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם קיבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש של חנות קלייה ובריאות של רשת פעילה ורווחית, כאשר הרעיון הוא להשתמש בידע והניסיון של הרשת ברכש המוצרים, שיטות פרסום ושיווק, ומחירי מוצרים אטרקטיביים .

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי? ומי לא זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

היזם השקיע מהונו הפרטי בעסק 30 אלף שקלים וקיבל הלוואה לפתיחת עסק חדש דרך הקרן בערבות מדינה, הלוואות בערבות מדינה ניתנות לחמש שנים, עם גרייס של שישה חודשים.

קורות חיים:

היזם עבד בתחום המסעדנות במשך שמונה שנים, ניהל מסעדות בתל אביב מגלגלות מחזורים גדולים מאוד, ניהל עשרות עובדים כולל חלוקת משכורות, בקרה על רווח והפסד, מיתוג שיווק ופרסום של המסעדות, ניהול משמרות, ניהול כל הספקים, ניהול מחירים, ניהול חיי מדף של המוצרים למניעת נפל, וניהל הכשרות של עובדים.

היזם הוא איש משכיל ולמד מקצועות רבים של מינהל עסקים וניהול משאבי אנוש וקיבל מיומנויות גבוהות שניהול, כמו כן היזם מתייעץ עם יועצים באופן סדיר.

היזם עובד כיום ברשת “הרשת שנותנת ליזם את הזיכיון ” בעיר,  בתפקידי מכירות, שיווק, ניהול חיי המדף של המוצרים, סידור, גביה, הפקדות צקים ועוד

היזם מאמין במוצר הקלייה, ובחנויות מהענף, בתור המשך טבעי של תעסוקתו היום, הוא יצר קשר עם מנהלי הרשת וסיכם אתם על זיכיון בלעדי בעיר להקמת סניף של “הרשת שנותנת ליזם את הזיכיון “, וזאת מתוך הבנה של העסקים מתחום המזון והיכרותו עם האוכל הזה שהוא אוכל בריא עלה הרעיון של להקים סניף של “הרשת שנותנת ליזם את הזיכיון ” המצליח בעיר מגוריו, היזם  החליט להביא את הידע שלו להצלחה של הסניף “הרשת שנותנת ליזם את הזיכיון “.

הרעיון העסקי:

הקונספט של “הרשת שנותנת ליזם את הזיכיון היא לשווק מוצרי בריאות שאנשים אוהבים לאכול תמיד, לא משנה התקופה בשנה, אנשים חשוב להם לאכול קטניות איכותיות וטעימות, ברמת טריות הכי גבוהה שישי כגון תבלינים, פירות יבשים, חמוצים, קפה שחור, אספרסו, חליטות תה, חליטות בריאות, מוצרי מכולת, אלכוהול ויינות איכותיים.

החנויות הן מתוחזקות היטב, המוצרים נשמרים בשיטות אחסון הכי טובות שישמרו על טריות המוצרים כל לקוח מקבל יחס אישי, לכל לקוח שמבקש יש את המוצרים שלו לפי דרישה אישית, הרשת מקפידה על תמחור זול של המוצרים שכולם קונים תמרים ואגוזי המלך, וכך הרשת רוכשת כמויות גדולות ומקבלת מחיר קניה זולים יותר, והרווחיות של החנות היא גבוהה.

החנות נבחרה במיקום מרכזי בעיר: יש בקרבת מקום משרדים של של חברות הייטק גדולות, במקום יש מיני מרקט וקיוסק, שתי מספרות, בקרבת מקום יש בית ספר, יש מסעדות, מכון טיפוח וחנות סלולרית, כך שהמקום הומה בני אדם, הרשת מפורסמת בעיקר  דרך פה לאוזן, והפרסום נעשה גם דרך פייסבוק,

אחוז רווח גולמי ממוצע 38%

בקשת הלוואה לפתיחת עסק חדש : 240 אלף, תכנית ההשקעה: 262 אלף

מלאי – 120 אלף ₪

שיפוץ – 50 אלף ₪

נגר – 60 אלף ₪

ציוד (תנור פיצוחים) – 25 אלף ₪

שלט – 12 אלף ₪

הוצאות מכירה ושיווק חודשיות:

1,000 ₪ בחודש

עובדים לאחר קבלת ההלוואה: לא נדרש

הוצאות הנהלה וכלליות:

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי הנהלה
שכר דירה וארנונה 4,000 + 800
טלפון וסלולר 150
הנהלת חשבונות 350
ביטוח 200
חשמל ומים 50 + 300
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים
משרדיות ואחרות
אחר (שילוט שנתי) 65

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש: 6,850 ₪

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 1,310 1,520 1,730
הוצאות עלות המכירות 811 942 1,073
רווח גולמי 497 577 657
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 83 83 83
רווח תפעולי 414 494 574
הוצאות מימון 10 10 10
רווח לפני מס 404 484 564
רווח נקי 322 387 451
אחוז רווח גולמי  38 אחוז   38 אחוז   38 אחוז
אחוז רווח תפעולי  31 אחוז  32 אחוז  33 אחוז
אחוז רווח נקי  24 אחוז  25 אחוז  26 אחוז

מתי כדאי לחשוב להגשים את החלום לפתוח עסק חדש?

תכונת היזמות היא הכי חשובה לכל מי שחושב או מקננת בראשו המחשבה לפתוח עסק חדש, זו דעתי, לא כל אדם נועד להיות יזם, יזמות היא לקום בבוקר ולחשוב באופן יומיומי על איך לקדם את העסק שלך, אלו הן לא מילים, שכיר שחוזר הביתה אין לו חשיבה על העסק שבו הוא עובד, איך לקדם אותו, הרי הוא מקבל משכורת עובד תשע שעות, ובזה זה נגמר, מי שצריך לחשוב על כיוונים זה הבעלים של העסק, ופה בעצם צריכה להיכנס ההחלטה של לנסות ולבדוק האם באמת יש לך אפשרות להגשים את החלום שלך, ובכלל האם אתה מתאים מבחינת הפרמטרים הנכונים לפתיחת עסק חדש  ולהגשים את החלום שלך, הפעולה הזו חייבת להתבצע שצורה ריאלית, בעיניים פקוחות, להכיר היטב את היכולות שלך ואת הדברים שאין לך יכולת לבצע, כי עסק טוב מורכב מפרמטרים רבים. לאחר שהחלטת שבאמת אתה מתאים מבחינת הרצון שלך נדרש ממך לבצע שלוש בדיקות מרכזיות שיאפשרו לך להבין האם יש לך אפשרות לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, כפי שאני אומר תמיד, זו אבן הדרך הראשונה במסע לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש, גם אם בסופו של דבר תיעזר בקרן אחרת. עניין הניסיון האישי שלך הוא המרכיב הקריטי ביותר להצלחת העסק, ברור לך שאם ניהלת בעבר חנות בתחום כלשהו והכל היה בכוחות עצמך, אז זה נקרא ניסיון מוכח, אם היית נהג משאית שכיר ועכשיו אתה רוצה להיות נהג משאית עצמאי, אז אתה קולע למרכז הסל והכדור ייכנס לטבעת ותקבל את הנקודות שלך בכדי שתוכל לקדם ולהגשים עבורך עסק חדש, נקודה שנייה שעליך לבדוק בדרך לאותה הגשמה עצמית היא האם אתה אדם מסודר? האם אתה יודע לנהל את עניינך האישיים בצורה מסודרת? אחד המאפיינים של יזמים מסודרים משתקפים בספו של דבר בחשבונות הבנק, יזם שהתנהלותו תקינה יודע לתכנן את התזרים של חשבון הבנק שלו, וגם סביר להניח שידע לנהל את תזרים המזומנים של העסק שלו, שזו פעולה אמנם הרבה יותר מסובכת, אבל עדיין זהו אותו הסדר, וגם כאן תוכל לקבל את קליעת שתי הנקודות לסל ולהתקדם במשימת הגשמת החלומות שלך, הדבר השלישי שלעליך לבדוק הוא האם יש לקוחות שיתעניינו בשירות שאתה רוצה למכור, אם נלך לדוגמא הפשוטה של נהג המשאית אז צריך לברר האם יש לקוחות עסקיים שמעוניינים לתת לך עבודה שוטפת כעצמאי, זו פעולה פשוטה, פותחים את ספר הטלפונים האישי שלך, ומתחילים להתקשר לכל מי שיכול להיות לקוח שלך, ולשאול בצורה פשוטה שאלה: “האם אתה תרצה לקבל ממני שירותים?” ובהתאם לתשובות אתה צריך להחליט האם הן טובות או לא שיאפשרו לך להגשים את החלום ולקבל את שתי הנקודות האחרונות שיאפשרו לך לפתוח עסק חדש. בהצלחה!

**

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.**

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button