יבואנית מחשבים קיבלה הלוואה בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

חברה ליבוא מחשבים ומצלמות אבטחה בלעדיות קיבלה סיוע להגדלת המלאי ולמימון הון חוזר של הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק והרחבתו

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

החברה מייבאת ומשווקת ציוד שהוא מחשבים ואביזרים נלווים למחשב או לשרת: מקלדות, עכברים, שרתים, מצלמות, מסכים, ניידים, מדפסות, מסכי טלוויזיה, כבלים למחשבים וטלוויזיות, וכל ציוד נוסף בתחום שנדרש לעסק.

תמונת אילוסטרציה של ציוד מחשבים וחדר שרתים של מחשבים – גם בתחום המחשבים – הכי מקצוענים סל יועצים

קורות חיים של היזם:

היזם החל את הקריירה שלו כאחראי על מערכת מחשוב של חברת מחשבים, בהמשך היזם עבד בחברה שמיישמת ומתקינה מערכות מחשוב מצלמות וציוד עזר בחברות, היזם עבד כמנהל מערכות המחשוב של החברה והוא ידוע כבעל ידע גבוה ומתמחה בהתקנת שרתים, התקנת מערכות צילום, אזעקה, אבטחה ובקרה למערכות מחשוב ואבטחת מידע. ליזם יש ידע נרחב והוא נחשב מקצוען בתחומו, הידע של היזם הוא בתחום התקשורת והשרתים בארגונים גדולים, רשתות מצלמות אבטחה, רשתות מחשבים גדולות, הידע הזה מאפשר ללקוחותיו להתייעץ אתו איזה ציוד מתאים להם ונכון להם לקנות, ואז הוא “שובה” אותם כי רק הוא מוכר את הציוד הזה. כמו כן היזם  עבד בחנות מחשבים בתיקון מחשבים, ליזם יש ידע גדול בתום והוא היה אחראי על עניין הטיפול במחשבים של הלקוחות הפרטיים, היזם הוא בעל רמת שירות גבוהה ביותר, עומד בלוחות הזמנים והלקוחות מרוצים ממנו.

הרעיון עסקי:

החברה מייבאת ומשווקת מחשבים, שרתים, ציוד נילווה למערכות מחשב, ציוד מצלמות, מערכות הקלטה, מערכות אינטרקום, אזעקות ומתגים. בנוסף העסק מוכר ציוד משלים שקשור למערכות אזעקה ומחשבים : מקלדות,  עכברים, שרתים, מצלמות, מסכים, ניידים, מדפסות, מסכי טלוויזיה , מחשבים, כבלים למחשבים וטלוויזיות.

הלקוחות של העסק הם לקוחות עסקיים שרוכשים ציוד בלבד, לחברה יש מחירים תחרותיים, והלקוחות רוכשים מלאי גדול בכדי לקבל מחירים טובים, כך שלחברת המחשבים יש פתרון כולל ללקוח בכל מה שקשור לציוד שנדרש לעסק, בנוסף השירות המצוין של בעל העסק יוצר לו יתרון תחרותי. השוק של החברה הוא דילרים, כאשר לחברה יש מוצר בלעדי אותו היא משווקת, וכך לקוחות שמעוניינים לרכוש את הציוד שמשווק בבלעדיות, מוצע להם לרכוש מוצרים נוספים רבים ומשלימים, הלקוח שכבר קונה אצלם מרוצה ומרחיב את החבילה. לחברה יש מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

מטרת ההלוואה

מטרת ההלוואה היא מימון הון חוזר, החברה משלמת לספקים שלה תשלומים בתנאי תשלום של שוטף פלוס 60 מצד אחד ומצד שני החברה מקבלת מהלקוחות תשלומים עם שוטף 120, וכך נוצר הפרש גדול שיוצר ליזם חוסר בתזרים המזומנים.

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 5390 6050 6770
הוצאות עלות המכירות 4043 4538
רווח גולמי 1347 1512 1690
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 624 655 692
רווח תפעולי 723 857 988
הוצאות מימון 35 20 20
רווח לפני מס 688 837 968
רווח נקי 550 670 774
אחוז רווח גולמי 25 אחוז 25 אחוז 25 אחוז
אחוז רווח תפעולי 13אחוז  14 אחוז 15 אחוז
אחוז רווח נקי 10 אחוז 11 אחוז 12 אחוז

**

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button