הלוואות בערבות מדינה: יצרן אלומיניום ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

בעל מפעל לייצור דלתות, חלונות ומעקים מאלומיניום קיבל הלוואות בערבות מדינה, ליזם יש את חלקת האלוהים הקטנה שלו שהוא בנה בעשר אצבעותיו.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

היזם הקים מפעל קטן שבו הוא מייצר את ההזמנות ומתקין אותם בבתי לקוחות, כאשר כל הפעילות מבוצעת על ידו ללא עובדים, על מנת לחסוך בהוצאות ולהיות יעיל.

המהות של העסקים היא מצד אחד לקבל הכנסות יפות מעבודות שאנחנו מבצעים, ומצד שני “לשמור על הכסף” בכדי להיות רווחיים, הכי קל זה לקלוט עובדים ולהרגיש “גדול”, אבל זו לא מטרת העסק. מטרת העסק היא “רווח” בלבד, כל השאר לא מעניין, אנחנו לא עוסקים בכבוד, אנחנו עוסקים בהכנסות שמביאות יכולת להתפרנס, מה הרעיון להקים עסק ולהרוויח כמו שכיר? לא שווה לבנות מפעל, להיכנס להתחייבויות בנקאיות או של הלוואות בערבות מדינה, ובסופו של דבר להרוויח כמו סטודנט, או מלצר שעובד בבית קפה ומקבל טיפים וחוזר הביתה עם משכורת סבירה.

לצורך הקמת העסק היזם רכש ציוד וכלים בסכום כולל של 300 אלף שקלים, מסור מיוחד לחיתוך אלומיניום, תבניות, פטישונים ומברגות.

היזם מייצר במפעל מאלומיניום חלונות, תריסים, דלתות, פרגולות ומעקים הלקוחות של היזם מרוצים עבודתו ומשבחים אותו, ולכן הלקוחות מגיעים מפה לאוזן היתרון היחסי של היזם הוא בשירות, איכות וזמינות. השם והמוניטין של היזם עובר מפה לאוזן ובין לקוחותיו יש לקוחות פרטיים מצד אחד, ומצד שני קבלנים שבונים מבנים או בניינים, ויש להם פרויקטים גדולים שבהם ההכנסות החודשיות הן גבוהות מאוד. וזו תמצית העסק של היזם.

תמונת אילוסטרציה של אלומיניום בבניין משרדים – הלוואות בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

היזם הוא איש של תקשורת ושירות מושלמים, לקוחותיו זוכים למענה נעים ומהיר, היזם עונה ללקוחותיו במשך 24 שעות ביממה, וכאשר מתקבלת עבודה הוא נותן לה עדיפות מידית, וזאת לעומת שאר היצרנים שנותנים זמני תגובה ארוכים של שבוע ויותר. כך היזם שומר על לקוחותיו קרוב ללבו, והם שומרים לו אמונים, ורוצים לעבוד איתו גם אם המחיר טיפה יותר גבוה. שווה להם.

מטרת ההלוואה: היזם חתם הסכם שכירות במפעל עם שטח גדול יותר, היום הוא לא יכול לעבוד על מספר עבודות במקביל מאחר ואין מקום המצב כיום הוא שיש במפעל מקום פיזי לשתי עבודות גדולות במקביל, ומסיבה הזו היזם לא מקבל הזמנות נוספות מאחר ואין לו מקום לאחסן עבודות בתהליך.

הכסף נדרש עבור: רכישת פרופילים לפני צבע למלאי כלים חדשים שיפוץ – חשמל טיח , המקום עבר שיפוץ כתוצאה מקבלת הלוואה בערבות מדינה, הרווחיות של העסק הגיעה למקומה הנכון כפי שהיזם רצה, וגם ההכנסות עלו. מבחינת עלויות שכר לעובדים תהיה עלייה של 20 אחוז בהוצאות שכר.

ההכנסות בשנה הקרובה במפעל החדש יגדלו ברגע שיהיה ליזם את השטח הנדרש במפעל החדש, והוא יוכל להכפיל במינימום את ההכנסות מלקוחות.

עובדים לאחר קבלת ההלוואה:

עובד אחד – תשלום של 7,000 ₪ בחודש

הוצאות הנהלה וכלליות:

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי הנהלה 0
שכר דירה וארנונה 1,500 + 750
טלפון וסלולר 300
הנהלת חשבונות 500
ביטוח
חשמל ומים 400
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 3,000
משרדיות ואחרות
אחר
סה”כ

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש: 13,450 ₪

תחזיות פיננסיות:

דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 1,580 1,738 1,911
הוצאות עלות המכירות 996 1,094 1,204
רווח גולמי 584 643 707
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 162 162 162
רווח תפעולי 422 481 545
הוצאות מימון 15 15 15
רווח לפני מס 407 464 530
רווח נקי 325 371 424
אחוז רווח גולמי  37 אחוז   37 אחוז   37 אחוז
אחוז רווח תפעולי 26 אחוז  27 אחוז  28 אחוז
אחוז רווח נקי  20 אחוז  21 אחוז  22 אחוז

ניתן לקרוא סיפורי לקוח נוספים באתר שלנו כאן

הסיבות הנכונות לבקשת הלוואות בערבות מדינה

כל מי שעבר תהליך של בקשת הלוואות בערבות מדינה מבין היטב שישנו מסלול, נקרא לכך כביש 6 מסודר שבסופו יודעים שניתן להגיע ליעד של קבלת הלוואות בערבות מדינה בתהליך מסודר קבוע וידוע. כל יזם כזה ולא משנה אם הוא ביקש הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או הלוואות בערבות מדינה למימון הון חוזר, וכמובן אם יזם מסוים רצה להרחיב את העסק שלו באמצעות רכישת ציוד כלשהוא, או ביצוע שיפוץ או השקעה בעסק מבין שהוא יכול לקבל הלוואות בערבות מדינה בסכומים מקסימליים אפשריים, משום שיש כאן מערכת חישובים מדויקת להפליא שמאפשר דיון ענייני ורציני על צרכיו של בעל העסק הפעיל עובד ובועט, או של היזם שהחליט עכשיו לקפוץ לעגלת החיים של העצמאיים בישראל. אין ספק שמסלול הלוואות בערבות מדינה הוא הפתרון הכי טוב בצורתו האופטימלית לכל בעל עסק שמעוניין לפתח את העסק שלו או לפתוח עסק חדש, ומה זה אומר אופטימלי? ובכן אין בשום מקום במדינת ישראל מנגנון שמבין את הצורך האמיתי של בעל עסק במזומנים לפיתוח עסק או לפתיחת עסק למעט הלוואות בערבות מדינה, ולכן הוגדר מראש שבעל העסק יקבל חצי שנה תקופה שבה בוא יכול לפתח ולהרחיב את העסק שלו, בהתאם לתוכנית העסקית שהוא בנה במוחו הקודח. ולמה זה חשוב החצי שנה הזו? ובכן, שום בעל עסק לא מבצע שיפוץ ביום אחד, וגם עד שבעל העסק נפגש עם “הכסף החדש” שהוא מרוויח כתוצאה מההשקעה שלו אורך במינימום ארבעה חודשים, ולכן אורך הנשימה הזה הוא חשוב מאין כמוהו, אין היום שום גוף פיננסי שיאפשר לבעל עסק חדש או קיים לקבל חי שנה גרייס. ובנוסף הריבית שהיזם מקבל נקבעת על ידי נציג של משרד האוצר, ולא על ידי פקיד בנק שצריך ורוצה לדווח למנהלים שלו כמה כסף הוא הרוויח והצליח להוציא מהלקוח שיצא זה עתה מהסניף.

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button