הלוואות בערבות מדינה לעסק מערכות אוורור ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

לימדו מניסיונו של בעל עסק לביצוע פרויקטים של ביצוע והקמה של מערכות אוורור במבנים תעשייתיים ונוספים, כיצד הוא קיבל הלוואות בערבות מדינה

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

תקציר התכנית העסקית

קורות חיים של בעל העסק:

בעל העסק עבד בתור שכיר כמנהל בכיר בחברה, כמנהל פרויקטים הוא קיבל תכנון בסיסי ממחלקת השיווק שמכרה ללקוח את הפרויקט, ומכאן הוא  תכנן את הביצוע, את רכש המאווררים, התעלות, מנדפים, מתקני סינון, זרועות ודלתות אוטומטיות, כשכיר הוא  ניהל 15 עובדים והיה אחראי על הקמת הפרויקט מא’ – ת’ מקבלת העבודה ועד בדיקות תקינות של הפעלת המערכת.

תמונת אילוסטרציה של מערכת אוורור במפעל תעשייתי

בעל העסק הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, דייקן, מסודר ועומד בלוחות הזמנים, הוא עבד ישירות עם הלקוחות והם תמיד היו מרוצים מהביצוע ולוחות הזמנים, היתרון של בעל העסק  הוא במקצועיות שלו, הוא מוצא פתרונות לבעיות שאחרים לא יודעים לבצע, בעל העסק פתח את העסק בסיוע הלוואות בערבות מדינה מאחר והוא הבין שהוא יכול לעשות לביתו במקום לעשות לביתם של אחרים, ולנצל את הידע והניסיון והקשרים שיש לו, בעל העסק יודע שיש לו פתרונות ורעיונות מעולים ללקוחות, ולכן הלקוחות מתקדמים אתו מפרויקט לפרויקט מאחר ויש להם על מי לסמוך, מכאן בעל העסק מתכנן, מחשב ובונה את המערכת, נותן את הצעת מחיר ללקוחות , יודע לרכוש את הציוד הנדרש בדיוק לפי צרכי המערכת שהוא מתכנן לכלל המערכת (מפוח, מאוורר, מנדף, תעלות וכל מה שנדרש) ולאחר מכן מבצע את ההרכבה של  המערכת ומתקין אותה אצל הלקוחות, בעל העסק מתאים את מוצריו ללקוחותיו באופן מושלם, בין לקוחותיו הנאמנים החברות הגדולות במשק, חברות ממשלתיות בנוסף בעל העסק  מבצע פרויקטים במפעלים קטנים וגם בינוניים, וגם מסעדות, מפעלי דגים ומעט מאוד לקוחות פרטיים. הלקוחות של בעל העסק  הם לקוחות חוזרים שעובדים איתו שנים רבות ולקוחות חדשים מהפרסום. היתרון היחסי של בעל העסק  הוא מקצוען, אדם נעים שיודע לטפל בלקוחות, יודע לתכנן את הפרויקט בצורה נכונה, שרטוט, ניירת וזאת על מנת שהפרויקט יעבוד בפעם הראשונה ולא שיתקנו את מרכיבי המערכת מספר פעמים, זה מוזיל לו את עלויות הייצור והביצוע, יש לו פתרונות שאין לספקים אחרים בתחום וזה יתרון גדול. מטרת ההלוואה היא לממן את ההון החוזר של הפרויקטים, לעובדים הוא משלם משכורת בסוף כל חודש, ולספקים משלם עבור החומרים בשוטף 60

העבודה עם לקוחות גדולים וממשלתיים גורמת לו לקבל תשלומים מלקוחותיו בתנאי תשלום שוטף 90 – אבל לשים לב שמעבר לתנאי התשלום ללקוחות כאלה, יש פיגורים בתשלומים, ולכן הוא פנה לקבל הלוואות בערבות מדינה שנותנת הלוואות לעסקים קטנים

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות בערבות מדינה

הוצאות הנהלה וכלליות:

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי הנהלה
שכר דירה וארנונה 6,000
טלפון וסלולר 100
הנהלת חשבונות 974
ביטוח 540
חשמל ומים 750
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 2,500
משרדיות ואחרות
אחר

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית 
מכירות בש”ח באלפי שקלים 1135 1248 1370
הוצאות עלות המכירות 1056 837 918
רווח גולמי 379 411 452
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 0 0 0
רווח תפעולי 379 411 452
הוצאות מימון 7 15 15
רווח לפני מס 372 396 437
רווח נקי 297 317 349
אחוז רווח גולמי 33 אחוז 33 אחוז 33 אחוז
אחוז רווח תפעולי 33 אחוז 33 אחוז 33 אחוז
אחוז רווח נקי 26 אחוז 26 אחוז 26 אחוז

ממי עדיף לבקש הלוואות לעסק? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים?

היום כל יזם במדינת ישראל מכיר את האופציה העולה של קרן עוגן הלוואות לעסק, והשאלה השגורה בפי יזמים רבים שרוצים לפתוח עסק חדש או יזמים שהם בעלי עסק וותיקים מה כדאי להם יותר הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים? אצל מי יותר קל לקבל כסף הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים? מי נותן תנאים טובים יותר הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים? תוכלו לקרוא הכול בכתבה הבאה, נרכז לכם את היתרונות של כל קרן כאן במדריך קצר:

  1. היתרון של הלוואות בערבות מדינה שיש בה פתיחות לעסק שיש לו התפתחות עסקית גדולה, וזאת למרות שבעבר התוצאות שלו היו לא הכי טובות, יש התייחסות משמעותית יותר לתכנית העסקית מאשר אצל עוגן הלוואות לעסקים.
  2. היתרון של המדינה בנושא הריבית הוא לא משמעותי, אבל יש אחוז ריבית אחד שלם שתשלם בקרן עוגן הלוואות לעסקים מול הלוואות בערבות מדינה.
  3. נקודת הגרייס היום היא זהה, ושתי הקרנות הלוואות בערבות מדינה וקרן עוגן הלוואות לעסקים נותנות שישה חודשים לבעל העסק להתפתח ורק אז להתחיל לשלם הלוואות.
  4. יתרון משמעותי של הלוואות בערבות מדינה הוא נקודת הערב החיצוני, הדרישה של קרן עוגן הלוואות לעסקים היא באופן חד משמעי להביא ערב ואין אפשרות אפילו להגיש את הבקשה משום שאתה נחסם. נציין שיש אחוז קטן מסוגי ההלוואות של קרן עוגן ששם לא נדרש ערב, אבל זה חלק קטן ושולי של ההלוואות לעסק.
  5. יתרון משמעותי של קרן עוגן הלוואות לעסק על פני הלוואות בערבות מדינה הוא בגובה הפיקדון, הדרישה של הלוואת בערבות מדינה היא עשרים וחמישה אחוז פקדון מסך כל ההלוואות להרחבת עסק קיים, או עשרה אחוז על הלוואות לפתיחת עסק חדש, יש לשים לב שבקרן עוגן ברוב סוגי ההלוואות אין צורך בפיקדון כלל וכלל.

**

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button