הלוואות בערבות מדינה – יבוא עצים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

בעל עסק ליבוא ושיווק עצים קיבל הלוואות בערבות מדינה, בעל העסק זקוק להגדיל את מלאי העצים שלו בכדי להגדיל את המכירות שלו ללקוחות מזדמנים שצריכים מיד, כאן ועכשיו

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

רבות אנחנו כותבים על הדרישה החד משמעית של הלוואות בערבות מדינה, שהיזמים שפונים אליה יהיו מנוסים בתחום הפעילות של העסק שלהם לדוגמא יבוא , כאן אנחנו רואים יזם שלקח את העניין של מקצועיות לקצה שלו, מדובר על בעל העסק שנסע ללמוד את תחום יבוא העץ בשבדיה במשך שלושה חודשים על מנת לקבל את הידע ממקור ראשון, חזר לישראל עם צוות משבדיה לישראל שעזר לו וייעץ לו כיצד כדאי לו לבנות ולפתוח עסק חדש ולהקים מחסן לשיווק יבוא עצים, וכל זאת על מנת ולצורך בניית המחסן וההדרכה, הצוות עזר לו לבנות את המחסן, הצוות המקצועי לימד אותו את שיטות האחסון הנכונות לפי סוגי העצים, את ההבדל בין יבוא עצים רכים לעצים קשים, התאמת העץ לשימושים השונים, העמידות של עצים במיוחד כאשר מבצעים יבוא, חומרי איטום מתאימים, ואת סוגי הציפויים לצורך הגנה על רקמת העץ בשלבים השונים של חיי העץ המיובא. בעל העסק הפך לבעל מקצוע מהשורה הראשונה בתחום יבוא העץ, וכיום הוא נחשב מומחה בכיר בתחום יבוא עצים, הוא יודע לזהות את העץ במהירות, יודע כמה הוא שווה, מה האיכות שלו, ובאיזה מחיר יבוא הוא שווה לקניה ולמכירה. וזו בדיוק מהות העסקים המצליחים, הלקוח מעוניין לרכוש מוצר יבוא, ולקבל ידע שיצור לו יתרון מול המתחרים שלו, הלקוח מבין היטב מי יכול לתת לו פתרון וידע, והלקוח גם מוכן לשלם יותר עבור אותו ידע ומקצועיות. וכך בונים מתכון נכון לעסק יבוא מצליח. וכך גם זוכים להערכת בודקי וכלכלני הלוואות בערבות מדינה בכל השלבים והתחנות בדרך לקבלת הלוואות בערבות מדינה.

בעל העסק ליבוא עצים פנה אל סל יועצים לצורך קבלת הלוואות ליבואנים. בעל העסק קיבל את מבוקשו. התקדם. וזו מהות העבודה שלנו.

תמונת אילוסטרציה של משאית יבוא להובלת עצים – הלוואות בערבות מדינה ליבואן עצים – הכי מקצוענים סל יועצים

בצורה הזו בעל עסק יבוא יכול לקנות עצים בצורה חכמה ולמכור במחיר מתאים את העצים בעל החברה השקיע מיליוני שקלים לצורך הקמת מחסן יבוא העצים, רכישת מלאי יבוא ובניית משרד מכובד הנמצא בצד המערבי של העיר סוגי הלקוחות של החברה : קבלני בנין, פרגולות, מדרגות ונגרים.

מטרת הלוואות בערבות מדינה ליבוא עצים:

לבעל העסק ליבוא עצים יש מצד אחד ביקוש גדול לעצים, ומצד שני הוא זקוק למלאי זמין מיבוא, הזמינות חשובה מאחר והלקוח רוצה את המלאי באותו היום בעל העסק מקבל את הכסף מהלקוח תוך 5-6 חודשים שמתחילת היבוא שלו, הלקוח משלם לבעל העסק באופן ממוצע בתנאי תשלום שוטף פלוס 90 כתוצאה מכך אין לבעל העסק מלאי הוא לא יכול למכור סחורה ללקוחות. בעזרת הלוואות ליבואנים בעל העסק יוכל לרכוש מלאי יבוא במזומן, וכך יוכל לחסוך 15 אחוז הנחה בזכות יבוא עצים גדול יותר שהוא יבצע.

ההכנסות והרווחיות לאחר קבלת הלוואות ליבואנים:

הרעיון של בעל העסק היה להגדיל את המלאי הזמין ללקוחות שפונים אליו, אם היו מצבים שבהם לקוחות היו זקוקים לעצים לצורך ביצוע העבודות שלהם, ולא היה לו מלאי יבוא זמין, ולכן הלקוחות הלכו לרכוש מלאי מעסקים אחרים, ובעל העסק היה מפסיד עסקאות רבות בגלל חוסר זמינות מלאי יבוא ללקוחות המעוניינים שלו. וכך האפשרות להחזיק מלאי יבוא זמין מצד אחד, ומצד שני האפשרות לשלם במזומן לספקים תאפשר לבעל העסק להגיע לרמות חדשות של הכנסות ורווחיות. התכנית העסקית שלו אומרת שההכנסות שלו יגדלו במעל 50 אחוז בשנה שלמה, והרווח הנקי יגדל במינימום של שישה אחוזים!

בזכות הליווי והייעוץ של סל יועצים הלקוח קיבל הלוואה לחמש שנים עם גרייס לחצי שנה. חברתנו ייעצה וליוותה את בעל העסק בתהליך גיוס ההלוואה לעסק מתחילתו ועד סופו בהצלחה.

הלוואות בערבות מדינה – יבוא!

יבוא הוא אחד התחומים היותר אהובים על הלוואות בערבות מדינה, ומדוע? משום שמדובר בעסק שהוא הכי ריווחי שיש, היזם בעל עסק שעושה יבוא קונה בזול מוצרי יבוא בסיוע הלוואות בערבות מדינה, ומוכר ברווח נאה, והצרכן הישראלי מרוצה עד שמיים משום שהוא מקבל את מה שהוא רוצה ובמחיר הכי זול שהוא יכול לקנות, ולכן כאשר מצטרף אל מעגל היבוא יבואן נוסף הצרכן הישראלי נהנה עוד יותר כי נוצרת תחרות, וכאשר יש אפשרות לרווח טוב ובמחיר נמוך הצרכן הישראלי נהנה עוד יותר. אבל בוא ונבין את הצורך של היבואן שרוצה לעשות יבוא, מה הבעיה שלו? יבואן מעסיק בדרך כלל עובדים רבים משום שהוא זקוק לצוות גדול לניהול העסק, יש לו מחסן גדול עם עובדי מחסן רבים, עובדי מכירות רבים משום שהוא מבוקש והלקוחות צריכים לראות מישהו שמטפל בהם באופן צמוד, הוצאות תפעוליות גבוהות שמגבירות את מעגל העבודה כגון רכישות גדולות של דלק, השכרת מחסנים, הובלת מוצרים על ידי מובילים, ומה יותר טוב למדינת ישראל שרוצה לחלק הלוואות בערבות מדינה בדיוק לסוג עסק זה – יבוא!

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button