המסלול הבטוח לקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסק – הכי מקצוענים סל יועצים

אין בעל עסק שלא מכיר את זה. החלום מתחיל לרקום עור וגידים, פגישות, בדיקות, ספלי קפה שנערמים, אבל אז מגיע החלק של ההשקעה הכספית. אז המחשבונים נשלפים, המספרים נזרקים, ופתאום החלום הוורוד מקבל צבעים כהים יותר.

רגע, לא הצגתי את עצמי…אז ככה: שמי יעקוב אלון מחברת סל יועצים ואני מתמחה כבר שנים רבות בעזרה מקצועית לעסקים ובעיקר בהשגת הלוואה בערבות מדינה לעסק חדש או פעיל. מאמין שאחרי שתקראו את המשך המאמר התמונה אצלכם תתבהר, תרגישו טוב יותר, ואולי אפילו נדבר 😉

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

כאחד שמכיר ונושם את העולם הזה מקרוב אני רוצה להגיד לך: “אל ייאוש” כי יש פתרונות מדהימים ובטוחים  לבעלי עסקים בתחילת דרכם, וכן, גם לאשראי השוטף.

במאמר זה נלמד על המסלול הבטוח לקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסק.

הלוואות בערבות מדינה

לפני שמתחילים יש לדעת מיהו הגוף המטפל בכל הנושא של הלוואה בערבות מדינה לעסק. הקרן להעמדת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה, היא הכתובת עבורכם בעניין. הקרן  נועדה לעזור לבעלי עסקים בהשגת אשראי שוטף לצורך תפעולו של בית העסק.

כל בעל עסק יודע שבתחילת הדרך יש להשקיע כספים רבים, בשביל לאפשר לעסק לצמוח ולגדול. ישנם עסקים הנדרשים לזמן צמיחה רב יותר ויש כאלו שבמהלך הדרך זקוקים לעזרה זמנית, בשביל לצאת לדרך חדשה. עסקים קטנים ובינוניים זקוקים בדרך כלל לקבל הלוואה בערבות מדינה לעסק לשם פתיחת העסק או תפעולו ופיתוחו העסקי.

במהלך הניסיון שלי עם בעלי עסקים אני יודע שכל עסק יש לו סיפור מיוחד. כל בקשה שמוגשת לקרן צריכה לקחת בחשבון את האופי הייחודי של בית העסק שלכם. הלוואות בערבות המדינה מאפשרות לבעלי עסקים לקבל הלוואה בריבית נמוכה יחסית ועם ביטחונות נמוכים. הקרן להעמדת הלוואות דורשת העמדת ביטחונות של בין 10% עד  25%.

אם אתם לא מצליחים לעמוד בגובה הביטחונות אני יכול לעזור לכם עם העניין. מהניסיון האישי שלי אני יודע שניתן להתגבר על מכשולים שנראים בלתי עבירים. סל יועצים נועדה עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים לצמוח ולגדול. כולנו מבינים את המצב הלא פשוט של בעלי עסקים בארץ ולכן עזרה כלכלית בתחילת הדרך או בתקופות שונות במהלכה, יכולה לשנות את כל התמונה.

תהליך הגשת בקשת הלוואה בערבות מדינה לעסק

הגשת הבקשה כוללת תכנית עסקית מפורטת בהתאם לשלבים הבאים:

  • תיאור של הניסיון המקצועי של בעל העסק.
  • תיאור הרעיון העסקי של העסק בצורה מפורטת. עליכם לפרט את שיטות העבודה, את הרווחיות של העסק ואת התהליכים המתרחשים במסגרתו, פירוט של תנאי התשלום של הלקוחות המרכזיים כולל התשלום לספקים.
  •  עליכם להציג נתונים פיננסיים הנוגעים לבעל העסק כולל נתונים על העסק עצמו.
  • יש לפרט בטופס הבקשה את כל ההלוואות הקודמות לעסק כולל הלוואות בערבות מדינה שנלקחו בעבר.
  • יש לציין מהי מטרת הבקשה ומהו הסכום המבוקש.
  • עליכם להציג תחזית פיננסית לשלוש השנים הבאות לאחר קבלת ההלוואה כולל תחזית של רווח והפסד.

את בקשת הלוואה בערבות מדינה לעסק ניתן להגיש כמובן באופן עצמאי אך יעוץ מקצועי יכול לעזור לכם לתכנן באופן נכון את אופן הגשת הבקשה ואת הניסוח של הדברים. הייעוץ שלנו בסל יועצים מופנה קודם כל ללקוח. ביחד נלמד את העסק שלכם ואת הצרכים הנדרשים עבורכם וננסח בקשה עם סיכויי הצלחה מקסימליים. הרבה פעמים במקרים שנראים בלתי אפשריים ניתן למצוא פתרון שישנה את כל התמונה ויאפשר לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה. זה הסיפוק שלי כיועץ עסקי ופיננסי, לראות איך אני מצליח לעזור לאנשים לקדם את עצמם.

הלוואות בערבות מדינה ניתנות לעסקים בצמיחה מהירה. עסקים אשר קיבלו הזמנות גדולות וחוזים חדשים והם זקוקים כעת לכסף עבור מימון הפעילות השוטפת. כמו כן הן מיועדות עבור השקעות בבית העסק כגון קניית ציוד או שיפוץ והוספת סניפים. ישנם גם הלוואות הניתנות לצורך הקמת עסקים חדשים, קטנים ובינוניים או חברה בע”מ. במידה ואתם עומדים בקריטריונים הנדרשים תוכלו להגיש את הבקשה.

לאחר הגשת הבקשה והאישור של הקרן, הבקשה עוברת לבנק הנבחר או לגוף המוסדי המתאים, לאחר מכן הבנק או הגוף הנבחר מעבירים את המלצתם לוועדת הקרן בערבות המדינה. הקרן היא זאת הקובעת באופן סופי את אישור הבקשה או דחייתה ואת גובה הסכום המאושר. בוועדה עצמה יושבים שלושה נציגים, נציג של הקרן, נציג של הבנק ונציג של משרד האוצר.

מסלולי ההלוואות השונים של הקרן להלוואות בערבות מדינה

הקרן לקבלת הלוואות בערבות מדינה קבעה חמישה מסלולים שונים לעסקים לצורך הלוואה. בכל אחד מהמסלולים השונים הסכום המקסימלי נקבע בהתאם לגודלו של בית העסק והשלב בו הוא נמצא, עסק בהקמה או עסק פעיל.

  • עסק בהקמה יכול לקבל עד 500,000 ₪.
  • עסקים קטנים עם מחזור מכירות של עד 6.25 מיליון ₪ לשנה יכולים לקבל עד 500,000 ₪.
  • עסקים קטנים עם מחזור מכירות העולה על 6.25 מיליון ₪ לשנה יכולים לקבל עד 8% ממחזור המכירות.
  • עסק בינוני יכול לקבל עד 8% ממחזור המכירות.
  • עסק יצואן יכול לקבל עד 12% ממחזור המכירות.

בעבר שיתפה הקרן פעולה אך ורק עם הבנקים השונים אך כיום בעקבות הרפורמה החדשה מאפריל 2016 ניתן לקבל מימון גם מגופים מוסדיים. כל ההלוואות ניתנות לתקופה של עד 5 שנות אשראי כולל 6 חודשי גרייס, בהם תוכלו לקבל כמה חודשי חסד של דחיית התשלומים.

אצלנו בסל יועצים אנחנו עוזרים לכם להגיש בקשה מפורטת ומאורגנת בהתאם לכל הדרישות של הקרן החדשה. ייעוץ מקצועי יכול לעזור לכם לממש את הזכויות המגיעות לכם במסגרת ההתנהלות מול הקרן החדשה להלוואות בערבות מדינה.

כמה זמן לוקח עד לקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסק?

במהלך עבודתי נתקלתי לא מעט בעסקים הזקוקים להלוואה דחופה, במקרים אלו יש חשיבות עליונה  להגשת הבקשה לגוף המתאים עבורה.

הלוואות בערבות מדינה ניתנות באמצעות שני גופים מתאמים שונים. אחד משני הגופים הוא איטי יותר לכן חשוב ביותר להתאים את העסק לגוף הנכון עבורכם בשביל לקבל שירות מהיר ואפקטיבי. האישור של הקרן במסלול המהיר יכול להתקבל בתוך ימים בודדים, במסלול האיטי יותר זה יכול לקחת כמה שבועות.

הגשת מסמכים בצורה מלאה היא הדרך הבטוחה להבטחת מהירות התשובה של הקרן. על מנת שהבודקים יוכלו לבצע את עבודתם במהירות האפשרית יש להגיש הכול בצורה מדויקת בהתאם לנהלים. לפעמים עיכובים מיותרים מתרחשים כאשר מסמכים מסוימים הנדרשים לצורך הטיפול בתיק לא מוגשים בזמן.

נקודה נוספת בעלת חשיבות עליונה היא תכנית עסקית ברורה. עליכם להגיש לקרן תכנית עסקית מפורטת וברורה כך שתהיה לנציגי הקרן אפשרות להבין בצורה מהירה ואפקטיבית את כל הנתונים הנדרשים לצורך הבקשה.

הגשת בקשה בהתאם לכללים ולנהלים עם פירוט מדויק של בית העסק תאפשר לכם לקבל תשובה בזמן קצר ולהתחיל לממש את זכותכם להלוואה.

הלוואות בערבות מדינה כמנוע צמיחה

בסופו של יום אם אתם בטוחים בכיוון שבחרתם ויש לכם ביטחון מלא בעסק שהקמתם, הלוואות בערבות מדינה יכולות לעזור לכם כמנוע צמיחה. פתיחת עסק חדש או תפעול וצמיחה של עסק קיים זקוקים לכסף שוטף בשביל לקדם את בית העסק אל עבר יציבות כלכלית. ניתן להגיש את הבקשות באופן עצמאי אך ניתן כמובן לפנות לעזרה מקצועית, בכל מקרה אנחנו ממליצים לכם לקרוא כמה שיותר בנושא בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה 

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

ויקיפדיה לשכת היועצים העסקיים והניהוליים של ישראל

דף הפייסבוק של סל יועצים

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button