הלוואות בערבות מדינה לפתיחת מכון לעיצוב שיער חדש ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

סיפורה של יזמית שהחליטה שזהו נמאס לה לעבוד עבור אחרים, והיא תפתח מכון לעיצוב שיער, היזמת קיבלה הלוואות לפתיחת מכון לשיער חדש

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי, ומי לא זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

היזמת החליטה שהיא מוכשרת, היא מנוסה ורוצה להתקדם בחיים

קורות חיים והפעילות העסקית:

קורות חיים:

היזמת עבדה שלוש שנים במכון עיצוב שיער בתחילת העבודה היזמת החלה בעבודה של חפיפה, ולאחר מכן היזמת התקדמה לכל התפקידים ממכון לעיצוב שיער: חפיפה, פן, צבע לשיער, החלקות שיער, תספורות. היזמת היא יזמת בנשמתה, למדה את הכול בכוחות עצמה, בשנה הראשונה היזמת “נזרקה למים בתחום החלקות שיער” מאחר ולא היה ידע בתחום, היזמת למדה את התחום לבד. לאחר מכן היזמת עברה לעבוד במכון עיצוב שיער אחר בחולון במשך כשנה, התפקידים שהיזמת ביצעה במכון זה היו: פן לשיער, צבעים לשיער, החלקות שיער, חפיפות, תספורות. גם כאן הלקוחות אהבו לעבוד עם היזמת , היזמת היא אדם חברותי נעים לשיחה, היזמת מתחברת לאנשים מהר, מוצאת נושאי שיחה משותפים. וכך היזמת החליטה לעבור לעבוד במכון שיער אחר שם היא עבדה במשך שנתיים אצל התפקידים שהיזמת ביצעה במכון זה היו: פן לשיער, צבעים לשיער, החלקות שיער, חפיפות, תספורות, היזמת החליטה לעבור למכון שיער אחר בעיר בתפקיד של החלקות שיער ותספורות לאחר ההחלקה, הלקוחות היו מבקשות שרק היזמת תעשה להן את ההחלקה ואת התספורת שמבוצעת לאחר ההחלקה. פה היזמת עבדה בצורה עמוסה במיוחד בהחלקות שיער ותספורות, הלקוחות דרשו רק את היזמת בזכות הידע והניסיון שלה, והצורה המהירה והטובה של ההחלקה. שוב היזמת החליטה לשנות מקום עבודה, שם היזמת עבדה במשך שנתיים בתפקיד של ביצוע פן לשיער, צבעים לשיער, החלקות שיער, חפיפות, תספורות. היזמת התחילה לעבוד בכל התפקידים, ואז דניאל הבין את היכולת של היזמת בהחלקות שיער, ומיד כל הפעילות של ניקל הפכה רק להחלקות שיער ותספורת לאחר החלקות שיער.

ליזמת יש שיטה שהיא רק שלה, שיטה נעימה ללקוחה וגם שיטה יותר טובה עבור הלקוחה. התגובות של הלקוחות הן שהיזמת פדנטית, עושה את הפעולה ביסודיות מהר וטוב, כל הלקוחות רוצות רק את היזמת , הלקוחות שהן נשים באזור מחפשות החלקות מקצועיות, מכוני עיצוב אחרים לא משתמשים בחומרים טובים, את החלקות השיער עושים במכוני שיער עושים אנשים לא מקצועיים, מקצועיות התחום הזה היא סופר חשובה, חשוב לדעת באיזה טמפרטורה לבצע את ההחלקה, חשוב לדעת כמה זמן צריך להחזיק את החומר על השיער, צריך לדעת לזהות את השיער, לכל שיער יש את המאפיינים שלו ולכן זמן החזקת החומר הוא קריטי, איזה חומר להשתמש, ישנם סוגים שונים של חומרים שמתאימים לכל סוג שיער, כמו כן לאחר ההחלקה יש הנחיות שצריכות להינתן כגון האם לצבוע את השיער, האם ללכת לישון עם שיער רטוב ועוד, טיפול מיוחד לסגירת שערות של שערות פגומות,

וכך נוצר מצב שהיזמת עבדה במכון רק בהחלקות שיער, יום העבודה של היזמת היה עמוס רק בהחלקות שיער בזכות המקצועיות הגבוהה והמיומנות שהיא פיתחה. היזמת יודעת לזהות מה סוג השירות שהלקוחה צריכה, לפעמים מגיעות לקוחות לשבת במכון ולשוחח בלבד תוך כדי עבודה, כך שהקשרים של היזמת לאנשים הם מאוד חברותיים.

יש להדגיש במהלך השנים הלקוחות שמרו אמונים ליזמת , ועברו יחד איתה ממכון להחלקות שיער אחד למקום עבודתה הבא. ומיד כל הפעילות של היזמת הפכה רק להחלקות שיער ותספורת לאחר החלקות שיער.

יש להדגיש שהיזמת עשתה קורס הנהלת חשבונות וחשבות באקדמיה לפיננסים BDO – היזמת החליטה להיות בעת עסק ולכן הלכה ללמוד את תחום הנהלת חשבונות בכדי שהיא תוכל להבין איך עסק מרוויח ואיך עסק צריך לעבוד.

רעיון עסקי:

היזמת פותחת עסק בתחום שהיא הכי מבינה בו, תחום החלקות שיער ותספורות לאחר החלקות, כל הלקוחות שעבדו איתה בעבר באזור עברו ממכון עיצוב לשיער אחד למכון עיצוב לשיער הבא שהיה מקום עבודתה כשכירה.

ליזמת יש שיטה מיוחדת שהיא למדה על סמך ניסיונה, יש לזכור שהיזמת למדה את התחום של החלקות שיער, כאשר לא היה ידע בתחום הזה בכלל. היזמת נחשבת למקצוענית בתחום, פדנטית, עושה עבודה מדויקת, ובשיטה הכי מהירה ונעימה ללקוח.

מיקום העסק:

העסק יפתח בעיר, מקום בו היזמת מוכרת כמקצוענית בתחום החלקות שיער.

תיאור השוק שבו פועל העסק:

הלקוחות שהן נשים באזור קריית גת מחפשות החלקות מקצועיות, מכוני עיצוב אחרים לא משתמשים בחומרים טובים, את החלקות השיער עושים במכוני שיער עושים אנשים לא מקצועיים, מקצועיות התחום הזה היא סופר חשובה, חשוב לדעת באיזה טמפרטורה לבצע את ההחלקה, חשוב לדעת כמה זמן צריך להחזיק את החומר על השיער, צריך לדעת לזהות את השיער, לכל שיער יש את המאפיינים שלו ולכן זמן החזקת החומר הוא קריטי, איזה חומר להשתמש, ישנם סוגים שונים של חומרים שמתאימים לכל סוג שיער, כמו כן לאחר ההחלקה יש הנחיות שצריכות להינתן כגון האם לצבוע את השיער, האם ללכת לישון עם שיער רטוב ועוד, טיפול מיוחד לסגירת שערות של שערות פגומות,

היתרון היחסי:

היתרון היחסי של היזמת הוא במקצועיות שלה, בידע שלה, בלקוחות שהולכות אחריה לכל מקום ומעוניינות להשתמש בשירותים של היזמת , כמו כן אין בכל קריית גת מכונים מקצועיים דיים להחלקות שיער.

עסקים מתחרים לעסק:

בכל האזור אין מקומות מקצועיים נוספים בתחום החלקות שיער, והלקוחות מעוניינות שטיפול המיוחד של היזמת

ההכנסות בחודש בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת ההלוואה: 49 אלף ₪ בחודש

לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה יהיה ליזמת במינימום מידי יום ארבע החלקות שיער, 24-25 ימי עבודה בחודש

חישוב הרווח הגולמי להחלקה בודדת:

המחיר הממוצע : 520 פלוס מע”מ

עלות חומרים: בקבוק עולה 1,000 ₪ + מע”מ והוא מספיק למינימום של 7 החלקות שיער

עלות חומר = 142 ₪ פלוס מע”מ

רווח גולמי – 378 ₪ פלוס מע”מ

אחוז רווח גולמי = 72 אחוז

הון עצמי מהבית: 30 אלף ₪

מטרת ההלוואה בערבות מדינה לפתיחת המכון: 150 אלף ₪

הון חוזר – 20 אלף ₪

מלאי חומרים – 20 אלף ₪

ציוד ומפוחים – 50 אלף ₪

עיצוב פנים – 10 אלף ₪

שיפוץ

דלפק וריהוט פנימי

שלט

שלט מאיר

הוצאות הנהלה וכלליות:

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי הנהלה
שכר דירה וארנונה 7,000 + 850
טלפון וסלולר 150
הנהלת חשבונות 200
ביטוח 300
חשמל ומים וגז 600
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 0
משרדיות, קפה והוצאות אירוח, חשבונית ירוקה ואחרות 1000
אחר
סה”כ

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש: 10,400 ₪

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה לפעילות שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 490 588 658
הוצאות עלות המכירות 138 165 184
רווח גולמי 352 423 474
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 104 124 131
רווח תפעולי 248 299 343
הוצאות מימון 5 7 7
רווח לפני מס 243 292 336
רווח נקי 194

עשרה חודשים בלבד

233 268
אחוז רווח גולמי 72 אחוז  72 אחוז 72 אחוז
אחוז רווח תפעולי 50 אחוז 50 אחוז 51 אחוז
אחוז רווח נקי 39 אחוז 39 אחוז 40 אחוז

‫הלוואות בערבות מדינה: כתיבת תכנית עסקית נכונה:

אחת הפעולות החשובות ביותר לצורך הצלחת פתיחת עסק חדש היא כתיבת תכנית עסקית תואמת את דרישות וקריטריונים של הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש , נכון גם אם אתה יזם מקצוען בעל ידע רחב בתחום שלך, אזי אתה יזם שמבין שיש ערך למקצועיות, כמו שלא היית נותן למישהו אחר מלבדך לבצע את הפעולות המקצועניות שאתה יודע לעשות , כך גם אתה נדרש לא לנסות את גורלך סתם, שהרי פתיחת עסק חדש היא החלום שלך, הוא זה שעומד כאן לדיון, האם יהיה לך עסק חדש או לא יהיה לך עסק חדש, וכדי להמחיש לך את הנקודה הזו יותר מכל אתן לך מספרים שיסבירו לך עד כמה חשוב שאיש מקצוע יכתוב לך את התכנית העסקית שלך שתפתח לך את העסק שאה רוצה, היום אתה משתכר כשכיר בתחומך במשכורת ממוצעת של כעשרת אלפים שקלים בחודש, ומדוע לקחת את ההנחה הזו של עשרת אלפים שקלים? משום שברור שאם אתה מקצוען, אז בעל העסק שהפקיד בידך את העסק שלו, סביר להניח שלא ירצה לאבד אותך כשכיר לטובת עסק אחר, שהרי אתה בעל מקצוע מהשורה הראשונה, ולכן בכדי שלא תתפתה לעזוב אותו הוא יצ’פר אותך במשכורת מפנקת של כעשרת אלפי שקלים בחודש, ולעיתים גם ייתן לך רכב לנוחותך, ואולם, לאחר שתפתח עסק אתה מצפה למשכורת חודשית של יותר מעשרים אלף שקלים, כלומר תוספת של עשרת אלפים שקלים בחודש, אז בשנה אחת ההכנסות האישיות שלך יגדלו במעל מאה ועשרים אלף שקלים, אזי מהו תשלום של חמשת אלפים שקלים ליועץ מקצועי שילווה אותך, ושיביא אותך לשתות מהבאר שתפנק אותך כל שאר חייך. תכנית עסקית מצוינת תייצג אותך במצורה נאמנה מול נציגי הקרנות השונות, תשווק אותך היטב לצורך המימוש שלך בחיים. בהצלחה!

משכנתא הפוכה

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button