הלוואות בערבות מדינה לפתיחת חנות חומרי בנין חדשה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל ניסיון רב בתחום ניהול חנויות חומרי בניין החליט שהגיע זמנו לצאת לחיים עצמאיים ולפתוח חנות למגירת חומרי בניין,

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

בחיים כדאי ללמוד מניסיונם של יזמים שמחליטים לפתוח עסק, היזם פנה אל יעקב אלון לעזרה לצורך גיוס הלוואות בערבות מדינה וזכה בפתיחתו של עסק חדש חנות חומרי בניין. חלומות מתגשמים!

קורות חיים

היזם שלנו עשה את שירותו הצבאי, וכבר באותה בתקופה הוא עבד בזמנו הפנוי בחנות חומרי בניין בעיר גדולה בישראל , בחנות הזו היזם עבד כאיש מכירות בדלפק המכירה בחנות חומרי בניין, כאן הוא למד איך למכור ללקוחות, מדובר בחנות קטנה לחומרי בניין. בהמשך דרכו היזם עבד בחנות גדולה אחרת למכירת חומרי בניין , החנות מוכרת כל מה שנדרש לבניין, היזם התקדם להיות אחראי על כל החנות, אחראי על צוות עובדים גדול, אחראי על המכירה בחנות, אחראי שהפעילות מתנהלת כשורה, אחראי על הסדר בחנות, ואחראי גם על שביעות רצון הלקוחות.

היזם הוא מקצוען בתחום חומרי בניין, היזם מבין את הצורך ויודע לתת לכל מי שפונה את הפתרון הכי טוב, היזם נותן ללקוח שלו את הפתרון ואם אין לו פתרון טוב, אז הוא מתאים הוא שולח אותו למקום אחר, היזם מוכר ללקוחות דברים שהוא מכיר הכי טוב, היזם יודע לקנות את המוצרים הזולים ביותר, היזם יודע איזה כמות לקנות בכדי לקבל את המחיר הזול, היזם יודע איזה חומרים הם הכי טובים והכי נכונים ללקוחות, היזם מכיר כל ספק ואת המחיר של כל ספק, היזם יודע איזה חומר לקנות מאיזה ספק במחיר הכי טוב שיש, היזם מכיר את הספקים המקצוענים איכותיים ויודע לקנות במחירים הכי זולים. ליזם יש קשרים טובים עם הספקים והוא יודע להתחבר אליהם, כל הספקים מכירים אותו והם יודעים שיש החזרות של מוצרים כי לא מקבלים כסף, הספקים יודעים שהיזם בודק שהסחורה שקיבל היא תקינה, בודק כמויות, היזם תמיד עולה על כל תקלה. היזם מבצע הזמנות רכש עם מחירים וכך הוא מוודא שהמחירים שהוא אמור לשלם הם המחירים שהוא ישלם. החנות מוכרת לקבלנים ופרטיים חומרי אינסטלציה, אביזרים לחיבור צנרת, אביזרי אינסטלציה, ביוב, מגלוון עד st, צינורות לאינסטלציה, אביזרים להרכבות ביוב, צנרת מים, שירותים כיורים, חשמל ממנורה עד למקרר תאורה, כבלי חשמל, מאריכים, בתי מנורות, קומקומים, מיקרוגל, טוסטר אובן, צנרת לחשמל, תקעים ושקעים, חיבורים מיוחדים ועוד, כלי עבודה כגון מברגים, מפתחות שבדים, מקדחים, כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים, סולמות, רשתות פיברגלס, פלסטיק ועוד, דבקים, דבקים מסוגים שונים, פרזול, מתקני תלייה, חבלים, ברגים מסוגים שונים, זוויות מתכת בגדלים שונים, קונזולים, מחלקת צבע לקירות בגדלים שונים לפנים וחוץ, צבעי שמן לעץ ומתכת גלון וליטר, צבע על בסיס מים, לכות, ערבוב צבעים על ידי מכונה, צבע לתרות, רולרים, מברשות, שפכטל אמריקאי ואבקה, מברשות, כלי שפכטל, פדים, רובה. חומרי ניקוי אחרי שיפוץ מסבון כלים, חומרים לפתיחת סתימות, שכפול מפתחות למכוניות ומפתחות רגילים. בקיצור כל מה שנדרש לבניין ולבית. בהמשך היזם עבר לעבוד בחנות גדולה אחרת בעיר, שם היזם ניהל את החנות, מדובר בחנות למכירת חומרי בניין, היזם היה אחראי על מספר עובדים, היזם היה אחראי על כל הפעילות של החנות: ספקים, מחירי ספקים, הזמנות, החזרות לספקים, לקוחות, מחירי מכירה, הסברים ללקוחות מה כדאי לקנות, קליטת סחורה מספקים, מוסדות, קבלנים, מחירים, הבאת לקוחות חדשים, אחראי על הצעות מחיר והזמנות של לקוחות גדולים כגון: בתי ספר, בתי אבות, בתי מלון, עריית בעיר הגדולה , ועוד הרבה קבלני בניין ושיפוצניקים.

יכולות מיוחדות ומקצועיות

היזם הוא מקצוען בתחום חומרי בניין, היזם מבין את הצורך ויודע לתת לכל מי שפונה את הפתרון הכי טוב, היזם נותן ללקוח את הפתרון ואם אין לו פתרון הוא מתאים הוא שולח אותו למקום אחר, היזם מוכר ללקוחות דברים שהוא מכיר הכי טוב, היזם יודע לקנות את המוצרים הזולים ביותר, היזם יודע איזה כמות לקנות בכדי לקבל את המחיר הזול, היזם יודע איזה חומרים הם הכי טובים והכי נכונים ללקוחות, היזם מכיר כל ספק ואת המחיר של כל ספק, היזם יודע איזה חומר לקנות מאיזה ספק במחיר הכי טוב שיש, היזם מכיר את הספקים המקצוענים איכותיים ויודע לקנות במחירים הכי זולים. ליזם יש קשרים טובים עם הספקים והוא יודע להתחבר אליהם, כל הספקים מכירים אותו והם יודעים שיש החזרות של מוצרים כי לא מקבלים כסף, הספקים יודעים שהיזם בודק שהסחורה שקיבל היא תקינה, בודק כמויות, היזם תמיד עולה על כל תקלה. היזם מבצע הזמנות רכש עם מחירים וכך הוא מוודא שהמחירים שהוא אמור לשלם הם המחירים שהוא ישלם

הפעילות העסקית – רעיון עסקי

היזם זקוק לקבל הלוואות בערבות מדינה בכדי לפתוח עסק חדש משלו, תוך כדי כך שהוא מנצל את הידע המקצועי הגדול שהוא צבר בתחום חומרי בניין, היזם רוצה לנצל את הקשרים שלו עם מוסדות, קבלנים ושיפוצניקים, וגם ללקוחות פרטיים ומזדמנים, היזם  רוצה לנצל את הידע הרחב שלו איזה פריט לקנות אצל איזה ספק במחיר הכי זול, וכך למקסם את הרווח שלו בצורה הכי טובה, היזם  רוצה לנצל את הקשרים החבריים של הקבלנים והלקוחות שיודעים שאצלו ניתן לקבל את המוצר הטוב ביותר ואת העצה הטובה ביותר, ואם ליזם  אין את המוצר הוא מפנה למקומות הטובים ביותר.

המוצרים שהיזם ימכור בחנות חומרי בניין הם כל המוצרים שהוא מכר בעבר ללקוחות ++ מוצרים נוספים שהוא יודע שהקהל צריך החנות מוכרת לקבלנים ופרטיים חומרי אינסטלציה, אביזרים לחיבור צנרת, אביזרי אינסטלציה, ביוב, מגלוון עד st, צינורות לאינסטלציה, אביזרים להרכבות ביוב, צנרת מים, שירותים כיורים, חשמל ממנורה עד למקרר תאורה, כבלי חשמל, מאריכים, בתי מנורות, קומקומים, מיקרוגל, טוסטר אובן, צנרת לחשמל, תקעים ושקעים, חיבורים מיוחדים ועוד, כלי עבודה כגון מברגים, מפתחות שבדים, מקדחים, כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים, סולמות, רשתות פיברגלס, פלסטיק ועוד, דבקים, דבקים מסוגים שונים, פרזול, מתקני תלייה, חבלים, ברגים מסוגים שונים, זוויות מתכת בגדלים שונים, קונזולים, מחלקת צבע לקירות בגדלים שונים לפנים וחוץ, צבעי שמן לעץ ומתכת גלון וליטר, צבע על בסיס מים, לכות, ערבוב צבעים על ידי מכונה, צבע לתרות, רולרים, מברשות, שפכטל אמריקאי ואבקה, מברשות, כלי שפכטל, פדים, רובה. חומרי ניקוי אחרי שיפוץ מסבון כלים, חומרים לפתיחת סתימות, שכפול מפתחות מכוניות ומפתחות רגילים. כל מה שנדרש לבית

מיקום העסק

המיקום של העסק חנות חומרי בניין נמצא על הכביש הראשי בין שכונות, כך שיש במקום תנועת רכבים חזקה, יש במקום פקקים, תחנת אוטובוס, מספר בתי קפה, חנויות סטוק למיניהן, יש שתי חניות בסביבה

תיאור השוק

הלקוחות של של היזם בעסק חנות חומרי בניין נחלקים לשלוש קבוצות מרכזיות : לקוחות עסקיים, לקוחות מוסדיים, ולקוחות פרטיים, היזם נמצא בסביבה טובה של לקוחות פרטיים בין מספר שכונות ועל ציר ראשי בין השכונות.

היתרון היחסי

היזם הוא מקצוען בתחום, היזם מבין את הצורך ויודע לתת לכל מי שפונה את הפתרון הכי טוב, היזם נותן ללקוח את הפתרון ואם אין לו פתרון הוא מתאים הוא שולח אותו למקום אחר, היזם מוכר ללקוחות דברים שהוא מכיר הכי טוב, היזם יודע לקנות את המוצרים הזולים ביותר, היזם יודע איזה כמות לקנות בכדי לקבל את המחיר הזול, היזם יודע איזה חומרים הם הכי טובים והכי נכונים ללקוחות, היזם מכיר כל ספק ואת המחיר של כל ספק, היזם יודע איזה חומר לקנות מאיזה ספק במחיר הכי טוב שיש, היזם מכיר את הספקים המקצוענים איכותיים ויודע לקנות במחירים הכי זולים. מיקום העסק הוא יתרון גדול, כולם רואים את החנות, תנועה גדולה של רכבים, תנועה רבה בין שכונות, כולם מכירים את היזם ורוצים לעבוד איתו. ליזם יש קשר מצוין עם הרבה קבלני שיפוצים שמעוניינים לעבוד אתו

עסקים מתחרים:

חנויות מתחרות בסביבה הקרובה:

  1. חנות חומרי בניין נמצאת קילומטר אחד בתוך השכונה ולא רואים אותה
  2. חנות חומרי בניין שנייה ממוקמת 200 מטר מהחנות של היזם , החנות מבולגנת, המחירים שם גבוהים מאוד, אין לו שכפול מפתחות, אין ערבוב צבע שזה מאוד חשוב.
  3. כמו כן בשתי החנויות המתחרות, השירות והיחס של הלקוח אינם טובים כמו אצל היזם , היזם שופך ידע ללקוחות והם מעריכים את זה.

מטרת הלוואות בערבות מדינה 220 אלף שקלים

חומרים – 100 אלף שקלים

כלי עבודה – 40 אלף ₪

מדפים ודלפק 35 אלף שקלים

שיפוץ – 20 אלף שקלים

הון חוזר – 50 אלף ₪

ההכנסות החודשיות המינימליות בשנה הראשונה לפעילות – 116 אלף שקלים בחודש

מניסיונו של היזם המכירות המינימליות החודשיות של היזם לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה יהיו:

כלי עבודה – 21 אלף ₪ – ממוצע 40 אחוז רווח ( ידניים רווח 50 אחוז, חשמליים 30 אחוז)

חומרים 95 אלף פלוס מע”מ – 42 אחוז ממוצע ( חשמל – 50 אחוז, אינסטלציה – 35 אחוז, פרזול – 50 אחוז, צבע – 30 אחוז, אביזרי אמבטיה 45 אחוז, שכפול מפתחות 50 אחוז)

רווח גולמי = 42 אחוז

השקעה בעסק החדש

היזם משקיע 70 אלף מכספי פיצויים שמגיעים לו + הלוואות בערבות מדינה לצורך פתיחת העסק החדש

הוצאות הנהלה וכלליות

 

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה מנהלים 0
שכר דירה וארנונה 10,000 + 2080
תקשורת וסלולר 300
הנהלת חשבונות 2500
ביטוח ואזעקה 900
חשמל, מים 500
רו”ח, ייעוץ מקצועי אחר
רכב, דלק וטיפולים 0
משרדיות ואחרות וחשבשבת 500 + 250
אחר

הוצאות נוספות

הוצאות מכירה ושיווק 0

הוצאות עובדים לאחר קבלת ההלוואה 6,000

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש

סה”כ הוצאות 22,950 שקלים בחודש

תחזיות פיננסיות

דו”ח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות, לאחר קבלת לקבל הלוואות בערבות מדינה

 

סעיף חודשיים פעילות בשנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות 232380 1392000 1531000
הוצאות עלות המכירות 134780 808000 888000
רווח גולמי 97600 584640 643200
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום 46000 276000 289000
רווח תפעולי 51640 308640 354000
הוצאות מימון 2000 10000 10000
רווח לפני מס 49640 298640 344020
רווח נקי 42200 253844 292417
אחוז רווח גולמי 42% 42% 42%
אחוז רווח תפעולי 22% 22% 22%
אחוז רווח נקי 18% 18% 19%

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button