הלוואות בערבות מדינה לעסק מלגזות וגם במות הרמה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

ליזם בעל עסק ליבוא, שיווק והשכרת מלגזות וגם במות הרמה, יש ביקוש גדול והוא זקוק לציוד וכלים נוספים להרחבת הפעילות העסקית שלו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה במסלול השקעות

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה לעסק?

קורות חיים והפעילות העסקית

קורות חיים

התפקיד הראשון של היזם היה מנהל של עסק של מלגזות וגם במות הרמה, היזם קיבל את התפקיד בעקבות היכולות שלו כמנהל, ידעו מיד שניתן לסמוך עליו והיזם התחיל לעבוד, בעסק סמכו על היזם מיידית עליו ונתנו לו עובדים רבים וגם תפקיד של מנהל עבודה, ניהול עסק של מלגזות וגם במות הרמה הוא כולל התנהלות מול ספקים, ניהול התפעול של החברה, ניהול יועצים, מומחים, אנשי מקצוע מסוגים שונים. לאחר תקופה קצרה היזם התקדם לתפקיד של ניהול עסק של מלגזות וגם במות הרמה  במקביל, התפקיד כלל את דחיפת כלל העסק מלגזות וגם במות הרמה מול הרשויות, עמידת בסטטוס של עסק של מלגזות וגם במות הרמה של העסק, מדובר על מלגזות וגם במות הרמה רבות, ניהול של קבלני משנה, אנשי מקצוע, יועצים שצריכים לעמוד בזמן, אחריות על עמידה בלוחות הזמנים של מלגזות וגם במות הרמה, היזם עבד לפיני כן כמכונאי ואיש שירות ותיקון מלגזות וגם במות הרמה , והוא גם בעל רישיון על מלגזות וגם במות הרמה, ועל כלים מיוחדים, בתפקידו היזם היה מתקן מלגזות וגם במות הרמה, ליזם יש חוש טכני מצוין. וכאשר התגלו תקלות הוא תיקן את מלגזות וגם במות הרמה. בתקופה הזו היזם למד לעומק את התחום של מלגזות וגם במות הרמה התקשר למתחרים וקולגות, היזם קרא מאמרים וכתבות, שאל מתחרים ליום , לחודש לשבוע, כמה אנשים מלגזות וגם במות הרמה ליום בחודש ובשנה, להיזם יש חוברות ומאמרים רבים בתחום , מכיר את כל סוגי ההתקשרויות עם לקוחות וספקים בתחום, היזם מכיר היטב את כל המפרטים של כל מלגזות וגם במות הרמה, הדבר הזה חשוב לכל מי שמתעניין, צריך לדעת לדוגמא שאם רוצים להתקין לוחות מסך חשוב הגובה, ובדיקת השיפוע של הכביש בכדי שהכלי יתאים ללקוח, חברות אבטחה שמתקינות מצלמות ואז צריך לדעת איזה מלגזות וגם במות הרמה לכל בעל לבעל מקצוע, יש פה ידע מקצועי רחב, היזם הבין שהפתרון הטוב והידע הרחב  שלו יאפשרו לו לפתוח עסק של מלגזות ובמות הרמה בסיוע הלוואות בערבות מדינה , כתוצאה , היזם פתח עסק שמייבא  מלגזות וגם במות הרמה מסוגים שונים להרמת משטחים, לקוחות העסק הם לקוחות שצריכים משטחים , חברות שמשנעות משטחים, לעסק יש מספר ניידות שירות ותמיכה בלקוחות של מלגזות וגם במות הרמה, העסק פועל גם בתחום הייבוא, שיווק מוצרי הרמה שונים לכלל לקוחותיה  כגון: במות הרמה, מיני עגורנים, מעמיסים טלסקופים, אביזרים נלווים ועוד העסק מספקת מגוון גדול של פתרונות.

הרעיון העסקי

העסק פועל בתחום מלגזות וגם במות הרמה, העסק נותן פתרונות לשוק מלגזות וגם במות ההרמה, יבוא והשכרת במות הרמה ושינוע בתחום הקונסטרוקציות בתחום ההובלה, יש תקן חדש של עבודה על פיגומים, ועקב כך נוצר צורך למלגזות וגם במות הרמה רבות, קיים ביקוש גדול, וכבר עם העסק יש ביקוש גדול לפעילות של החברה, יש לעסק כלים רבים ולקוחות רבים, הציוד של היזם הוא במות הרמה, ספיידרים ומלגזות שמביא ליזם הכנסות של עשרות אלפי שקלים בחודש. כל הזמן יש ביקוש, ויש ביקוש גדול למלגזות וגם במות הרמה שלא ניתן לעמוד בו, לעסק יש לקוחות במגזר העסקי: חברות פרסום חוצות, חברות וקבלני בנייה, מצלמות אבטחה, קבלני מיזוג אוויר, חברת חשמל, משרד הביטחון, בנקים, חברות ניקיון, חברות דלק .

הרעיון הוא שאתה קונה במה והתשואה על במת הרמה היא גבוהה : במה עולה 40 אלף שקלים – מת הרמה יוצרת בכל חודש 1,800 שקלים + מע”מ, או לדוגמא מת הרמה עולה 240 אלף שקלים – הבמה יוצרת בכל חודש 7,500 שקלים + מע”מ, לעסק יש כלים יקרים וגם כלים זולים שמכניסים עשרות אלפי שקלים בחודש, לעסק יש גם לקוחות פרטיים שצריכים מלגזות וגם במות הרמה , ועד בית מתקשר ורוצה במת הרמה בכדי שבעל המקצוע יוכל לתקן הגג, להעלות דברים לבית, לשפץ ולצבוע את הבית ועוד ועוד, ללקוחות פרטיים המחירים יותר גבוהים.

היתרון היחסי

מדובר בציוד חדיש, מדובר בעסק ריווחי ביותר, יש יחס אישי ללקוחות, הלקוחות אוהבים את היזמים ואתה העסק , בעלי העסק יודעים לבצע גבייה מלקוחות, כל לקוח חותם על חוזה שכירות מסודר. היזם הוא בעל מקצוע מהשורה הראשונה, היזם הוא מנהל בנשמתו, יורד לפרטי פרטים בכל נושא שהוא עושה, היזם הוא מקצוען

מטרת הלוואות בערבות מדינה

מטרת הלוואות בערבות מדינה הן לצורך רכישת ציוד נוסף שיעזור לעסק לקבל הזמנות נוספות ללא שימוש בקבלני משנה שמשכירים לעסק ציוד וגובים תשלומים מאוד גבוהים, כל העסק יוכל לפעול לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה עם ציוד חדיש, מדובר בעסק ריווחי ביותר, יש יחס אישי ללקוחות, הלקוחות אוהבים את היזמים ואת הפעילות העסקית שעוזרת להם.

הכנסות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

המחזור בחודש החודשי של העסק הוא 60 אלף שקלים, וכמעט אין הוצאות תפעוליות , הרווח הגולמי הוא בעצם 100 אחוז, והוצאות החודשיות עומדות נמוכות ביותר, כך שהעסק יכול לעבוד בקלות עם הוצאות חודשיות מאוד נמוכות. כלומר מדובר על רווח תפעולי חודש היום לפני גידול של העסק בכלים של כ-50  אלף שקלים, העסק משתמש  גם בכלים שהיא שכרה מחברות אחרות, העסק זקוק  לכלים נוספים בכדי לעמוד בביקוש, אנחנו יודעים שהכלים + הכלים החדשים יכולים לספק ביקוש של כפול מהמחזור החודשי היום, ההכנסות של העסק לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה יהיו כפולות אבל מטעמי שמרנות העסק לקחנו רק עליה נומינלית שתאפשר להבין את הרווחיות החדשה של העסק לאחר קבלת הלוואה לעסק , זהו אחוז נמוך מהתפוקה המקסימלית האפשרית לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה, מה שאומר שהמחזור המינימלי יעמוד על  84 אלף שקלים בכל חודש, יש לשים לב שההוצאות הקבועות אינן משתנות. יש ביטוח על שטח החצר. אין תוספת ביטוח בגלל שמספר הכלים עולה. יש לשים לב שכל מי שמשתמש בכלי משלם ביטוח עבורו, משתנה משום שהכלים הם באחריות השוכר.

הוצאות הנהלה וכלליות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי ההנהלה 0
שכר דירה וארנונה 7200
תקשורת וסלולר 200
הנהלת חשבונות 1250
ביטוח 1,500
חשמל, מים 300
רו”ח, ייעוץ מקצועי אחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 0
משרדיות ואחרות
אחר
סה”כ

הוצאות נוספות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

הוצאות מכירה ושיווק 2,000

הוצאות עובדים לאחר קבלת ההלוואה

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

סה”כ הוצאות 12,450 שקלים בחודש

תחזיות פיננסיות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

דו”ח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הבאות,

סעיף שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות 1008000 1110000 1220000
הוצאות עלות המכירות 0 0 0
רווח גולמי 1008000 1110000 1220000
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום 156000 166000 176000
רווח תפעולי 852000 944000 1044000
הוצאות מימון 23000 23000 23000
רווח לפני מס 829000 921000 1021000
רווח נקי 663000 736000 816000

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

**

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button