הלוואות בערבות מדינה לעסק יבוא דלתות פנים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל עסק ליבוא דלתות פנים נזקק להון חוזר מסיוע הלוואות בערבות מדינה לצורך הרחבת היבוא של דלתות פנים

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

קורות חיים של היזם

היזם  עבד כמנהל גדול במשך שנים רבות, היזם היה אחראי על כמעט אלפיים עובדים שעבדו אצל חמש לקוחות גדולים במקביל, ליזם  היו שלושה מנהלים  שהיו אחראים על כל הפעילות התפעולית, מדובר על פעילות שנדרש לנהל אותה מרחוק, לדעת שכל פעילות מתבצעת בצורה הכי נכונה למרות שהיזם לא שהה עם העובדים שהיו מפוזרים אצל הלקוחות, האחריות היא כוללת על גיוס העובדים, הדרכה שלהם, הקניית שגרת עבודה לעובדים, דיווחים, חיוב לקוחות, אחריות על הגבייה מהלקוחות ועוד. מדובר בתפקיד אחראי ביותר. היזם  הגיע לדרגת הניהול הכי גבוהה מבחינת אחריות, ליזם  יש חוות דעת הכי טובות מתקופת עבודתו בעסק בו עבד עבד שנים רבות. היזם  היה אהוב ונערץ על ידי עובדיו. כל פעולה שהוטלה עליו בוצעה בצורה הטובה ביותר האפשרית. ליזם היו קשרים לפני פתיחת העסק עם שלושה לקוחות גדולים שהם קבלנים בתחום דלתות פנים שמשווקים את כל סוגי הדלתות לבניינים, וכך היזם רכש את אמונם והחליט לפתוח עסק ליבוא ושיווק דלתות פנים מעוצבות איכותיות, וכך היזם  פתח עסק ליבוא ושיווק דלתות פנים מעוצבות איכותיות חדש היזם  הפך להיות הבסיס החזק של הקבלנים לתחום דלתות פנים מעוצבות. היזם פועל סביב הנושא הזה במשך שנים רבות, היזם  למד את התחום והבין את הצרכים של השוק, מה השוק זקוק ומה אין, היזם  למד את כל נקודות החולשה של דלת פנים, היזם  למד את כל הבעיות והיתרונות של כל חלק בדלת פנים, ליזם  יש את דלת הפנים הכי טובה בשוק בהתאם למפרט טכני שהיזם  קבע, יש לציין שהיזם  מספק אבזור ישראלי בגלל האיכות של האבזור הישראלי. היזם  רוכש ציוד לדלתות פנים מהחברות הכי טובות ישראליות לגומי, פלסטיק ומארז מנעול וידית ממתכת. היזם  נחשב כיבואן הכי איכותי שיש היום בשוק הישראלי לתחום דלתות פנים. היזם  צבר מוניטין בקטגוריה שלו, ואין לו מתחרים. ברגע שהיזם  פתח את העסק שלו הוא קיבל הזמנות רבות והתפתח בצורה מרשימה, היזם צבר מוניטין גדול מאוד בשוק דלתות פנים.

רעיון עסקי:

היזם שלנו מבצע יבוא ושיווק דלתות פנים מעוצבות לדירות בבנייני מגורים, מבני תעשייה. ליזם יש לקוחות רבים שהם קבלנים ומשווקים. ליזם  יש שלוש לקוחות גדולים שהם לקוחותיו הראשונים והבסיס לכל הפעילות שלו – קבלנים בתחום שמשווקים את כל סוגי דלתות פנים לבנייני מגורים ולפרויקטים גדולים, כך שהוא נהנה מעבוד שוטפת ללא פרסום בכלל. יש להבין שבפרויקט של בניין מגורים יש כמות עצומה של דלתו פנים, שהרי בכל דירה יש עשרות דלתות פנים. כיום יש ליזם עשרה לקוחות מרכזיים . שיטת העבודה של היזם  היא שהיזם  מזמין את הדלתות מסין, משלם 30 אחוז מקדמה בהתחלה, לפני שהמשלוח נשלח היזם  מבצע העברה מזומן לחו”ל. ורק אז יוצא המשלוח. ליזם  יש מחסן גדול. המחסן סגור רוב שעות היממה. ונפתח רק לצורך ניפוק של דלתות פנים. ולכן היזם מעוניין להגדיל את המגוון של המלאי שלו בעזרת הלוואות בערבות מדינה בכדי שהלקוחות שרוכשים ממנו כבר היום יוכלו לקנות ממנו מוצרים נוספים איכותיים, הם תמיד שמחיר לקנות ממנו ראשון את המלאי עבורם מאחר והם סומכים על יכולותיו המקצועיות. הרחבה של עסק בתחומי היבוא ולא משנה באיזה תחום היא אינטרס של כל הגורמים והגופים במדינת ישראל, מצד אחד זהו אינטרס עסקי לחלוטין, יש כאן עסק מצוין שפועל בתחום דלתות פנים, עם יזם שבא מרקע הנדסי מעולה, היזם בא לתחום עם קשרים עם מספר רב של קבלני בניין שכבר בונים בנייני מגורים וזקוק לדלתות פנים משובחות ובמחירים שעוזרים לקבלן בניין לבנות את הבניינים שלו בעלויות נמוכות יותר דבר שגם יכול להוזיל את עלויות הבניה ובטווח ארוך להקטין את שיעור העלייה של מדד מחירי הבנייה למגורים , כלומר מעסק שפועל בתחום אספקת חומרי גלם לענף הבנייה, וכאן דלת הפנים היא חומר גלם לבניית בניין מגורים מקבל תוספת משמעותית לעסק שלו, גורם שני שנהנה מהסיפור של עסק שמתרחב בתחום יבוא דלתות הפנים הוא הבנק שנבחר על ידי היזם, הבנק מקבל ערבות ממדינת ישראל להלוואה של יזם שברוב המקרים מצטרף כלקוח חדש לבנק, זהו לקוח חדש שמשלם על הלוואות בערבות מדינה ריבית לבנק, והבנק שעוקב אחר פעילות היבואן מחליט בשלבי שחיים שונים של העסק לתת לו הלוואות בנקאיות נוספות שאינן קשורות להלוואות בערבות מדינה, וזאת מאחר והבנק מבין שיש לו פה עסק טוב עם לקוח טוב, שמתקדם מרוויח, יש לו יכולת החזר מצוינת, וכך גם הבנק גדל עם העסק שפועל בתחומי יבוא.

היתרון היחסי:

ליזם יש את הדלת הכי טובה בשוק בהתאם למפרט טכני שהיזם קבע, היזם מכיר את התחום הכי טוב בזכות יכולת הלמידה הגבוהה שלו, והוא והבין את הצרכים של השוק, מה השוק זקוק ומה אין, היזם למד את כל נקודות החולשה של הדלת, היזם למד את כל הבעיות והיתרונות של כל חלק בדלת, והביא לכל בעיה פתרון ייחודי. יש לציין שהיזם מספק אבזור ישראלי בגלל האיכות של האבזור הישראלי. היזם רוכש מהחברות הכי טובות בישראל לייצור של גומי, פלסטיק ומארז מנעול וידית ממתכת. היזם נחשב כיבואן הכי איכותי שיש היום בשוק הישראלי. היזם צבר מוניטין בקטגוריה שלו, ואין לו מתחרים

עסקים מתחרים לעסק:

ליזם יש שני מתחרים גדולים. אבל יש לשים לב שליזם יש את דלת הפנים הכי טובה בשוק בהתאם למפרט טכני שהיזם בנה במקצועיות שלו ובכוחות עצמו

מטרת הלוואות בערבות מדינה ומקורות המימון: 200 אלף ₪

היזם מעוניין להיכנס בעזרת הלוואות בערבות מדינה לתחום הפולימר של דלתות פנים, והיזם זקוק למלאי של 50 עד 70 יחידות מכל סוג (5 סוגים) ויש שש מידות. כלומר יש 30 סוגים שונים ואז כפול 50 יחידות מינימום.

ההכנסות בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת הלוואות בערבות מדינה:

יש ליזם ביקוש אדיר לדלתות שלו, היזם לא יכול לממן את הלקוחות בכוחות עצמו, ואין ליזם אפשרות לרכוש מלאי כל כך גדול. ברגע שיזם יקבל הלוואה לעסק לצורך רכישת המלאי הביקוש שלו יקפוץ לפחות פי שלוש, אבל אנחנו רוצים להיות שמרנים בתחזיות ההכנסות. תמיד אנחנו אומרים שלאכול תותים עם קצפת זה קל. ולכן צריך תמיד להתכונן לאירועים בפחות נעימים והכל מראש וזאת בסיוע של הלוואות בערבות מדינה. כאשר יש לציין שאין ליזם צורך להרחיב את ההוצאות הקבועות שלו, גידול במכירות הוא גידול ברווח הנקי של היזם.

ניתן לראות שבינואר נמכרו 60 אלף ₪ בחודש.

בפברואר נמכרו 65 אלף ₪ בחודש.

כלומר מינימום של 920 אלף ₪ בשנה הראשונה לפעילות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

מחודש מרץ יימכרו לפחות במינימום של 80 אלף ₪ בחודש לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

בשנה השנייה לפעילות לאחר לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה המכירות יגדלו למינימום של 90 אלף ₪ בחודש

תביעות משפטיות או התראות, הגבלות, עיקולים, נגד העסק או בעליו: לא

שש”כ עבור בנק מסוים: לא

תחזיות פיננסיות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה:

דוח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 920 1080 1210
הוצאות עלות המכירות 350 411 460
רווח גולמי 570 669 750
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 120 126 133
רווח תפעולי 450 543 611
הוצאות מימון 10 12 12
רווח לפני מס 440 531 599
רווח נקי 352 425 479
אחוז רווח גולמי 62 אחוז 62 אחוז 62 אחוז
אחוז רווח תפעולי 49 אחוז אחוז אחוז
אחוז רווח נקי 38 אחוז 39 אחוז 39 אחוז

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת ההלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button