הלוואות בערבות מדינה להרחבת חנות אינטרנטית ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל חנות אינטרנטית, החליט שהעסק שלו זקוק להרחבה והגדלת לאור הביקוש של לקוחותיו , ולכן פנה לקבל הלוואות בערבות מדינה

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

יעקב אלון ליווה את היזם בדרכו באופן אישי עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה מאחר ולקוחותיו מבקשים ממנו מוצרים נוספים לסל המכירות שלהם

קורות חיים

סיפורו של בעל עסק שהחליט להרחיב את העסק שלו, את הקריירה העסקית שלו הוא החל לאחר השחרור מהצבא, היזם התחיל לעבוד כמתקין טכני באחת מהחברות הגדולות בישראל, ומשם הוא התפתח לתחומים של התקנת מערכות . הוא נחשב בעל מקצוע מהשורה הראשונה בתחומים של מערכות, בניית מערכות מחשבים, מערכות תקשורת. הוא בעל ידע רחב בכל התחומים הטכניים, יודע לבצע פרויקטים שהם מושלמים – לא פחות. בעל אנרגיות גבוהות, אינו מוכן לפשרות ואיכות עבודתו היא מהגבוהות בישראל. הלקוחות באים אל היזם מפה לאוזן, אין לו שום צורך בפרסום. לקוח של היזם הוא לקוח קבוע. הוא יודע לשמור על הלקוח, והלקוח יודע להעריך את הביצועים הגבוהים שלו. וכך מאז שהוא התחיל לעבוד הוא עבד בתחום מערכות המתח הנמוך, וגם כמנהל רשתות תקשורת מחשבים, אבטחת מערכות מידע, עם כל ההגדרות הנדרשות. היזם הוא תותח אינטרנט, יזם משכמו ומעלה, ליווה לקוחות רבים בתחומי האינטרנט, כמו כן היזם היה קבלן משנה של החברה בה עבד כשכיר לפני עבודתו כעצמאי.

לפני מספר שנים היזם  החליט לעשות את הדבר הכי טוב שהוא יודע לעשות, וזה הבנת השיווק בדיגיטל בדגש על הקהל הרוסי אותו הוא מכיר הכי טוב, את התרבות, את הרגלי הקנייה, את המחירים של כל הרשתות הגדולות, היזם פתח עסק של חנות אינטרנטית למכירת מוצרי מינימרקט פתח של חנות אינטרנטית למכירת מוצרי מינימרקט, היזם למד והכיר עם השנים כל מוצר בכל רשת מתחרה. מה המחיר ללקוח, מה מחיר הרכישה שבו הוא יכול לקנות את המוצר, ליזם יש הבנת הפרסום בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טבולה ועוד,  היזם  יודע לנהל עובדים טובים, היזם  יודע להתעדכן ולשמור על רמה גבוהה וכך לקוחותיו מרוצים.

יכולות מיוחדות ומקצועיות

היזם דואג לטפל מיד ובזמן, הוא פרפקציוניסט! הכול חייב להיות מדוגם, לעמוד ישר ובצורה נכונה. הוא איש ניהול שהעובדים אוהבים לעבוד איתו, היזם הוא איש שאוהב עובדים שעושים עבודה. היזם עצמו הוא איש חרוץ ביותר, משתף פעולה ולכן אנשים אוהבים להיות בקרבתו. הלקוחות אוהבים את היזם והוא מסוגל לנכס לעצמו לקוחות קבועים, כי כולם מעוניינים לעבוד עם ספק דקדקן שנותן שירות מעולה. היזם מנהל את הכספים שלו בצורה מדויקת עם חשיבה וניהול של תזרים בצורה נכונה.

הפעילות העסקית – רעיון עסקי

ליזם יש עסק של אפליקציית הזמנות, מדובר בחנות אינטרנטית שמיועדת למכור לקהל במגזר הרוסי, היזם הכניס לאפליקציה מוצרים שהוא אוהב, ובמחירים זולים יותר מהמחירים של הרשתות הרוסיות הרגילות. היזם צבר לו מאגר לקוחות קבועים שמעוניינים לרכוש ממנו באמצעות האפליקציה את המוצרים של הסופרמרקט. בכדי למנוע את כל ההוצאות הקבועות של העסק, לעבוד מהמחסן זה הרבה יותר זול מאשר להפעיל חנות במקום מרכזי, לאנשים זה הרבה יותר טוב, אנשים רוצים שהמשלוח יגיע אליהם הביתה, לאנשים קשה להעלות את המוצרים לבית כי זה כבד, ברגע שהיזם פתח את החנות הלקוחות מתקשרים אליו ורוצים שהוא ייתן להם שירות מלא. המוצרים של היזם בחנות האינטרנטית הם מוצרי סופרמרקט המיועדים לחיך הרוסי. לשוק הרוסי יש דרישות ייחודיות. הדרישה היא לבשר לבן ולא כשר, מוצרים מיובאים שעובדים עם הרשתות הרוסיות ולא עובדים עם הרשתות מקומיות, האיכות של המוצרים היא מאוד גבוהה. המחיר המוצרים הם יחסית זולים משום שאין ליזם הוצאות קבועות.

מדובר בשוק של מוצרי סופרמרקט שמתחלק חמישים אחוז לקהל רוסי ו 50 אחוז קהל ישראלי שמחפש אוכל איכותי וגם אוכל לא כשר, יש במדינת ישראל מעל 1.5 מיליון דוברי רוסית שזה קהל היעד של היזם , והמספר הזה אינו כולל את השוק של האוכל הלא כשר, הקהל הזה הוא קהל שמדבר בינו לבין עצמו ומאחר וזו קהילה סגורה שמעבירה מידע אחד לשני וכאשר יש מוצר מצוין בקהילה הרוסית אז “השמועה” מתפשטת מהר.

התקופה היום היא תקופה של שינוי מחשבתי, אנשים רוצים שהכול יגיע אליהם ולא רוצים ללכת ולחפש. אנשים רוצים שהכל יגיע אליהם עד הדלת, לא משנה אם הם נמצאים בבית או שהם לא נמצאים, העיקר שהמוצרים שהם מכירים, אוהבים, ורוצים שיהיו בבית, בלי הטרחה הכרוכה בללכת לסופרמרקט לשעתיים שלמות, לאסוף את המוצרים, לעמוד בתור בקופה, לשלם, לסחוב את המוצרים הכבדים עד לקומה המתאימה. ולכן הפתרון של היזם של מוצרי סופרמרקט תומך בלקוחות המעוניינים בכך, כמו כן מדובר בקהל ברמה סוציו-אקונומית יחסית גבוהה אשר יש להם כסף והזמן הוא מרכיב חשוב עבורם. והם מוכנים לשלם על כך, וכך גמלה ההחלטה של היזם לקבל הלוואות בערבות מדינה לחנות אינטרנטית , ולהרחיב את החנות אינטרנטית שלו בסיוע במקום היחידי שהוא יכול להסתייע בו וזה הלוואות בערבות מדינה

העסקים המתחרים

אנחנו מדברים על מוצרי סופרמרקט, לחלק מהמתחרים אין הצגת מחירים באינטרנט, לעומת זאת השאר מפיצים את המחירים שלהם באינטרנט, היזם בודק את המחירים של המתחרים והוא יכול להיות תחרותי, כולם יודעים שהאיכות של המוצרים של היזם היא הכי גבוהה והמחירים שלו הם הכי טובים בשל מבנה ההוצאות שלו הוא הכי אטרקטיבי. אין לו הוצאות קבועות. מוצרי סופרמרקט סל המחירים /הקניות הקבוע הוא הזול ביותר ולא בזכות מבצע חד פעמי להורדת מחירים. יחסית לרשתות הישראליות המחירים של היזם הם גבוהים, יחד עם זאת מדובר בקהל אחר. שיש לו דרישות למוצרים ייחודיים, מדובר בקהל שצורך מזון “לא כשר” ולכן אין תחרות בין הרשתות הישראליות והרוסיות. בחנות אינטרנטית המחירים של היזם מוצגים באינטרנט וכל לקוח יכול להחליט מה טוב לו.

מטרת הלוואות בערבות מדינה – 350 אלף שקלים

היזם מעוניין להרחיב את סל המוצרים שלו שהם מוצרי סופרמרקט בסיוע של הלוואות בערבות מדינה, לקהל שלו יש דרישות גבוהות, ולקוחות רבים מוצאים את מבוקשם רק ברשתות הגדולות, היזם אינו מעוניין שהלקוחות יברחו לו לרשתות ושיקבלו אצלו את מלוא מבוקשם. היזם מעוניין לרכוש בכל סכום ההלוואה מלאי מיוחד שהוא אינו יכול לרכוש מאחר ועלותו הכוללת היא גבוהה מאוד.

הכנסות החודשיות – לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה – 180 אלף ₪ בחודש

העסק חנות אינטרנטית של מוצרי סופרמרקט עובד בצורה מוכחת עם הוצאות תפעוליות נמוכות ביותר, עם מאגר לקוחות קבוע, הרווח הגולמי של היזם 30 אחוז, המחזור של היזם לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה ורכישת המלאי והגדלת העסק יהיה במינימום 180 אלף שקלים בחודש עבודה אחד. יש לשים לב שהיזם וכל הלקוחות הם לקוחות קבועים. יש לשים לב שאין הוצאות משלוח לעסק משום שהלקוח משלם סכום משלוח קבוע שיועבר לקבלן חיצוני.

הוצאות הנהלה וכלליות

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי ההנהלה
שכר דירה וארנונה 4,700 + 800
תקשורת וסלולר 200
הנהלת חשבונות 400
ביטוח 300
חשמל, מים 1500
רו”ח, ייעוץ מקצועי אחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 2,000
משרדיות ואחרות
עובד כללי אחד 7,000
סה”כ

תחזיות פיננסיות – דו”ח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות (אלפי שקלים)

סעיף 2021 2022 2023
מכירות 2160000 2376000 2613600
הוצאות עלות המכירות 1511155 1663200 1529520
רווח גולמי 648845 712800 784,080
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום 204000 224000 244000
רווח תפעולי 444845 488800 540,080
הוצאות מימון 20000 20,000 20,000
רווח לפני מס 424845 468800 520,080
רווח נקי 339876 375040 416,064
אחוז רווח גולמי 30% 30% 30%
אחוז רווח תפעולי 20% 20% 20%
אחוז רווח נקי 15.7% 15.7% 15.9%

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button