הבדלים בין חברות הייעוץ לקבלת הלוואות בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

רוב היזמים בישראל שמחפשים הלוואות בערבות מדינה שומעים ממכר שקיבל הלוואה בערבות מדינה. ומחליטים שזה פשוט. רק צריך למצוא חברה שתעשה את העבודה, שהרי אין הבדל בין החברות השונות שמגישות בקשות הלוואות בערבות מדינה, הרי התוצאה הסופית תהיה אותה תוצאה. זה לא נכון!

כאן נסביר לכם את ההבדלים בין הסוגים השונים של חברות הייעוץ, איזה סוג של חברת ייעוץ עדיפה על אחרת. מה המוצר שבסופו של דבר תקבל בכל סוג של חברה, ומהו הסוג הנכון של חברה שהיזם צריך לחפש על מנת לקבל הלוואה בערבות מדינה.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה

מחשבון הלוואות בערבות מדינה

המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, יעקב אלון מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

ווטסאפ המלצה מבעל מינימרקט שקיבל הלוואה בערבות מדינה

יזמים שזקוקים להגדיל את העסק שלהם, או יזמים שצריכים הלוואה לפתיחת עסק חדש מחפשים קצה חוט בכדי להגיע למטרתם הגדולה. ישנן שתי אפשרויות, או שהם מכירים בעל עסק שהצליח בעבר לקבל הלוואה בערבות מדינה ואז מבקשים ממנו את הטלפון של היועץ שעזר להם, או שהם מבצעים חיפוש פשוט בגוגל של: “הלוואות בערבות מדינה” או “הלוואה בערבות מדינה” לוחצים על התוצאה הראשונה שמתקבלת להם בחיפוש הממומן מצד אחד, או שהמתוחכמים שיודעים שניתן לסמוך על גוגל שבודק את העסקים שמגיעים למקומות הראשונים בחיפוש האורגני, שהרי גוגל יודע למצוא את המוצר הטוב ביותר, את השירות הטוב ביותר על סמך בדיקות מקצועיות מקיפות שהוא מבצע. וכך הלקוח מגיע בדרך כלל אל איש מכירות שמוכר להם הלוואה בערבות מדינה.

אבל השאלה היא האם הדרך הזו היא הנכונה? ובכן קיימים מספר סוגים של חברות ונעמוד על ההבדלים ביניהם:

סוג ראשון:  חברת יועצים טובה

חברת יועצים טובה ממוקמת בדרך כלל בבניין משרדים מהודר במרכז תל אביב, מונה מספר אנשי מכירות, מספר כלכלנים ובעלים של החברה. יש להדגיש מיד שזו חברה שיש לה הוצאות קבועות גדולות חודשיות, והיא חייבת לעמוד בכמות חודשית גדולה של לקוחות חדשים שיממנו לה את ההוצאות הקבועות שיש כגון: משכורות עובדים שהם אינם יצרנים, הכוונה היא לאנשי המכירות והניהול שנמצאים במשרד, להבדיל מהעובדים היצרנים שהם יועצים שמבצעים בפועל את כתיבת התכניות העסקיות, מטפלים בלקוח בכל הליך הגשת הבקשה, התמודדות מול הקרן בערבות מדינה, והעזרה ללקוח בתהליך קבלת הלוואה בערבות מדינה.

כפי שהסברתי, למשרד יש הוצאות קבועות גדולות, ולעסק אין את הפריבילגיה להגיש ללקוח את המשפט: אין לך מספיק ניסיון ולכן אנחנו לא רוצים אותך כלקוח, או משפט כמו חזר לך צ’ק וצריך לחכות שלושה חודשים עד שנוכל להגיש אותך בצורה נכונה על מנת שתקבל הלוואה בערבות מדינה. הלקוח צריך לשלם מספר אלפי שקלים עבור העבודה, והבעלים של המשרד צריך לשלם את ההוצאות הקבועות וגם להגיע לרמת רווח שתצדיק את קיומו של העסק. הרי זה עסק, והבעלים שלו אינו יכול לאפשר לעצמו להיות פילנתרופ של עסק שאינו מרוויח, ולכן על אנשי המכירות של החברה מוטלת משימה לסגור עסקה עם הלקוח הפוטנציאלי בכל מחיר, התוצאה אינה חשובה, איש המכירות נמדד במספר הסגירות מול מספר הפניות, וככל שהאחוז שלו יותר גבוה הוא נחשב יותר מצטיין, וכאן נדרש להבין שזו פעולה שנוגדת את מטרת הלקוח שהוא זקוק להלוואה בערבות מדינה להגדלת העסק שלו, או הלוואה לפתיחת עסק חדש. הלקוח מצידו בטוח שפעלו מולו בצורה נקייה שהיא רק לטובתו, אולם בצד השני יש מטרות אחרות.

היועצים של החברה מתחלקים למספר סוגים, בדרך כלל יש יועץ אחד מצוין שיודע הכל,  ובדרך כלל מקצים את היועץ המצוין ללקוחות גדולים עם מחזורים גדולים של מעל עשרה מיליון שקלים שמבקשים בקשות של הלוואות בערבות מדינה גדולות של מספר מיליוני שקלים. וזה מאחר והרווחיות על לקוח גדול היא פי כמה וכמה מרווחיות של לקוח קטן שהמחזור שלו הוא מיליון שקלים, ואז מקצים את היועצים החדשים שאינם מכירים את התחום או יועצים שהם בעלי משכורות נמוכות ושהרמה שלהם לא גבוהה, פעולה כזו בעצם מקטינה את הסיכוי של הלקוח שהוא בעל עסק קטן או הלקוח שמעוניין לקבל הלוואה לפתיחת עסק לקבל הלוואה בערבות מדינה. משום שמרחב הטעויות של היועצים החלשים הוא גדול, והם מגישים בקשות שגויות שמיד נעצרות בקרן בערבות מדינה ולא מגיעות ליעדם עקב חוסר ידע של היועצים. סביר להניח שהחברות הגדולות נהנות מטיפול טוב  במידה ויש באמת יועץ טוב בחברה.

יעקב אלון & אביטל דברת המקצוענית, הלוואה בערבות מדינה למסעדת חוף דולפינריום החדשה בתל אביב:

חברת יועצים שעובדת על בסיס הצלחה

חברות יועצים שפועלות על בסיס הצלחה מבוססות על מנגנון של הגשת כמות גדולה של בקשות הלוואות בערבות מדינה, עם הסתברות להצלחה של עשרה אחוזים מכלל הבקשות שמוגשות, כאשר הלקוח משלם בדרך כלל 10 אחוזים מההלוואה שזהו סכום גבוה מאוד שמכסה את הוצאות המשרד, כאן במקרה הזה יש  אנשי מכירות מעולים, שיודעים למכור ללקוח מוצר דמיוני שאינו קיים, אין ידע ליועץ בכלל מה תקין ומה לא תקין, לחברה מהסוג הזה אין בכלל יועצים טובים, לוקחים סטודנט שממלא עשרות טפסים ביום ומגיש את הבקשות, אני קורא לזה עבודה ” לפי משקל”, הלקוח חושב שהוא מרוויח שהרי הוא לא משלם בתחילת התהליך ליועץ טוב, ובעצם מה אכפת ללקוח, הוא לא משלם ” אם יצליח, אז יצליח, ואם לא יצליח, לא יצליח” – הלקוח אומר לא שילמתי ולא אכפת לי. אבל זו טעות חמורה, הלקוח מפסיד את המטרה העיקרית שלשמה הוא מגיש בקשת הלוואה בערבות מדינה, והיא הגדלת העסק, או הלוואה לפתיחת עסק חדש. הרי אם הלקוח יגדיל את העסק, הוא יגדיל את הרווח החודשי של העסק בעשרות אלפי שקלים בכל חודש, וזה הפסד גדול מאוד, כמו כן יש לשים לב שניתן להגיש בקשת הלוואה בערבות מדינה רק פעם בחצי שנה, זהו הפסד גדול מאוד של זמן מבחינת העסק, וחבל.

יועץ מקצועי שלוקח מקדמה קטנה עבור דמי רצינות

ישנן יועצים מצוינים שלוקחים מקדמה קטנה עבור דמי רצינות של הלקוח, אתה בתור לקוח צריך לחפש יועץ כזה שהוא מוכן לקחת את הסיכון עבורך לאחר שהוא עשה בדיקות מקיפות וראה שהסבירות לעזור לך היא גבוהה. צריך להבין שיועץ מקצועי אינו יכול לקחת בקשות רבות בכל חודש, משום שהוא מוגבל ביכולת העבודה החודשית שלו, יש ליועץ 200 שעות עבודה, יועץ מקצוען בתחום הלוואת בערבות מדינה צריך להשקיע את שעות עבודתו בלקוחות הכי טובים שפונים אליו, בכדי שיוכל לקבל את התשלום שלו עבור עבודתו, התשלום השני הוא גבוה, נכון, אבל הוא משולם בסוף. ורק עבור הצלחה, שהגדרת הצלחה היא ברורה : קבלת הלוואות בערבות מדינה בפועל בחשבון הבנק. יועץ מקצוען בתחום הלוואת בערבות מדינה אינו מוכן לקחת עובדים שיעשו עבורו את עבודת הטיפול בלקוח ועמידה מול הקרנות השונות, ושיורידו לו את רמת המקצועיות או השירות הטוב שהוא נותן ללקוח. אז סוג כזה של יועצים הוא מצוין

הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

יעקב אלון עם ענאן האלוף עם ניסיון ניהולי גדול בפתיחת קונדיטוריה שני עזריאלי בעכו

חברת יועצים בחסות ממשלתית

בישראל פועלות חברות ייעוץ שנבחרו על ידי המדינה במכרז. החברות שזכו במכרז הן חברות פרטיות שצריכות להרוויח. גם כאן מדובר בחברות שיש להם משרדים, חברות אלו מעסיקות אנשי מכירות שמוכרים הלוואות והן בוחרות יועצים עצמאיים שהם קבלני משנה של החברה שזכתה בזיכיון הממשלתי, כאן הכמות של הלקוחות היא גדולה, משום שהלקוח חושב שאם המדינה נתנה חסות לגוף הנבחר אז הוא גוף שעובד לפי חוקים וסביר להניח שהוא עושה עבודה טובה. ובכן כאן המצב הוא אחר. יועצים טובים לא יסכימו לעבוד במחירים הנמוכים שמוכתבים על ידי מחירון של משרד הכלכלה. כלומר היועצים שעובדים עם משרד הכלכלה הם יועצים חלשים שרמת העבודה שלהם היא לא גבוהה. הלקוח מקבל תמורה בינונית לכספו. וישנו כאן הימור גדול של הלקוח על עתיד העסק שלו.

שני האלופים של מסעדת הדוקטור בנתניה קיבלו הלוואה בערבות מדינה

יועצים עצמאיים מצוינים של הלוואות בערבות מדינה

ליועצים מצוינים של הלוואות בערבות מדינה שעובדים באופן שוטף עם הרבה לקוחות שמגיעים אליהם “מפה לאוזן”, ליועצים האלה יש ידע עצום בכל התהליכים של הלוואות בערבות מדינה, יועצים אלו מכירים היטב את מנהלי הקרנות, היועצים הטובים יודעים היטב איזה בקשות יעברו ואיזה בקשה לא יעברו, יועצים טובים בוחרים את הלקוחות שלהם, יועצים טובים לא יגישו לקרן לקוח לא טוב, השם של היועץ בקרן הוא מצוין, והיועץ לא יגיש בקשה לא טובה של לקוח לא טוב. שמו של היועץ ייפגע. ליועץ כזה יש משרדים וירטואליים או משרדים של TIME SHARING, ליועץ הלוואות בערבות מקצוען שנותן לך עצות זהב אין צורך במשרדים מפוארים קבועים, ליועץ טוב אין צורך לקחת כל לקוח, ליועץ טוב אין הוצאות קבועות חודשיות של מזכירות או של אנשי מכירות, הוא מבצע את כל העבודה מתחילתה ועד סופה. הלקוח מקבל ליווי אישי וטיפול אישי צמוד. הלקוח מקבל הדרכה נכונה בכל התהליך, היועץ מכיר היטב את הקרנות ואת מנהלי הבנקים, היועץ מזהיר את הלקוח לפני כל מהמורה, שואל את הלקוח את השאלות הנכונות ומביא אותו לקבל הלוואה בערבות מדינה בסיכוי מאוד גבוה.  הדבר היחידי שהלקוח מסתכן בו הוא בתשלום הראשוני ליועץ שמבצע את העבודה. אבל זה כדאי המיוחד משום שמה עומד על הפרק הוא הצלחת העסק, או פתיחת עסק חדש, התמורה כתוצאה מקבלת הלוואה בערבות מדינה היא גבוהה מאוד ושווה ללקוח בכל צורה שהיא לעבוד עם יועץ טוב. ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחון טוב את היועץ שאתם בוחרים. לקבל המלצות מלקוחות, כי רק הלקוחות שחוו את העבודה המצוינת של היועץ מבינים את כוחות ועוצמת היועץ המצוין שהוביל אותם לקבל הלוואה בערבות מדינה.

יועץ טוב תמיד ייתן ללקוח שלו שתי אפשרויות לצורך הצלחת הפרויקט, ולכן יועץ טוב יגיש את הלקוח שלו לבקשת הלוואה בערבות מדינה בצעד ראשון, ובצעד שני יגיש אותו לסיוע באמצעות קרן פועלים לעסקים שהיא בעלת היכולת הגדולה והמשמעותית מול הקרן בערבות מדינה

שריף חסנין מודה ליעקב אלון על הגשמת החלום והעזרה לקבל הלוואה בערבות מדינה

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button