בעל עסק למכירת חלקי חילוף קיבל הלוואה בערבות מדינה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

בעל עסק לשיווק ומכירת חלקי חילוף קיבל הלוואות בערבות מדינה לפיתוח העסק והגדלתו, וזאת אחרי שנים רבות שהוא ביצע ניכיונות של צ’קים, והפסיד את הרווח שלו במשך שנים לבנק. זה נבע מחוסר ידע. מומלץ לקרוא וללמוד ממקרה זה!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

בעל העסק החל את עבודתו כשכיר בגיל 22 בחברה שעסקה במכירת חלקי חילוף לרכב, בתקופת עבודתו צבר בעל העסק הרבה ידע וניסיון בתחום ויצר קשרים עם סוכנים, לקוחות וספקים, בעל העסק נחשב לבעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, מכיר היטב כל חלק בכל סוג רכב קיים, הידע הזה מאפשר לו להעניק מהידע שלו ללקוח הנבוך בסבך החלפים והתחליפים, בעל העסק יודע להתאים את החלק לדרישות הלקוח ולתת לו פתרון מלא בפעם הראשונה, בעל העסק החליט לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, עסק משלו! ולנצל את הידע, ניסיון, קשרים ללקוחות, קשרים לספקים וקשרים לסוכנים שהוא מכיר היטב

בעל עסק למכירת חלקי חילוף לרכב קיבל הלוואה בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

הרעיון העסקי: מכירת חלקי חילוף לרכב / משאית:

בעל העסק מוכר את כל סוגי חלקי חילוף חדשים למכוניות או משאיות.

היתרון – יש לבעל העסק מחיר יותר טוב לחלקי חילוף מספקים אחרים, מהסיבה בעל העסק עובד עם הספק הגדול בתחום

לבעל העסק יש בלעדיות באזור שלו מהספק הגדול בישראל, לספק הזה יש את המחירים הטובים בישראל , בעל העסק עובד עם ספק בלעדי, שמספק לו חלקי חילוף מקוריים בלבד ומחירים זולים במיוחד.

בעל העסק נותן שירות מצוין, שירות עד הבית, כל לקוח שצריך חלק מקבל אותו באותו היום, כל הלקוחות של בעל העסק מרוצים ויש לו מוניטין של יחס מצוין.

בעל העסק נותן ללקוחותיו שירות הבאת המוצר עד לבית הלקוח ולבית העסק, וזאת במסגרת השירות המעולה שהוא מעניק, בעל העסק עובד עם יועץ שעוזר לו לנהל את תזרים המזומנים בצורה מסודרת.

הכנסות:

העסק של בעל העסק גדל באופן מתמיד, העסק נמצא על הכביש הראשי כך שכולם מכירים את בעל העסק ואוהבים לעבוד אתו בזכות השירות, המהירות והמחירים הטובים.

המחזור של העסק גדל בכל שנה פי שתיים!!

מטרת הלוואות בערבות מדינה:

  1. הלקוחות של בעל העסק משלמים לו בתנאי תשלום שוטף 90.
  2. ספקים – למרות שתנאי התשלום לספק הם שוטף 120, אבל המוצר נשאר במלאי בין 1-6 חודשים!!!, והלקוח מקבל שוטף 90 – ועל הפרש זה נדרש לבעל העסק  מימון הון חוזר.

מה אנחנו למדים ממקרה זה:

בעלי עסקים במדינת ישראל צריכים להבין שהם מקצועיים בתחום שלהם, אבל, מה אפשר לעשות בעל עסק לא צריך להבין את כל הפרמטרים בעסק שלו והוא צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כאן יש “מלאכת חיטוט” באינטרנט וצריך להתאמץ למצוא את האדם שאתה סומך עליו שיוביל את הספינה שלך לחוף מבטחים, שהרי להקים עסק זו לא פעולה של שנייה אחת “זבנג וגמרנו”, יש בפנים הרבה חלומות, הרבה לילות, תכנונים, השקעות, תהיות, חיפוש וטעייה, והצלחות גדולות לצידן, הרעיון הוא להשקיע הרבה ולקצור את הפירות, כמו שלמדנו מאז שאנחנו ילדים, תעשה עבודה. תקצור את הפירות. במקרה הזה הבחור היזם נסחף עם העסק שלו במשך שנים רבות, כל פעם שהוא היה צריך כסף “הוא רץ בבוקר לבנק”, זו לא פעולה נכונה, ככה לא נוהגים, הפעילות הנכונה היא לבצע תכנון מראש, ואם אתה לא יודע תתייעץ. דבר ידוע הוא שאם אתה הולך לבנק לנכות צ’קים אתה מפסיד עשרה אחוז שנתי מהעסק שלך, וזה עצום, זה בלתי נתפס, תחשבו שהיום הרווח הנקי של עסק עומד על ממוצע של 20 אחוז, אז האם אתה עושה פעולה נכונה כאשר אתה זורק 50 אחוז מהרווח השנתי שלך לפח ( במקרה הזה הפח הוא הבנק), זה לא הגיוני, זה אסור!, אתה מסכן את העסק שלך הרמות שאינן ניתנות לתיאור, ומה התוצאה. טלפונים מהבנק. “אתה בחריגה” אומר לך פקיד הבנק. ואתה רץ אחוז אמוק לסניף. מפקיד את הצ’ק שהלקוח נתן לך. ומאבד באותו הרגע בפעולת ניכיון הצ’ק 50 אחוז מהרווח על אותו צ’ק. אני רואה את רוב לקוחותי מתנהלים כך, זה לא משהו מיוחד. זה דבר שגרתי. וכפי שהסברתי זה נוצר בגלל הריצה מטורפת אחרי הלקוח הבא. ולכן אני אומר : “עצור!”, ישנם פתרונות זמינים ונכונים לבעלי עסקים בישראל כדוגמת “הלוואות בערבות מדינה” כל מה שצריך לעשות זה “להושיט את היד ולגעת בהם”, ולכן אל תתעצלו, תהליך של הלוואות בערבות מדינה אורך כחודש. אבל התמורה היא כמעט אין סופית. אני ממליץ לכם לקרוא את הכתבה הבאה, גם אם אתה יזם שרוצה להרחיב את העסק, או יזם שרוצה לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, תבין את כל הסיבותהטובות וגם הלא טובות לפני הבחירה בדרך שלך

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 6192 6930 7767
הוצאות עלות המכירות 4706 5267 5903
רווח גולמי 1486 1663 1864
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 402 412 423
רווח תפעולי 1084 1251 1441
הוצאות מימון 30 50 50
רווח לפני מס 1054 1201 1391
רווח נקי 843 960 1112
אחוז רווח גולמי 24 אחוז 24 אחוז 24 אחוז
אחוז רווח תפעולי  17 אחוז 18 אחוז 18 אחוז
אחוז רווח נקי 13 אחוז 14 אחוז 14 אחוז
קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button