קרן עוגן הלוואות לעסקים

הכי מהיר ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יועץ קרן עוגן לעסקים מספר 055-744833 מקצועי ומנוסה, להגדלת העסק או לפתיחת עסק

✅ עוגן לעסקים בתנאים הכי טובים

צלצלו לזכאות 🙂

✅ צפו בהמלצות >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי, ומי לא זכאי לקבל הלוואת לעסק מקרן עוגן?

עוגן הלוואות לעסקים – קרן שהיא גם בנק חדש להלוואות חברתיות פועלת כקרן חברתית ללא מטרת רווח, המושג של קרן חברתית מטעה משום שהיום בעולם שלנו קמו קרנות חברתיות רבות שהשם “חברתי” נולד מעצם גיוס הכסף מאנשים או בעלי עסקים ולא כמו שקרן עוגן מאפשרת בעצם “חלוקת הכסף לעסקים בריבית חברתית שהיא ריבית נמוכה ביותר”

יש לשים לב שניתן להגיש את הבקשה רק בסיוע של יועץ מוסמך כדוגמת יעקב אלון שקיבל מספר יועץ, היועץ מחווה את דעתו על הבקשה, ולא רק מגיש תכנית עסקית, חוות הדעת היא בנוגע למצב העסקי של העסק, להזכירכם הסרטון “מי זכאי לקל הלוואה בערבות מדינה / מקרן עוגן” מסביר בצורה מדויקת מה צריך להיות מצבו בזמן הבקשה של העסק וגם של בעל העסק – חשוב ביותר לבדוק לפני התחלת תהליך!! 

עוגן – קרן להלוואות חברתיות מעוניינת להפוך לבנק החברתי הראשון בישראל, וכבר נמצאת בשלב מתקדם בתהליך הרישוי של בנק “עוגן” מול בנק ישראל, בסיומו של תהליך עוגן תהפוך תהפוך לבנק החברתי הראשון בישראל, מדובר על בנק החברתי אשר יאפשר לכלל אזרחי ישראל ליהנות משירות בנקאי דיגיטלי ללא כוונת רווח מצד אחד ומצד שני גם להשתתף באופן פעיל בשיפור המצב של העסקים בישראל.

שני האלופים של מסעדת הדוקטור בנתניה קיבלו הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הלוואות לעסקים קטנים – מסלול הרחבת עסק, השקעות והון חוזר ופתיחת עסק חדש

קרן עוגן הלוואות לעסקים החליטה לשנות את כללי המשחק במדינת ישראל, והיא מציעה מסלולים מגוונים שאין להם תקדים ורע, אנחנו רואים כאן תחרות אמיתית עם הלוואות בערבות מדינה, ואם עד היום הלוואות בערבות מדינה נחשבו לטובות ביותר, אז קרן עוגן מצמצת את הפער ובגדול, בכנס יועצים שנערך הוצגו השינויים הבאים לטובת בעלי העסקים, קרן עוגן הודיעה ליועצים שהיא מעוניינת להשתפר, לשמוע הערות מהיועצים לטובת הוצאת מוצרים ופתרונות יותר טובים לבעלי עסקים, עוגן מעוניינת לתת לעסקים הלוואות על מנת שיוכלו להתפתח, ושתהיה כלכלה חזקה בישראל, יש לעוגן תורמים ומשקיעים והם רוצים לעזור לעסקים לגדול, קרן עוגן עובדת רק עם יועצים שיכולים להגיש בקשות עבור לקוחות, וזו בעצם המלצה של היועץ על הלקוח, לאחר שהוא בדק אותו, יועץ קרן עוגן חייב להגיש תכנית עסקית מלאה לפי כל כללי כתיבת תכניות עסקיות, כפי שהן מוגשות בבקשות הלוואות בערבות מדינה, כאשר עוגן היא גוף ללא כוונות רווח.

אלה הם השינויים המנהליים הכללים:

  • גיל הלווים יכול להגיע לגיל 72.
  • מחזור המכירות של העסקים שמבקשים הלוואות יכול להגיע לעשרה מיליון שקלים
  • הערב להלוואות היכן שנדרש יכול להיות עד גיל שישים ושבע.
  • ההכנסה של הערב צריכה להיות אל מעל חמשת אלפים שקלים

קרן עוגן – מסלול “מפרשים” הלוואות לפתיחת עסק חדש

עוגן פורצת דרך בכל הממדים, ויצרה מסלול הלוואות לפתיחת עסק חדש לשכירים שרוצים לפתוח עסק חדש בישראל, הקרן נותנת הלוואות לפתיחת עסק בתנאים הבאים:

נדרש להביא ערב אחד לפי הכללים שניתנו למעלה

ההלוואה ניתנת ללא פקדון, לעומת עשרה אחוזים פקדון של הלוואות בערבות מדינה

ההלוואות ניתנו לפתיחת עסק חדש, ועד לאחר שנת מפתיחת העסק.

ריבית פריים +3.5%

סכום הלוואות מרבי 300,000 ש”ח

תקופת הלוואה 60 חודשים, שהוא מקביל להלוואות בערבות מדינה

גרייס עד 6 חודשים, שהוא מקביל להלוואות בערבות מדינה

  • ההגשה מתאפשרת רק בסיוע של יועץ עסקי מוסמך ומורשה של קרן עוגן, בעל מספר יועץ וסיסמה אישית, היועץ מגיש לקרן תכנית עסקית מלאה לצורך קבלת אישור מהקרן להלוואה.

טבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש, מסלול מפרשים – קרן עוגן

טבלת ההחזר החודשי לפתיחת עסק חדש של קרן עוגן מסלול מפרשים

קרן עוגן – מסלול “סנפירים” לעסקים עם ותק של מעל שנה אחת

נדרש ערב אחד

לא נדרש פקדון, לעומת פקדון של עשרים וחמישה אחוז של הלוואות בערבות מדינה, שזה מכה את מדינת ישראל שוק על ירך. ואני מבין שבעלי עסקים רבים ירצו את המסלול הזה על פני מסלול הלוואות בערבות מדינה הוותיק שקפא על שמריו והצב שהלך לאט לאט עבר את השפן המהיר

עסק עם ותק של שנה ומעלה

ריבית של פריים +2.5%

סכום הלוואות מרבי 400,000 ש”ח, שזו פריצת דרך משמעותית, אם בעבר הלוואות לסוג עסקים זה היה רק עד מאה אלף, עלה למאתיים אלף, עלה לשלוש מאות אלף, אז ארבע מאות אלף זהו סכום שיכול לספק את צרכיו של כל עסק שיש לו וותק של מעל שנה

תקופת הלוואה 60 חודשים, כמו הלוואות בערבות מדינה

גרייס עד 6 חודשים, כמו הלוואות בערבות מדינה

קרן עוגן – מסלול “משוטים” לעסקים עם ותק של מעל שנה אחת

הלוואה לעסק ללא ערבים בכלל

20% פקדון

למסלול זה יכולים להשתייך רק עסקים עם ותק של שנתיים ומעלה

ריבית של פריים +3.5%

סכום הלוואות מרבי הוא 400,000 ש”ח

תקופת הלוואה 60 חודשים

גרייס עד 6 חודשים

קרן עוגן – מסלול “שובר גלים” לעסקים עם ותק של מעל ארבע שנים

הלוואת לעסק ניתנות ללא ערבים

לסוג הלוואות לעסק זה לא נדרש פקדון, זהו שינוי מהותי מול ערבות מדינה שתצטרך לעשות חושבים בגדול מול התחרות האדירה שעוגן מעמידה מולה

וותק של 4 שנים ומעלה

ריבית של פריים +4.5% שהיא אמנם גבוהה מהלוואות בערבות מדינה, אך יש לה יתרונות אחרים שניתן לראותם בטבלה זו

סכום הלוואות מרבי 400,000 ש”ח

תקופת הלוואה 60 חודשים

גרייס עד 6 חודשים

ייחודה של עוגן לעסקים קטנים שהיא קרן הלוואות חברתית, הוא בכך שהיא נותנת הלוואות לעסקים קטנים עם מחזור מקסימלי של 250 אלף ש”ח בחודש ועם ריבית חברתית של 5 אחוז שהיא נחשבת מינימלית, וגם הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי ועם ריבית חברתית מינימלית של 5 אחוז.

“עוגן – קרן להלוואות לעסקים בריבית חברתית” נותנת הלוואות לפתיחת עסק ושהן עוזרות להקים עסקים חדשים בישראל, או הלוואות לעסקים פעילים עם מחזור שנתי קטן מ 3 מיליון שקלים, המטרה של קרן עוגן הלוואות לעסקים היא שונה ממטרות של קרנות אחרות, מטרתן היא ליצור מקומות תעסוקה ובריבית נמוכה, יש לשים לב שהקרן נותנת הלוואות לעסקים שהן בריבית גבוהה רק במעט מהריבית של הלוואות בערבות מדינה שעומדות על כ- 4 אחוז, שזה יכול להיחשב לדבר מוזר שהמדינה שהיא גוף גדול יותר ובעל אפשרויות גדולות יותר.

“עוגן – קרן להלוואות לעסקים בריבית חברתית” נותנת הלוואות לפתיחת עסק ושהן עוזרות להקים עסקים חדשים בישראל, או הלוואות לעסקים פעילים עם מחזור שנתי קטן מ 3 מיליון שקלים, המטרה של קרן עוגן הלוואות לעסקים היא שונה ממטרות של קרנות אחרות, מטרתן היא ליצור מקומות תעסוקה ובריבית נמוכה, יש לשים לב שהקרן נותנת הלוואות לעסקים שהן בריבית גבוהה רק במעט מהריבית של הלוואות בערבות מדינה שעומדות על כ- 4 אחוז, שזה יכול להיחשב לדבר מוזר שהמדינה שהיא גוף גדול יותר ובעל אפשרויות גדולות יותר.

קרן עוגן נותנת הלוואה לפתיחת עסק, רועי אוחיון ממליץ על יעקב אלון סל יועצים

ואכן ניתן לקרוא סוף סוף לבוא ולהגיד, קרן עוגן לעסקים מכניסה תחרות עזה עם רוח חדשה מלהיבה לעולם העסקים הקטנים בישראל, אם עד היום העסקים הקטנים נאנקו תחת משקלה של הבנקאות הישראלית, עכשיו יש תחרות! ואפשר לומר בוודאות שזו הובלה של קרן עוגן בעולם הפיננסים של מדינת ישראל, קרן עוגן הלוואות לעסקים אכן הצליחה לעשות את מה שבנק ישראל לא הצליח. והתחרות בבנקים מגיעה בסופו של דבר לא בין הבנקים אלא מגוף חיצוני שהתפתח למשהו מדהים במשק הישראלי.

ההלוואות בעוגן ניתנות לעסקים שמחזור המכירות השנתי שלהם בשנה האחרונה לא עלה על 3 מיליון ₪, ועסקים שיש להם תכנית עסקית אשר הוכנה על ידי יועץ עסקי.

המטרה של הקרן היא לעשות טוב לעולם העסקים ובעלי העסקים בפרט במדינת ישראל שסובל מגופים גדולים כגון בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי, או הקרנות שמכנות את עצמם קרנות חברתיות לעסקים כגון BTB או טריא והן בעצם מגייסות את הכסף בצורה חברתית אבל עובדות עם ריביות גבוהות מאוד יחסית לקרן החברתית עוגן הלוואות לעסקים

מטרתה של קרן עוגן הלוואות לעסקים היא להביא צדק ושוויון הזדמנויות לבעלי עסקים בזירה הפיננסית בישראל ולתרום להתקדמות של החברה בצורה חיובית. קרן עוגן מציעה הלוואות לעסקים בתנאים נוחים ובריבית נמוכה באופן יחסי, הקרן מיועדת לעסקים שמתקשים לקבל הלוואות מבנקים וממקורות חוץ בנקאיים, ואז הם נאלצים לקחת הלוואות בריבית גבוהה יחסית לבעלי העסקים המבוססים בישראל שהקרנות והבנקים “רודפים” אחריהם כדי לתת להם הלוואות בריביות נמוכות

קרן עוגן הלוואות לעסקים פועלת ומתנהלת בשקיפות ויעילות תפעולית בעלויות נמוכות ביותר, עוגן הלוואות לעסקים פועלת באופן מקצועי ואחראי ולאורך שנים רבות להזכירכם, המשך של הפעילות הישנה של האגודה הישראלית ללא ריבית

עוגן נוסדה ונוהלה על ידי פרופסור אליעזר דוד יפה זיכרונו לברכה, חזונו וערכיו החברתיים,  ותשוקתו לשינוי חברתי מהווים את עמוד האש שמוביל את הארגון המדהים הזה.

סל יועצים מברכת את קרן עוגן החברתית האמיתית היחידה שתורמת להגדלת מעגל התעסוקה בישראל מצד אחד, ומצד שני דואגת לבעלי העסקים שמקבלים פתרון תחרותי ברמה הגבוהה ביותר, שכעת פורצת דרך חדשה חברתית שאינה מוכרת במחוזותינו.

הלוואות בערבות מדינה קורונה – קרן עוגן הלוואות לעסקים

אנחנו בסוף הקורונה, הלוואות בערבות מדינה אלו הן פחות זמינות ללקוחות וטוב שכך.

טבלת הלוואות בערבות מדינה קורונה – קרן עוגן הלוואות לעסקים

האם יש קנס לשבירת הלוואה?

עוגן ששמה לה מול העיניים את טובת המשק הישראלי כגוף שהוא תחרותי מול הלוואות בערבות מדינה, אינה דורשת תשלום קנס לשבירת הלוואות של ידי יזמים שהם בעלי עסקים או יזמים שפתחו עסק, אין ספק שמה שקורה כאן ב”עוגן” נחשב בעיני פלא חברתי. ופשוט, אין קנס על שבירת הלוואה.

האם נדרש הון עצמי לצורך בקשת הלוואה מקרן עוגן הלוואות לעסקים?

לא נדרש להביא הון עצמי לצורך קבלת הלוואה מקרן עוגן הלוואות לעסקים. פשוט וקל.

האם ההלוואות לעסקים של האגודה הישראלית ללא ריבית עדיין תקפות?

לא. בעבר ניתנו הלוואות של 90 אלף ש”ח ללא ריבית, מקבל ההלוואה היה צריך להביא שלושה ערבים שכל אחד מהם היה צריך להיות עם תלוש משכורת של 5 אלף ש”ח נטו, זה היה דבר כמעט בלתי אפשרי, והיום זה כבר לא קיים. היום קיים בקרן עוגן מסלול הלוואות לעסקים חדש שמחליף לחלוטין את המסלול הישן ניתן לקבל סכום גבוה יותר ועם ריבית של 5 אחוז, שהיא נחשבת ריבית תחרותית ביותר לבעלי עסקים בשוק הישראלי.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

הקרן העולה וכי חברתית בישראל – קרן עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות  של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

*** אנחנו בחברת סל יועצים משתדלים לתת לכם את המידע הנכון ביותר, המעודכן ביותר, מידע שמבוסס על ניסיוננו בטיפול מול הקרנות השונות, אנחנו מקבלים עדכונים ישירים מכל הקרנות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם כל הקרנות שאנחנו עובדים איתם ומנסים לתת לכם את הפתרון הנכון בהתאם למי שאתם, לא פעם מתקשרים אלינו מקרן זו או אחרת ומודיעים לנו על טעויות שנפלו, אנחנו בודקים כל מידע שמתקבל ומעלים אותו לאתר באותו היום, ללא עיכובים.

***אם נפלה טעות כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתקשר ישירות לטלפון הנייד של יעקב אלון שמופיע באתר במקומות רבים או פשוט לחייג בתוך מדינת ישראל (+972) לטלפון 050-762-7623, לשלוח הודעה באתר בדף צור קשר , או לשלוח מייל ישיר אל יעקב אלון jacob@sal1.co.il , אנחנו זמינים עבורכם תמיד. תודה.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button