הלוואות בערבות מדינה: איך זה עובד – הכי מקצוענים סל יועצים

מה שבעלי עסקים קטנים ובינוניים לא יודעים: המדינה נותנת הלוואות בערבות מדינה, מעודדת ומסייעת ליזמים בתחילת דרכם העסקית / חברות מתחילות או לבעלי עסקים המעוניינים לפתח ולהגדיל עסק קיים.

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

הלוואה בערבות מדינה מאפשרת לעסק בכל תחום ליהנות מן הסכום הנדרש ללא הצורך בהתמודדות עם הקשיים הקשורים בקבלת ההלוואה.

הלוואה בערבות מדינה – מה אפשר לקבל?

בעל עסק קטן או חדש יכול לקבל הלוואה בערבות המדינה בסך 100 אלף עד 500 אלף שקלים, ואילו בעל עסק גדול יותר יכול לקבל הלוואה בערבות מדינה עד ל-8% מן המחזור השנתי. ההלוואות ניתנות בריבית תחרותית בפיקוח המדינה.

בנוסף לכך, בעל העסק יכול לקבל תקופת המתנה של חצי שנה לפיתוח העסק, ורק לאחר מכן להתחיל לשלם את תשלומי הלוואות בערבות מדינה, מה שנותן לעסק הון חוזר לצורך תשלום משכורות, רכישת מלאי, מחזור הלוואות קיימות בריבית גבוהה, רכישת ציוד מקצועי, ביצוע מסע פרסום להגדלת המכירות או אפילו הקמת עסק חדש.

תמונת אילוסטרציה של קבלת הלוואות בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

הלוואה בערבות מדינה – מי לא יכול לקבל?

לצורך מתן הלוואה בערבות המדינה נבחנים מספר פרמטרים מרכזיים: האם לבעל העסק יש יכולות שיווק, מכירות ופיתוח עסקי? האם לעסק יש תכנית עסקית ראלית וישימה? האם יש תביעות משפטיות כלשהן כלפי העסק או בעליו שעלולות לסכן את הפעילות? ולבסוף נבחנת ההתנהלות הכספית של העסק ובעליו – האם יש לעסק צ’קים שחזרו במהלך שלושת החודשים האחרונים? האם חשבון הבנק של העסק מוגבל?

הלוואות בערבות המדינה  – איך זה עובד?

על היזם או בעל העסק להציג תכנית עסקית מסודרת, המפרטת את אופן התנהלותו של העסק ובעיקר את המטרות שאותן הוא רוצה להגשים.

על התכנית העסקית להציג את היתרונות של העסק, את אופן השיווק וההתפתחות של העסק, ואת יכולת ההחזר של ההלוואה. כמו-כן, על התכנית העסקית להציף גם את הנתונים השליליים של העסק או בעליו. תכנית עסקית ראלית, מפורטת וישימה משפיעה כמובן לטובה על החלטת המדינה לאפשר לעסק הפונה אליה לקבל הלוואה בערבות מדינה וליהנות מסכום הכסף הנדרש לו.

הלוואה בערבות המדינה – איך עושים את זה נכון?

המכשול העיקרי שעומד בפני היזם או בעל העסק הוא הכנת תכנית עסקית מתאימה, אשר תשכנע את נציגי המדינה להעניק ערבות ובטחונות של הלוואות בערבות מדינה החשובה לבעל העסק. הדבר נכון לכל עסק, קטן וגדול כאחד. מסיבה זו, חשוב להיעזר ביועץ מומחה המתמחה בהכנת תכניות עסקית להרחבת עסק או לפתיחת עסק חדש, וכאן זהו המקום להעמיד לבחינה את התכנית העסקית שתוגש לטובת בקשת הלוואות בערבות מדינה, שהרי ארבעת הרגליים שהבקשה עומדת עליה היא תכנית עסקית איכותית, יעקב אלון הוא יועץ מלווה שכותב באופן אישי את התכנית העסקית, התכנית תציג את כל ההיבטים השונים הקשורים לעסק – היבטים פיננסיים, היבטים שיווקיים והיבטים תפעוליים, התכנית צריכה להציג את היזם המקצוען בצורה הנכונה שתבהיר לנציגי הלוואת בערבות מדינה שניתן לסמוך על היזם שינהל את העסק בצורה מצוינת ובעצם ישמור על כספי הקרן שנותנת לו את הלוואות בערבות מדינה, היזם שזהו מקצועו ישמור על העסק כי זה מה שהוא יודע, בתוך התהליך מתבצעת חשיבה האם התכנית ישימה, האם היא הגיונית, האם כל הצדדים תפורים בתוכה, ואין חורים, האם התכנית של היזם באמת תפתח את העסק, התכנית העסקית עוזרת לשכנע את נציג המדינה שהעסק הזה הוא המקום הנכון להשקיע בו כסף ולאפשר לו לקבל את הלוואות בערבות המדינה. יש לשים לב שבקשות הלוואות בערבות מדינה לא מעטות נפסלות על חוסר ניהול של התהליך עם סיבת דחייה “חוסר שיתוף פעולה של היזם” יש לשים לב שאם היועץ שלך אינו ערני ללוחות הזמנים הרכבת עלולה לברוח, והתשובה שתתקבל עלולה להיות מרה. ועדיף למנוע אותה על ידי בחירת יועץ מקצוען שמחויב לתהליך. נזכיר כאן שתהליך העבודה הכולל את הכנת התכנית העסקית, עמידה מול הגוף המתאם, ליווי בתהליך בחירת הבנק המלווה, עד לקבלת הלוואות בערבות מדינה שהיא התחנה הסופית.

הלוואות בערבות המדינה – שלושה מסלולים אפשריים

הלוואה בערבות מדינה מוצעת במסגרת של שלושה מסלולים, לבחירת בעל העסק: מסלול הון חוזר, מסלול השקעות ומסלול להקמת חברות ועסקים חדשים. כל אחד מהמסלולים  מתאים לצרכים שונים ולשלבים שונים בהקמתו ובהתנהלותו של העסק.

מסלול הון חוזר מיועד לעסקים קיימים שנמצאים בצמיחה, או לעסקים שזקוקים לסכום כסף מסוים לפעילותם השוטפת.

מסלול השקעות מיועד לעסקים קיימים קטנים ובינוניים המעוניינים להתרחב ולהוסיף סניפים חדשים או לרכוש ציוד חדש לעסק.

מסלול ההקמה מיועד ליזמים הזקוקים לסכום כסף ראשוני כדי להקים את העסק.

הלוואה בערבות המדינה – כדי להצליח יותר

לרשותכם צוות מקצועי ומיומן שישמח לעמוד לרשותכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך, עד לקבלת הלוואה בערבות מדינה שלה אתם זקוקים. אנו נעזור לכם לקבל הלוואה בערבות המדינה, שתאפשר לכם לפתוח את העסק או החברה שחלמתם עליה, לרכוש ציוד חדשני ומתקדם לעסק הקיים או להמשיך את פעילותו השוטפת של העסק שלכם ללא דאגות מיותרות.


הכותב הוא יעקב אלון מנכ”ל סל יועצים הלוואה בערבות מדינה.

050-762-7623 | Jacob@www.sal1.co.il

למידע נוסף בנושא הלוואות בערבות מדינה: www.sal1.co.il


קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button