מימון לעסקים מתחילים: הלוואות בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

שלום, אני יועץ הלוואות לפתיחת עסק חדש מקצועי ומנוסה, לשכירים בדרכם לעסק חדש.

✅ מימון לעסקים מתחילים בשיטה מהירה

צלצלו לזכאות!

✅ צפו בממליצים >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל מימון לעסקים מתחילים?

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס העסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק גן ילדים

מחשבון הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

*המחשבון מעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

יש לך רעיון לעסק מעולה?

כבר יש לך תכנית עסקית ואפילו כבר את הלקוח הראשון כעת נשאר הצורך של מימון לעסקים מתחילים, אז כדאי מאוד שתכיר את הלינק הזה שמסביר כיצד הלוואות בערבות מדינה יכולים להיות המקפצה העסקית שלך לעסק, יזמים רבים חולמים לפתוח עסק כאשר אין ביכולתם הכלכלית לממן את ההתחייבויות השונות הכרוכות בפתיחת עסק שהם: השכרת מקום, עובדים, מסים, רכישת ציוד, רכישת סחורה, יועצים ועוד המון פרמטרים קטנים, והכל בהתאם לעסק שאתה רוצה להתחיל, אם אתה  רוצה לרכוש משאית, והלקוח שלך הוא הבעלים של העסק שבו עבדת כשכיר, אז פה יש לך את המקפצה העסקית שמאפשרת לך להתקדם, תביא מכתב כוונות לעבודה אצלו, הון עצמי של עשרים אחוז שנדרש להציג בחשבונות הבנק, או לחילופין ניתן להיעזר בקנות של הלוואות ללא ריבית שמסייעות ליזמים שאינם יכולים להביא את אותו הון עצמי שדרוש לעסק החדש. או אם החלטת לפתוח חנות שייקים מדליקה ויש לך ניסיון ואתה אלוף העולם בהכנת שייקים, והדוכן הזה יכול לעמוד שיש בו תנועה גדולה כי הוא נמצא ליד משרדי ממשלה שמושכים קהל גדול, או ליד מוקדי משיכה אחרים של קהל כגון חנויות עוגן, ונותר לך רק למצוא את המקפצה שלך אש היא נמצאת מתחת לאף שלך, רק תרים את הכפפה מהרצפה בצורה נכונה ובלי טעויות שיכולות לסגור את הגולל על החלום שלך. הלוואות בערבות מדינה הוא הפתרון שמאפשר לך להתחיל לפתוח את העסק החדש ללא בעיות של חוסר במזומנים עקב הלוואות בנקאיות נמועכו שאינן מספיקות לפתיחת העסק החדש, או הלוואות קצרות שחונקות לך את העסק החדש, כי התשלום החודשי שלך הוא גבוה מידי, או שנתנו לך הלוואה וביקשו שתחזיר את ההלוואה כבר בתחילת החודש הבא, שהרי מה קרה? אף אחד לא מבין שהעסק החדש עדיין לא הניב את ההכנסות הצפויות ולוקח זמן עד שמקבלים את הכסף מהלקוחות, צריך לשפץ, לקנות ציוד, לקנות מלאי, עד שיכירו אותך, או שהלקוח משלם בתנאי תשלום ארוכים של מאה ימם. אז למה שתשלם עכשיו. יש לך פתרון מצוין של הלוואות בערבות מדינה שפותר לך את כל הבעיה הזו. אז למה לא להשתמש בו?

קבלת מימון לעסקים מתחילים תקבלו בחברת סל יועצים

סל יועצים כאן בשביל לעזור ולסייע לכם לפתוח את העסק עליו תמיד חלמתם ע”י מימון עסקים מתחילים , הלוואות בערבות מדינה הן הכי טובות לעסקים מתחיליםהמדינה עוזרת לכם להגשים חלום, אם יש לכם ניסיון, אתם יודעים לנהל דברים כגון את הכספים שלכםאתם יודעים לנהל עסק, אתם יודעים להביא את הלקוחות לעסק, אתם יודעים לתת ללקוחות את מה שהם מצפים לו, אזי מכאן הדרך קצרה ( חודש) לקבלת הלוואות בערבות מדינה, או לפנות אל קרן עוגן הלוואות לעסקים שהוא נחשב היום אחד הפתרונות היותר חזקים, ואולי לקרנות אחרות שנותנות הלוואת ללא ריבית, הכול בהתאם לשימושים של המימון לעסק המתחיל שלכם, מימון לפתיחת עסק חדש, או אולי מימון לרכישת עסק פעיל שאומנם זה הפתרון הכי קל, כי אתם בוודאי רוכשים עסק פעילו טוב, אז נשאר לכם רק לבטא את המקצועיות שלכם. אבל כאן נולד קושי מסוים כי לא כל הקרנות מסכימות לתת מימון לעסקים מתחילים. לדוגמא הלוואות בערבות מדינה מאפשרות לפתוח עסק ברכישה במימון נמוך ביותר של 35 אחוז. אני אלווה אותך בתהליך עם הכנת תכנית עסקית לעסק החדש, אלווה אותך בתהליך, בתור יועץ מוביל אעזור לך לקבל הלוואה לעסק שתכלול ייעוץ עסקי ופיננסי שיעזור לך לפתוח את העסק החדש. אתה מוזמן ליצור קשר.

פעולה מומלצת נוספת היא לבדוק את היועץ שלך, האם יש לו ניסיון בתחום הזה? האם הוא עשה זאת הרבה פעמים? הדרך הנכונה היא ליצור קשר עם ממליצים, לבדוק המלצות באינטרנט ולראות את האפשרות שלך להתקדם עם היועץ הנכון. אם תרצה לראות את הממליצים שלי, אז אתה יכול ללוחץ על הלינק הזה ולקרוא עשרות רבות של סיפורי הצלחה שלי.

תודה יעקב אלון

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623

או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button