חשיבותו של יועץ עסקי ופיננסי לצורך פתיחת עסק חדש – הכי מקצוענים סל יועצים

במידה ואתם מעוניינים לפתוח עסק חדש, או שכבר פתחתם עסק חדש ואתם זקוקים להלוואה לפתיחת עסק חדש כדי להתקיים, חשוב לשכור את שירותיו של יועץ עסקי ופיננסי – על כך במאמר הבא.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש?

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק חדש, או שכבר פתחתם עסק חדש אתם וודאי מעוניינים להצליח בו. במידה ואין לכם את הניסיון הדרוש על מנת לדעת כיצד עסק חדש פועל, יש חשיבות בה לשכור את שירותיו של יועץ עסקי. היום ישנם יועצים עסקיים ופיננסיים רבים, אך חשוב מאד להתעכב ולבחור יועץ עסקי ופיננסי אשר יסייע לכם לפתוח את העסק בצורה נכונה שיאפשר לכם להניף אותו כלפי מעלה, שימו לב שבעולם בו העסקים קמים ונופלים יש חשיבות רבה לאתר יועץ עסקי ופיננסי הבקיא בכל מה שקשור לפתיחתו של עסק חדש, אנחנו מדברים על שלב הבחינה לכניסה לעולם העסקים ולא על שלב הייעוץ השוטף שהעסק צריך. שימו לב!

מה צריך כדי להתחיל את תהליך קבלת ההלוואה לפתיחת עסק?

על מנת להקים עסק נדרש הון ראשוני, הון ראשוני מגייסים באמצעות יועץ הלוואות בערבות מדינה עם “קבלות”, במידה ותרצה לשכור את שירותיו של יועץ סל יועצים, כאן אני נכנס לתמונה ומאפשר לכם לקחת הלוואה לפתיחת עסק חדש. יעקב אלון מחברת סל יועצים הוא יועץ מוביל בתחום ומאפשר ליזמים שרוצים להיות אנשי עסקים לצעוד קדימה לעבר עתיד טוב יותר.

כימיה טובה עם היועץ הפיננסי והעסקי

כפי שנאמר קודם לכן, חברת סל יועצים מספקת לכם שירות ובו אתם יכולים לקחת הלוואה לעסק חדש  בצורה משתלמת עבורכם. כאשר יהיה לכם את סכום הכסף הדרוש, זה בדיוק הזמן להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי.

 – יש דבר כזה? | גל גפן

יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה טוב הוא יועץ מקצוען אשר יבחן את העסק שלכם ויצביע על נקודות חשובות. כיצד הוא יעשה זאת? באמצעות שיחה על העסק שלכם. שיחה אישית דומה לפעולת הבישול. על מנת שפעולת הבישול תעשה בצורה המוצלחת ביותר, חשוב מאד להקפיד על כל התבלינים הנכונים- חשוב שהשיחה תהיה עניינית ותכלול את מכלול הפרטים והנושאים שצריכים להיבחן לכיוון פתיחתו של העסק החדש. ככל שהשיחה תהיה עניינית יותר, כך תוכלו להיעזר בו והוא יחשוף בפניכם מידע חיוני לעסק שלכם. 

ומהם השאלות החשובות  לכם? מהם השאלות שאתם צריכים לשאול? 

השאלות שלכם לגבי צריכות לגעת ברווחיות של העסק מצד אחד, התנהלות של העסק, מישהו שיבין האם אתה  מתאים לפתיחת עסק חדש, מיהן הקרנות שעוזרות ליזמים כמוכם שרוצים לפתוח עסק, מה ההבדלים בין הקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש, למי עדיף לכם באופן אישי לפנות לצורך הלוואה לפתיחת עסק, האם סה”כ ההתחייבויות שלכם לא מסכן אתכם במידה ותיקחו הלוואה לפתיחת עסק חדש, אתם לא רוצים להישאר עם הלוואה לפתיחת עסק חדש לאחר כישלון, המטרה היא למנוע כל תקלה אפשרית בדרך קדימה. שאלה נוספת שאתם צריכים לשאול יועץ עסקי ופיננסי היא האם יש לכם מספיק הון עצמי שיספק את הקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש. אתם צריכים יועץ שידע לבדוק את זכאותכם לקבלת הלוואה לפתיחת עסק מראש, שיחסוך לכם את כל הרעש וההמולה סביב תהליך שאורך חודש ימים וכרוך במתח רב, להתכונן לבחינת בודק כלכלי, פגישות עם בנקים מלווים בקרן, ובסופו שלך תהליך נישאר בלי כלום, אז כל התהליך הזה הוא מיותר, יועץ שיסתכל על מכלול הבקשה שלכם ויראה שהיא טובה לעסק שלכם.

ברור לחלוטין שאותו יועץ מקצוען בתחום הלוואות בערבות מדינה לא יוכל ללוות אתכם בהמשך פעילותכם העסקית, תפקידו של היועץ הוא לקחת תמונת מצב שלכם . לצלם אתכם ולומר לכם האם התמונה שלכם היא “יפה” או שאין לה אפשרות להתקדם בשלב הנוכחי, יועץ כזה ייתן לכם את העצות המקצועיות האלו בחינם, משום שהוא מעוניין לעזור לכם לפתוח עסק חדש, והוא אינו רוצה לשפר את מצבכם, אין לו זמן לשפר את מצבכם העסקי והפיננסי. צריך לשים לב לדקויות ולהבדלים שאני מציג לכם כאן, יזמים רבים חושבים שיועץ זה יועץ והוא יכול לחלק את זמנו במגוון נושאים, אני אומר לכם בצורה ברורה: יש לכל תחום את ההתמחות שלו, אתה לא יכול להיות יועץ פיננסי טוב וגם הלוואות בערבות מדינה טוב. זהו ניגוד עניינים. יועץ פיננסי צריך ללוות את העסק שלך מספר חודשים בכדי לעזור לך,

יועץ הלוואות בערבות מדינה שההתמחות שלו היא הלוואות בערבות מדינה יעשה בכל חודש כעשר בקשות הלוואות בערבות מדינה

ליועץ מקצוען אין לו זמן לייעץ ללקוחות שמבקשים ממנו ייעוץ שוטף. זה חשוב מאוד להבין. ואל תוותרו על נקודה זו.

הקשבה

אם הזכרנו קודם לכן את החשיבות של השיחה, הרי במקרה זה יועץ עסקי ופיננסי יכול לסייע לכם גם בהקשבה. אחרי הכל, מדובר בעסק שלכם ואתם יודעים מה מתרחש. על מנת שתוכלו להיעזר ביועץ, חשוב מאד לדעת האם הוא מקשיב לכם. אם היועץ יקשיב לכם, כך הוא יסייע לכם יותר.

היכולת של יועץ להקשיב לדרישה שלך היא חשובה מאין כמוה, היועץ צריך ללמוד את העסק שלך ברמה הגבוהה ביותר, היועץ צריך לדעת מה ללמוד, מה לשאול, מה חשוב, מה לא חשוב, התמקדות היא שורש ההצלחה של תהליך כזה. יועץ טוב מכיר גורמים נוספים בתחום שלך ויכול לתת לך קשרים טובים שיפתחו לך אופקים חדשים בעסק החדש.

הבנה של העבר תוך תכנון העתיד העסקי

בעת פתיחה של עסק חדש יועץ עסקי צריך לדעת להבין את העבר שלכם על מנת לכוון אתכם לעבר עתיד טוב יותר. ככל שהיועץ יבין טוב יותר את העבר שלכם, כך הוא ימנע מכם לעשות טעויות בעתיד.

לא לפתח תלות לטווח ארוך ביועץ עסקי ופיננסי

אם עד עכשיו הזכרנו את החשיבות של יועץ עסקי ופיננסי בעת הקמה של עסק חדש, הרי אחד הדברים החשובים ביותר זה לא לפתח בו תלות. חשוב לזכור כי לא מדובר בחתונה קתולית. אם לאחר כמה שבועות של עבודה אתם מרגישים שאתם יכולים לקחת הפסקה, הרי זה מבורך. אם אתם רואים כי היועץ בנה עבורכם תכנית עבודה ואתם עומדים בזמנים, זה בסדר לומר כי אתם נכון לעכשיו מצאתם את הדרך ותהיו איתו בקשר לאורך כל הדרך.

אני תמיד אומר ליזמים שאני מלווה בתהליך הייעוץ העסקי פיננסי שיועץ טוב צריך “לפגוע ולברוח”, משום שיועץ טוב צריך לזהות את הדברים בתחילת התהליך, ולייעץ. ישנם יועצים שכל מטרתם היא “לסחוב” את משך הייעוץ לתקופה ארוכה, שהרי לקבל 400 ש”ח עבור פגישת ייעוץ שבועית זה הדבר הכי חשוב עבור היועץ, ואם הוא יספר לך את הפתרון למה שאתה צריך – אז לא צריך אותו, ואם לא צריך אותו אז אין פגישות המשך. לכן יועץ טוב של הלוואות בערבות מדינה הוא יועץ ש”פוגע ובורח”, משאיר אותך עם העצות הטובות ועם מינימום הוצאות קבועות חודשיות שמאפשרות לבעל העסק להרוויח כמה שיותר. ללא רצון “לגזור קופון” מהעסק הטוב שלך

ניסיון מקצועי של יועץ עסקי ופיננסי

יועץ עסקי ופיננסי מגיע לעסק שלכם לאחר שהחלטתם שאתם צריכים עזרה מקצועית. אחד הדברים החשובים ביותר בעת העבודה שלו זה בחינת הניסיון. חשוב מאד לאתר יועץ אשר עשה בנה כבר תכניות עסקיות עם אנשים ויודע כיצד לכוון אתכם בצורה הטובה ביותר. מכאן, יש חשיבות רבה לבחור יועץ אשר סיים את הלימודים מזמן ועבר הכשרה מקצועית. ככל שיהיה לו ניסיון מקצועי רחב יותר הוא יתרום לכם למטרת הצלחת העסק שלכם. התכניות העסקיות שלנו יעזרו לכם לקבל הלוואות בערבות מדינה או קרן פועלים לעסקים או הלוואה לעסק מקרנות אחרות

ידע רחב של יועץ עסקי ופיננסי

יועץ עסקי ופיננסי המגיע עם ידע רחב יכול לסייע לכם בעת הפתיחה של העסק שלכם.  מכאן, חשוב מאד כי אותו יועץ יהיה בעל הבנה בכמה שיותר תחומים כך  העצות שלו תהיינה טובות יותר עבורכם. יועץ מקצועי ובעל ניסיון יהיה מי שיראה את התמונה המלאה וידע לקחת אתכם למקום בו אתם צריכים להיות.

בתחום הפיננסי ישנם לא מעט אנשי מקצוע, אך תפקידו של היועץ הינו תפקיד מרכזי למדי בחוליה המקשרת אתכם לעולם העסקים. אם נשווה את תפקידו של היועץ לרופא הרי כאשר אנחנו חולים אנחנו הולכים למגוון רחב של רופאים ולא מתמקדים רק במישהו אחד. כך בדיוק כאשר מדובר על יועץ.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button