גיוס אשראי לעסקים

הכי מקצוענים בגיוס אשראי לעסקים – הכי מקצוענים סל יועצים

יועץ גיוס אשראי לעסקים מקצועי ומנוסה, להגדלת העסק או לפתיחת עסק

✅גיוס הלוואות בערבות מדינה בשיטה מהירה

צלצלו לזכאות! 

✅צפו בממליצים >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואת גיוס אשראי לעסקים?

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס העסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק גן ילדים

מחשבון הלוואות בערבות מדינה – הגדלה ופיתוח עסק + הלוואות לפתיחת עסק חדש (לא קורונה)

המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

מחשבון הלוואות בערבות מדינה קורונה

המחשבון מציג את הסכומים כפי שפורסמו על ידי המדינה בתאריך 30 במרץ 2020

ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, יעקב אלון מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

גיוס אשראי לעסקים

לפני שמבצעים גיוס אשראי לעסקים כדאי ללמוד היטב מיהם הגופים אשר נותנים הלוואות לעסקים קטנים ולהיעזר במגוון הפתרונות הקיימים לעסקים בישראל, חשוב לבעל העסק לקבל הלוואה נכונה מגוף שהוא מתאים לו מצד אחד מבחינת המטרות שהרי ההלוואה לעסק תתאים לו ברמה הביצועית. כדאי לקרוא ולבדוק רק את הגופים “ההגונים” ולא את כל הגופים שרוצים לתת כסף, שהרי לא היינו רוצים ליפול על הלוואה מהשוק האפור שהיא מסוכנת ברמה האישית, ואסור להתקרב אליה אפילו לא במחשבה. כמו כן חשוב להיות מלווה על ידי יועץ שידע לעזור לך לקבל הלוואה טובה, שידע להוביל את הבקשה של ההלוואה שלך בכדי שבאמת תקבל אותה ולסתם תקבל דחייה, כאשר הסיבות לדחייה עלולות להיות גם בגלל חוסר ידע של בעל העסק, וגם בגלל חוסר ידע מספק של היועץ המלווה.

אני כיועץ ממליץ ללקוחותיי להשתמש במסגרת האשראי לטווח קצר ובחכמה, וזאת עד להשלמת גיוס אשראי נכון לעסק בצורת הלוואה בערבות מדינה שהיא הפתרון הנכון ביותר והמועדף ביותר על בעלי עסקים, או להיעזר במגוון הפתרונות לעסקים במדינת ישראל, כאשר לפתרון של הלוואה בערבות מדינה יש עדיפות על פני כל פתרונות האשראי במדינת ישראל, שהרי למה לשלם ריבית גבוהה לחינם לבנק? למה לא להשתמש בכלים שהמדינה נותנת לבעל עסק כגון “גרייס” לפיתוח העסק או להגדלת העסק?  אני מציע ללקוחותיי תמיד את מגוון האפשריות הגדול ביותר תוך ראייה רחבה של העסק, והפתרון הנכון שהעסק זקוק לו על מנת להתקיים, להרוויח את מלוא התמורה שמגיעה לו, ולא להשתמש בפתרונות יקרים שלוקחים אותם בדרך כלל בגלל הנוחות והזמינות, הרבה פעמים קופצת לבעל העסק הודעה באתר הבנק ” מגיעה לך הלוואה של 60 אלף ש”ח בעשרים תשלומים” , לחיצה קלה והכסף בחשבון, אבל המשמעויות כבדות מאוד, גורמות לבעל העסק עומס תזרימי לא נכון עקב חוסר תכנון

מסגרת אשראי לעסקים

מסגרת האשראי לעסק היא דבר חשוב, ולא יותר.

גיוס אשראי לעסקים וחברות צריך להתבצע הצורה מחושבת ונכונה, כדאי להיעזר ביועץ, שמתכנן יחד איתך בעל העסק תכנית לטווח ארוך, אנחנו תמיד מציינים כאן  שהלוואה בערבות מדינה נכונה היא הפתרון הנכון והטוב ביותר עבור העסק שלך, כמובן שיש יוצאים מן הכלל, לדוגמא מגיעים יזמים בעלי עסקים שיכולים לקבל מהבנק הלוואה בריבית של פריים + חצי אחוז,, אני מיד אומר להם שכדאי להם להפסיק לחפש הלוואה לעסק וכדאי להם לקחת את ההלוואה לעסק מהבנק את ההלוואה. משום שזו הלוואה שניתנת רק לבעלי עסקים שהבנק יודע שיש להם אפשרויות לקבל ממקומות אחרים הלוואות טובות, והבנק רוצה להיות תחרותי מול הלקוחות הטובים האלה שבסך הכל יש לבנק בטחון גדול שיקבל את הכסף שלו בחזרה. וזה רווח נקי ובטוח לבנק. גם אם זה אחוז וחצי.

מסגרת האשראי נחוצה במקרים של המתנה לקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסק, ובינתיים נדרש להסתדר עם הבנק. הבנק נותן מסגרת אשראי לפי קריטריונים וכמובן שיזם שמעוניין לפתוח עסק או להקים עסק לא יוכל לקבל אשראי מתאים מהבנק לצורך פתיחתו, מכיוון שהבנק לא מכיר את העסק ואינו מעוניין לסכן את עצמו. לעומת זאת עסק קיים שכבר יש לו קהל לקוחות ומחזור קבוע יכול לקבל מהבנק מסגרת אשראי טובה יותר.  בדרך כלל הבנק נותן מסגרת אשראי תמורת ערבונות ישירים כמו  פקדון סגור נעול מול אותה מסגרת אשראי, לעתים הבנק “מתנדב” לתת ללקוח טוב שהוא מבין שיש לו עסק טוב מסגרת אשראי ללא בטחונות. ואולם בדרך כלל הריבית על מסגרת אשראי היא יקרה מאוד ויכולה לעמוד על מעל 10 אחוז לפחות, אל מול סוגי הלוואות אחרים שיהיו נמוכים ובגובה 30-40 אחוז מהריבית על מסגרת אשראי, זה קורה בדרך כלל בהלוואות בערבות מדינה שם המדינה נותנת לבנק את הביטחונות.

מסגרת האשראי ניתנת כ- ‘מינוס בבנק’, או באמצעות מיצוי ‘מסגרת’ המוקצית לבעל העסק המשמשת אותו להתנהלות השוטפת של העסק הלוואת אשראי.

פתרונות גיוס אשראי לעסקים בישראל

  • מגוון פתרונות של הלוואות לעסקים
  • גיוס אשראי לעסקים
  • הלוואות לחברות
  • הלוואות לעוסק מורשה
  • הלוואות לשותפויות
  • הלוואות לעמותות
  • הלוואות למעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה
  • קרן פועלים לעסקים
  • הלוואות לפתיחת עסק ללא הון עצמי
  • הלוואות בערבות מדינה
  • מגוון רחב של הלוואות מותאמות לעסק שלכם.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה עדכון 2020

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

חשוב מאוד לקרוא: ארבעת המדרגות לקבלת הלוואות בערבות מדינה

מה עדיף ? יועץ הלוואות בערבות מדינה או יועץ פיננסי ועסקי מלווה

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

ויקיפדיה לשכת היועצים העסקיים והניהוליים של ישראל

דף הפייסבוק של סל יועצים

*** אנחנו בחברת סל יועצים משתדלים לתת לכם את המידע הנכון ביותר, המעודכן ביותר, מידע שמבוסס על ניסיוננו בטיפול מול הקרנות השונות, אנחנו מקבלים עדכונים ישירים מכל הקרנות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם כל הקרנות שאנחנו עובדים איתם ומנסים לתת לכם את הפתרון הנכון בהתאם למי שאתם, לא פעם מתקשרים אלינו מקרן זו או אחרת ומודיעים לנו על טעויות שנפלו, אנחנו בודקים כל מידע שמתקבל ומעלים אותו לאתר באותו היום, ללא עיכובים.

***אם נפלה טעות כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתקשר ישירות לטלפון הנייד של יעקב אלון שמופיע באתר במקומות רבים או פשוט לחייג בתוך מדינת ישראל (+972) לטלפון 050-762-7623, לשלוח הודעה באתר בדף צור קשר , או לשלוח מייל ישיר אל יעקב אלון jacob@sal1.co.il  , אנחנו זמינים עבורכם תמיד. תודה.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button